استوانه ایمنی, تجهیزات ترافیکی, فرتو ترافیک, کله قندی پلاستیکی, مانع ترافیکی, مانع و جداکننده, مخروط ترافیکی

قیمت خرید مستقیم کله قندی پلاستیکی از تولیدی 1402

کله قندی پلاستیکی

کله قندی پلاستیکی، جهت دریافت لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی شهری جهت ایمن سازی معابر و خرید مستقیم مخروط های پلاستیکی از تولیدی و دیگر لوازم ترافیکی اعم از قیمت انواع تابلوهای ترافیکی و تجهیزات ایمنی و راهبند و جداکننده ترافیکی و گل میخ و رفلکتور پلاستیکی و استوانه ایمنی ، سرعتگیر پلاستیکی ، بشکه ایمنی و… ازطریق فروشگاه لوازم ترافیکی فرتو ترافیک در تهران مشهد اصفهان و سایر شهرهای ایران با مجموعه ما درتماس باشید.

لیست قیمت انواع کله قندی ترافیکی تولید داخل :

قیمت انواع کله قندی ترافیکی

استفاده از انواع  استوانه ترافیکی و کله قندی بعنوان موانع و جداکننده های ایمنی در پارکینگ ها و پروژه های ترافیکی همیشه مورد توجه بوده است.
تهیه لیست قیمت انواع کله قندی ترافیکی و به روز کردن آن بصورت ماهیانه جهت تسهیل خرید کله قندی پلاستیکی از تولید کننده کله قندی ترافیکی و نصب کله قندی (کله قندی ترافیکی به انگلیسی : Traffic cone
 ) میتواند مورد نظر کارفرمایان و شرکت های ترافیکی باشد.
استفاده از کله قندی تابلو دار جهت جلوگیری و منع رفت و آمد در معابر پرتردد همیشه مورد درخواست مشتریان این محصول بوده است.
از دیگر انواع پر طرفدار کله قندی ترافیکیو تجهیزات ترافیکی میتوان به کله قندی ورزشی اشاره نمود که استعلام قیمت کله قندی ورزشی همیشه مورد نیاز ورزشکاران و نهاد های ورزشی کشور بوده است.

استوانه ترافیکی و کله قندی ,تولید کننده کله قندی ترافیکی,قیمت استوانه ترافیکی ,فروش مخروطی ترافیکی ,مانع ترافیکی کله قندی ,لیست قیمت فروش عمده انواع کله قندی پلاستیکی ,استوانه ایمنی ,تولید کننده مخروط پلاستیکی , قیمت موانع پلاستیکی ترافیکی ,تجهیز ترافیک ,موانع ترافیکی ,قندیل ترافیکی ,مانع ,قیمت کله قندی ترافیکی ,خرید کله قندی پلاستیکی ,قیمت کله قندی ,خرید مخروط پلاستیکی ,کله قندی راهنمایی رانندگی ,قیمت کله قندی راهنمایی رانندگی ,قیمت مخروط ایمنی، سرعت گیر خیابانی

 

لیست قیمت استوانه ترافیکی شرکت تولیدی فرتو ترافیک :

استفاده از انواع موانع پلاستیکی ترافیکی و دیگر محصولات تولیدی توسط  تولید کننده کله قندی ترافیکی همچون انواع استوانه ایمنی ترافیکی با مد نظر قرار دادن اصول و شرایط  و نحوه نصب استوانه ترافیکی میتواند به بهترین نحو انجم گیرد.
در ادامه لیست قیمت استوانه ترافیکی جهت استفاده شرکت های ترافیکی و دیگر فعالان حوزه ترافیک با به روز رسانی ماهیانه به حضور تقدیم میگردد.

لیست قیمت استوانه ترافیکی | در بسیاری از استعلامات و مناقصات صورت گرفته ، قیمت موانع پلاستیکی ترافیکی و فلزی همچون استوانه ایمنی و استوانه ترافیکی فلزی ,چشم گربه ای ایمنی و قیمت انواع کله قندی ترافیکی همراه با قیمت نصب استوانه ترافیکی بصورت جزئی و عمده خواسته شده است که شرکت های ترافیکی تجهیز ترافیک و شرکت تجهیزات ایمنی راهها را ملزم به انجام پروژه ترافیکی همراه با نصب تجهیزات ترافیکی همچون نصب استوانه ترافیکی میکند که باید هزینه های نصب لوازم ترافیکی و هشدار در لیست قیمت استوانه ایمنی و قیمت کله قندی و سرعت گیر پلاستیکی راهنمایی رانندگی و دیگر آیتم های وسایل کنترل ترافیک دیده شود.

کله قندی پلاستیکی

خرید مستقیم کله قندی پلاستیکی از تولیدی با مناسب ترین خرید :

ازآنجا که خرید مستقیم کله قندی پلاستیکی از تولیدی آن می تواند یکی از راه های خرید ارزان و با کیفیت مطلوب مورد نظر برای مصرف کننده یا مشتری باشد لذا خرید مستقیم کله قندی پلاستیکی از تولیدی همیشه دغدغه پیمانکاران و مصرف کنندگان این محصول می باشد.
کله قندی پلاستیکی

روشهای خرید مستقیم کله قندی پلاستیکی از تولیدی :

تنوع محصولی در تولید انواع کله قندی راهنمایی رانندگی سبب شده است تا جهت رفع نیاز از تولیدی مستقیم آن اقدام شود. از جمله روشهای خرید مستقیم کله قندی پلاستیکی از تولیدی می توان به بررسی پروژه ها و شرکت های فعال در آن پروژه ها برای بررسی کیفیت محصول نام برد، که تجربه خروجی پروژه‌های مختلف ترافیکی شهری  می‌تواند کیفیت محصولات را مورد استناد قرار داده، و نسبت به تصمیم خرید کله قندی پلاساتیکی با کیفیت مناسب اقدام نمود.
کله قندی پلاستیکی

بررسی میزان مصرف در خرید مستقیم کله قندی پلاستیکی از تولیدی :

با توجه به نیاز روز افزون به خرید انواع تجهیزات ترافیکی از جمله خرید مستقیم کله قندی پلاستیک از تولیدی می تواند یکی از راه های مناسب جهت تامین پروژه ای و شخصی باشد، از آنجا که این محصول با عنوان های استوانه ایمنی و یا مخروط ترافیکی نیز شناخته می شود، بررسی میزان مصرف و نوع محصول می‌تواند جهت ارائه محصول مناسب راهگشا باشد.
کله قندی پلاستیکی

 

استوانه‌ ترافیکی و کله قندی

نام دیگر استوانه ترافیکی، کله قندی می‌باشد. دلیل این اسم بامزه شباهت بسیار زیاد این تجهیز ترافیکی به کله قند است. جنس این استوانه ها اغلب از پلاستیک است و هدف از استفاده ی آن تغییر مسیر موقتی راه ها برای هدایت ترافیک اتومبیل ها به شکلی کاملاً امن است.درحقیقت تاکید روی این مورد زیاد است که انتخاب پلیمر مناسب برای ساخت کله قندی پلاستیکی کار راحتی نیست. این محصول را می‌شود با فلزات هم ساخت؛ ولی متاسفانه آسیب بسیاری به اتومبیل در هنگام برخورد وارد می‌کند و از این رو پلاستیک و همچنین پلیمرهای مقاوم آن بهترین انتخاب ممکن برای ساخت استوانه ترافیکی و کله قندی می‌باشد.

قطعاً این استوانه های ترافیکی را در هنگام تعمیر جاده، آسفالت ریزی و حتی پس از تصادفات و تعمیر گاردها مشاهده کرده‌اید. در حقیقت این کله قندی به شما خواهد گفت که تغییر مسیر دهید و مسیرتان را عوض کنید. گفتنی است که استوانه ترافیکی روزانه امکان دارد بارها به واسطه خودروها تحت فشار و برخورد باشد. از همین رو مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن خیلی مهم است و بایستی طوری قدرتمند باشد که در مقابل هر نوع فشار و ضربه مقاومت نماید و از طرفی به قدری انعطاف پذیر بوده باشد که به ماشین آسیبی وارد نکند.

قیمت کله قندی ژله ای

استوانه ترافیکی ژله ای از لاستیک و مواد پلیمری درجه یک ساخته شده است و در ساخت آنها بعلاوه مواد نام برده شده از مکمل های آنتی یووی و آنتی اکسیدانت و آنتی استاتیک هم جهت بالا رفتن انعطاف و همچنین مقاومت استفاده کرده‌اند. کله قندی ژله ای مقاومت خوبی در مقابل ضربه های شدید دارد و در برابر تابش مستقیم نور خورشید هم تغییر شکل و رنگ نخواهد داد؛ همچنین در مقابل باران و برف و تغییرات آب و هوایی دچار پوسیدگی نمی شود. قیمت کله قندی ژله ای به نستت کارایی آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. گفتنی است که کله قندی ژله ای یکی از بهترین و چه بسا ارزان ترین علائم هشدار در میان کله قندی پلاستیکی و تجهیزات ترافیکی می‌باشد.

کله قندی پلاستیکی

که اصولاً در اغلب پروژه های راه سازی مورد استفاده قرار گرفته است. از مزایای این محصول نرمی بدنه‌ی آن است و با دارا بودن خاصیت بسیار ارتجاعی باعث می شود. تا در هنگام برخورد های فیزیکی به ماشین صدمه جدی وارد نکند. برای مطلع شدن از قیمت دقیق کله قندی ژله ای باید تلفنی و حضوری اقدام کنید؛ چراکه ضمن توجه به نوسانات بازار اخیر در همه‌ی محصولات، این محصول هم دستخوش تغییرات قیمتی خواهد شد.

قیمت استوانه ترافیکی

استوانه ترافیکی بر حسب نوع جنسی که دارد و کارکردی که از آن جهت استفاده در محیط های گوناگون ازجمله پارکینگ و مسیر و غیره مورد انتظار می‌باشد. و ابعاد و کیفیت مورد نظر از رنج قیمتی متغییری برخوردار می‌باشد. پس بنابراین قیمت استوانه ترافیکی به فاکتورهای تاثیر گذار گوناگونی وابسته است و از این رو پیشنهاد می‌شود برای کسب اطلاعات جزئی تر درباره انواع و کاربرد هر کدام از استوانه های ترافیکی و قیمت به روز آن با فروشنده های موجود در ارتباط باشید. همچنین بد نمی‌‌باشد که بدانید هزینه‌ی نصب کله قندی پلاستیکی بسیار کم است و به آسانی با کمک چند پیچ می‌شود آن را در محل مد نظر نصب نمود.

قیمت کله قندی پلاستیکی

لازم به ذکر است که قیمت این کله قندی هیچ وقت ثابت نبوده است و ثابت هم نخواهد شد. دلیل این امر، به عوامل متعددی مربوط است که قیمت انواع کله قندی پلاستیکی را تحت تاثیر خودش قرار می دهد. فروش، نخستین عاملی می‌باشد که در قیمت کله قندی پلاستیکی تاثیرگذار است. شما همواره بایست به دنبال بهترین تیم های فروشنده بگردید تا در این زمینه با مشکل خاصی روبه رو نشوید. عامل دیگر و بسیار مهمی که شما بایستی به آن توجه کنید نوع این محصولات ترافیکی می‌باشد.

بدون شک هرچقدر شرکت های تولید کننده از مواد اولیه بهتر و با کیفیتی در ساخت محصولات خودشان استفاده نمایند. قیمت پرداختی شما جهت مدل و ساختار های گوناگون این کله قندی هم افزایش پیدا خواهد کرد. این کله قندی ها انعطاف پذیری بسیار بالایی را دارا می‌باشند. همچنین با دارا بودن شبرنگ جهت بهتر دیده شدن در مه و همچنین در شب به رانندگان کمک زیادی می‌کنند. همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم این نوع کله قندی دارای مقاومت خوبی در مقابل شرایط جوی مثل باران و برف و گرما است؛ همچنین قابلیت شستشو هم دارد.

کله قندی پلاستیکی

تولید کننده کله قندی پلاستیکی

مخروط پلاستیکی در واقع همان مخروط های ترافیکی هستند که در تجهیزات ترافیکی پر کاربرد می باشند. مخروط پلاستیکی به صورت مخروطی هستند که به علت داشتن سطح بزرگ آن ایستایی کامل دارند. از آنجایی که آنها ایستایی بالایی دارند میتوان از آنها در مکانهای پر شیب نیز استفاده کرد. ما از مخروط پلاستیکی در بزرگراه ها و جاده ها برای ایمنی جاده ها و حتی مسدود کردن خیابان در مواقع بروز تصادفات استفاده می کنیم. شرکت فرتو ترافیک تولید کننده کله قندی پلاستیکی در سایز های مختلف می باشد.

از آنجایی که این محصول در جاده ها قرار دارد و ممکن است بارها خودروها با آن برخورد کنند، پس مواد اولیه برای ساخت آن باید بسیار مرغوب باشند. مخروط پلاستیکی بسیار مقاوم است و در برابر ضربه های شدید نیز استحکام بالایی دارد. جنس این محصول از پلاستیک و پلیمر مرغوب می باشد، هرچند می توان از فلز نیز ساخت اما برای جلوگیری از آسیب های احتمالی حین تصادف امکان این کار وجود ندارد.

خرید کله قندی پلاستیکی

کله قندی پلاستیکی انواع مختلفی دارد و همین امر باعث می شود قیمت آن متغیر باشد. یک نوع از این کله قندی ها تاشو می باشد. که به صورت دایره وار جمع شده و راحت قابل حمل می باشند. برای همین کیفیت بالا و استحکام آن است که تقاضا برای خرید آن بالا رفته است. برای خرید کله قندی پلاستیکی اولین نکته ای که باید مورد بررسی قرار گیرد، کیفیت و جنس آن می باشد.

با اینکه انواع آنها زیاد است اما کارایی و هدف آنها مشترک و یکسان است. هدف کنترل و هدایت مسیر ها و حتی جلوگیری از بروز تصادفات می باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، زمانی که ماشینی از روی مخروط های پلاستیک رد شود، هنگامی که به عقب برگردد آن کله قندی مجدد به حالت اولیه خود بازگشته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *