استوانه ایمنی, تجهیزات, تجهیزات ترافیکی, کله قندی پلاستیکی, مانع ترافیکی, مانع و جداکننده, مخروط ترافیکی

قیمت استوانه ایمنی در فروشگاه تجهیزات ترافیکی

استوانه ایمنی

استوانه ایمنی، جهت دریافت قیمت استوانه ترافیکی و کله قندی پلاستیکی و دیگر تجهیزات ترافیکی اعم از انواع تابلوهای ترافیکی و علائم جاده ای و رفکتور چشم گربه ای و گلمیخ و استوانه ایمنی و سرعتگیر لاستیکی و پلاستیکی و انواع جداکننده و راهبند و نیوجرسی در تهران مشهد اصفهان و…باما درارتباط باشید.لیست قیمت استوانه ایمنی

 

 

ارائه انواع استوانه ایمنی :

استوانه ایمنی قابل عرضه در دو جنس PU و Co Polymer و ساخته شده از انواع شبرنگ های لانه زنبوری و پارچه ای، و همچنین مقاوم در برابر اثرات جوی و خورشیدی بوده و همچنین با رنگ مخصوص و مقاوم در برابر نور خورشید قابل ارائه میباشد.

 

تنوع ابعاد در استوانه ایمنی :

ابعاد استوانه ایمنی بر اساس نیاز کارفرما متفاوت می باشد، استوانه ایمنی که در بعضی موارد با نام کله قندی یا میل باتومی ترافیکی شناخته می شود همیشه مورد تقاضای پیمانکاران ترافیکی در سطح مناطق شهرداری و یا سازمان ترافیک استان ها بوده، و در بحث ایمن سازی معابر و همچنین در بحث ایمنی جاده ای مورد توجه بوده است.

  • از آنجا که استوانه ایمنی یکی از محصولات پرطرفدار از سری محصولات تجهیزات ترافیکی می باشد، در مجموع ترافیک ساز بسته به نیاز کارفرما انواع استوانه های ایمنی وبسته به نوع مصرف، ای با کیفیت های متفاوت در برندهای مختلف ارائه می شود.

 

استوانه ایمنی


توجه در انتخاب محصولات ترافیکی از جمله استوانه ایمنی :

پایین‌ترین قیمت استوانه ایمنی که معمولا با مواد کهنه و غیر قابل اعتماد ساخته شده، و عموما پس از چند روز از نصب آن، استوانه در اثر برخورد های متداول خودروها، از محل جدا شده و و یا پاره می شود که قابلیت تایید نظر کارفرما را نخواهد داشت.

استوانه ایمنی

  • استوانه‌های ایمنی معمولا به دلیل نیاز به انعطاف بالا به دلیل برخوردهای متداوم با خودروهای سبک و سنگین، نیاز به استفاده از مصالح انعطاف پذیر دارد. بدین سبب استفاده از مواد مرغوب جهت تولید استوانه ایمنی پیشنهاد می شود .

استوانه ایمنی


با توجه به دارا بودن مجموعه فرتو ترافیک از تجربه استفاده از چندین تامین کننده و تولید کننده تجهیزات ترافیکی، بخصوص استوانه های ایمنی، برآن شده ایم تا تجربه استفاده از این برندها را در اختیار مشتریان و همکاران خود قرارداده، و با پیشنهاد پایین ترین قیمت همکاری در جهت ایجاد همکاری مداوم و همیشگی با مجموعه های مختلف، ارتباطات خود را به بهترین شکل گسترش دهیم.

استوانه ایمنی


تاثیر شرایط آب و هوایی بر کیفیت استوانه ایمنی :

از آنجا که استوانه ایمنی به دلیل نصب شدن در مکانهای پر درد و به دلیل شرایط آب و هوایی که در مناطقی با بارش زیاد و یا رطوبت بالا باعث ایجاد چرک پذیری و همجنین کم شدن خاصیت رفلکت ویا چسبندگی برچسب شبرنگ آن می‌شود، و به همین سبب استفاده از شبرنگهایی باسازگاری بالا در شرایط آب و هوایی پرباران و هم در شرایط آب و هوای بیابانی مورد نیاز خواهد بود.

خرید استوانه ترافیکی

استوانه ایمنی که نام دیگر آن بولارد نیز می باشد، از جمله محصولات مهمی در زمینه راه و ترافیک به شمار می رود. در واقع ما برای جدا کردن مسیرها، ایجاد موانع برای جلوگیری از بروز تصادفات جاده ای، و یا ایجاد محدودیت از استوانه ایمنی استفاده خواهیم کرد. قرار دادن استوانه ترافیکی در کنار خیابان و جاده ها به معنی هشدار به رانندگان می باشد. استوانه ترافیکی همانطور که از نامش پیدا است، به شکل استوانه بوده و دارای ابعاد و رنگ و کارایی متفاوتی نیز می باشد. این استوانه ها به راحتی قابل حمل می باشند. برای خرید استوانه ترافیکی کافیست با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.
استوانه ایمنی معمولا در مسیر های پر رفت و آمد استفاده می شود. به این دلیل که ترافیک کنترل و سرعت خودرو ها کاهش یابد. یکی دیگر از کارایی استوانه ایمنی این می باشد که محل کار کردن کارگران را جدا نماید تا احتمال برخورد ماشین با آنها وجود نداشته باشد.

استوانه ترافیکی و کله قندی

جنس استوانه ترافیکی و کله قندی از پلاستیک، لاستیک و فلز می باشد. که هر کدام از این جنس ها کارایی متفاوتی نیز دارند. جالب است که بدانید جنس پلاستیکی و لاستیکی این استوانه ها از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است. به طوری که اگر ماشینی آن را زیر بگیرد و مجدد به عقب باز گردد، این استوانه به حالت اولیه خود باز می گردد. استوانه ایمنی در هر شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی دارد. رنگ این استوانه ها معمولا قرمز یا نارنجی بوده اند. البته رنگهای دیگری نیز داشته که هر یک کارایی خاصی داشته اند. این استوانه ها از نوار های شبرنگی نیز برخوردار هستند تا در هنگام شب، توجه رانندگان را به خود جلب کنند.
کارکرد کله قندی ها نیز همانند استوانه ها بوده و آنها را هم برای جدا کردن مسیر، هدایت مسیر و هشدار به رانندگان استفاده می کنند.
استوانه ایمنی

تولید کننده استوانه ترافیکی

استوانه ترافیکی در سراسر جهان با ابعاد مختلفی توسط شرکت فرتو ترافیک که تولید کننده استوانه ترافیکی تولید می شوند. البته استاندارد جهانی ارتفاع ۱.۵ متر می باشد. همانطور که قبلا اشاره کردیم، استوانه ترافیکی از انواع مختلفی تشکیل شده که بر حسب نوع و عملکرد آن به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. مقاومت بالای این استوانه ها باعث شده که تقاضای خرید استوانه ایمنی بالا رفته باشد. کاربرد استوانه ترافیکی بسیار بالا است و به مواردی که ذکر می شود محدود نمی شود. این استوانه ها در کنار مجرای آب، مسیر ها، و در کنار خیابانها به علت های مختلف گذاشته می شوند. نصب استوانه ایمنی بسیار راحت می باشد.
ولی اگر نتوانستید آن را نصب کنید، می توانید با تماس گرفتن با متخصصان این حوزه درخواست کمک کرده تا آنها به نصب این استوانه ترافیکی اقدام کنند.

قیمت مانع ترافیکی

از آنجایی که تنوع جنس، رنگ و عملکرد استوانه ایمنی بسیار بالا است، دادن یک قیمت مقطوع برای آن مشکل است‌. اگر قصد خرید استوانه ترافیکی را دارید، بهتر است با متخصصان این حوزه مشورت کرده و با جستجو به سراغ خرید این‌ مانع ترافیکی بروید. استوانه ایمنی در مکانهای مختلفی از جمله پارکینگ، جاده ها، مسیر و… مورد استفاده قرار می گیرند. اولین نکته مهم در خرید مانع ترافیکی توجه به جنس و مرغوبیت کالا می باشدکه تاثیر به سزایی بر روی قیمت مانع ترافیکی دارد . استوانه ها در دو جنس و طرح مختلف یعنی سخت و انعطاف پذیر ساخته می شوند. هر دوی این دو جنس از انعطاف بسیار بالایی برخوردار هستند و کارایی بسیار خوبی نیز دارند.
این استوانه ها معمولا به طور موقت در خیابان نصب می شوند. و به راحتی قابل حمل به مکان مورد نظر می باشند. البته این استوانه ترافیکی برای کار به مدت طولانی در خیابانها نیز استفاده می شوند. در واقع مهم ترین هدف این موانع ترافیکی حفظ امنیت و جان افراد می باشد‌.

استوانه ایمنی

خرید استوانه ترافیکی

استوانه ایمنی که نام دیگر آن بولارد نیز می باشد، از جمله محصولات مهمی در زمینه راه و ترافیک به شمار می رود. در واقع ما برای جدا کردن مسیرها، ایجاد موانع برای جلوگیری از بروز تصادفات جاده ای، و یا ایجاد محدودیت از استوانه ایمنی استفاده خواهیم کرد. قرار دادن استوانه ترافیکی در کنار خیابان و جاده ها به معنی هشدار به رانندگان می باشد. استوانه ترافیکی همانطور که از نامش پیدا است، به شکل استوانه بوده و دارای ابعاد و رنگ و کارایی متفاوتی نیز می باشد. این استوانه ها به راحتی قابل حمل می باشند. استوانه ایمنی معمولا در مسیر های پر رفت و آمد استفاده می شود. برای خرید استوانه ترافیکی کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.
به این دلیل که ترافیک کنترل و سرعت خودرو ها کاهش یابد. یکی دیگر از کارایی استوانه ایمنی این می باشد که محل کار کردن کارگران را جدا نماید تا احتمال برخورد ماشین با آنها وجود نداشته باشد.

استوانه ترافیکی و کله قندی

جنس استوانه ترافیکی و کله قندی از پلاستیک، لاستیک و فلز می باشد. که هر کدام از این جنس ها کارایی متفاوتی نیز دارند. جالب است که بدانید جنس پلاستیکی و لاستیکی این استوانه ها از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است. به طوری که اگر ماشینی آن را زیر بگیرد و مجدد به عقب باز گردد، این استوانه به حالت اولیه خود باز می گردد. استوانه ایمنی در هر شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی دارد. رنگ این استوانه ها معمولا قرمز یا نارنجی بوده اند. البته رنگهای دیگری نیز داشته که هر یک کارایی خاصی داشته اند. این استوانه ها از نوار های شبرنگی نیز برخوردار هستند تا در هنگام شب، توجه رانندگان را به خود جلب کنند.
کارکرد کله قندی ها نیز همانند استوانه ها بوده و آنها را هم برای جدا کردن مسیر، هدایت مسیر و هشدار به رانندگان استفاده می کنند.

استوانه ایمنی

تولید کننده استوانه ترافیکی

استوانه ایمنی در سراسر جهان با ابعاد مختلفی تولید می شوند. البته استاندارد جهانی ارتفاع ۱.۵ متر می باشد. همانطور که قبلا اشاره کردیم، استوانه ایمنی از انواع مختلفی تشکیل شده که بر حسب نوع و عملکرد آن به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. مقاومت بالای این استوانه ها باعث شده که تقاضای خرید استوانه ایمنی بالا رفته باشد. کاربرد استوانه ایمنی بسیار بالا است و به مواردی که ذکر می شود محدود نمی شود. این استوانه ها در کنار مجرای آب، مسیر ها، و در کنار خیابانها به علت های مختلف گذاشته می شوند. فرتوترافیک برترین تولید کننده استوانه ترافیکی در ایران می باشد.
نصب استوانه ایمنی بسیار راحت می باشد. ولی اگر نتوانستید آن را نصب کنید، می توانید با تماس گرفتن با متخصصان این حوزه درخواست کمک کرده تا آنها به نصب این استوانه ایمنی اقدام کنند.

قیمت مانع ترافیکی

از آنجایی که تنوع جنس، رنگ و عملکرد استوانه ایمنی بسیار بالا است، دادن یک قیمت مقطوع برای آن مشکل است‌.اگر قصد خرید استوانه ایمنی را دارید، بهتر است با متخصصان این حوزه مشورت کرده و با جستجو به سراغ خرید این‌ مانع ترافیکی بروید. استوانه ترافیکی در مکانهای مختلفی از جمله پارکینگ، جاده ها، مسیر و… مورد استفاده قرار می گیرند.اولین نکته مهم در خرید مانع ترافیکی توجه به جنس و مرغوبیت کالا می باشد. استوانه ها در دو جنس و طرح مختلف یعنی سخت و انعطاف پذیر ساخته می شوند. هر دوی این دو جنس از انعطاف بسیار بالایی برخوردار هستند و کارایی بسیار خوبی نیز دارند. همین طور که می دانید قیمت مانع ترافیکی به جنس و مرغوبیت مانع بستگی دارد.
این استوانه ها معمولا به طور موقت در خیابان نصب می شوند. و به راحتی قابل حمل به مکان مورد نظر می باشند. البته این استوانه ایمنی برای کار به مدت طولانی در خیابانها نیز استفاده می شوند. در واقع مهم ترین هدف این موانع ترافیکی حفظ امنیت و جان افراد می باشد‌.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *