تابلوهای ترافیکی, تابلوهای راهنمایی و رانندگی

لیست قیمت تابلوهای ترافیکی | لیست قیمت تابلو ترافیکی و شبرنگ جاده ای

لیست قیمت علائم رانندگی در ایران اعم از انواع تابلوهای ترافیکی ال ای دی ,تابلو ترافیکی وی ام اس , تابلو سولار ,تابلو ترافیکی گالوانیزه ,تابلو ترافیکی گاردریل , وتابلو فریم تابلو ترافیکی ,تابلو علائم ترافيكي درمجموعه ما قابل خرید میباشد.جهت دریافت لیست قیمت تابلوهای ترافیکی و تابلو با پوشش شبرنگ های جاده ای مخصوص شب  در تهران ,اصفهان ,مشهد٬ تبریز٬ شیراز  ودیگر نقاط کشور باما درارتباط باشید.

  • در صورت ثبت شدن لیست خرید محصولات از تخفیف لازم در زمان صدور فاکتور برخوردار خواهید شد.

در این طبقه از تابلوهای راهنمایی و رانندگی که بعنوان تابلوهای ترافیکی شناخته میشوند،
ممکن است در ساخت تابلو جاده ای و خرید علائم رانندگی از انواع شبرنگهای با عمر کم تر هم کاربرد دارد.
که در صورت گرفتن تضمین بابت شبرنگ های چند ساله پیشنهاد میشود به تاریخ های شبرنگهای چسبانده شده برروی بالای تابلوها توجه کنند لیست قیمت تابلوهای ترافیکی بر اساس کیفیت آنها متفاوت است.

لیست قیمت تابلوهای ترافیکی | لیست قیمت تابلو ترافیکی و شبرنگ جاده ای

بررسی تاثیر قیمت شبرنگ ترافیکی در لیست قیمت تابلو ترافیکی :

بررسی تاثیر قیمت شبرنگ ترافیکی در لیست قیمت تابلو ترافیکی :از آنجا که قیمت شبرنگ ترافیکی مورد استفاده در ساخت تابلو های جاده ای در
قیمت تمام شده تابلوهای ترافیکی تاثیر بسزایی دارد بنابراین
بسته به تخصیص اعتبار کارفرما و نیاز و سفارش مشتری و پیمانکار از شبرنگ ترافیکی
درانواع لانه زنبوری و شبرنگ ساده و رده مهندسی
اعم از شبرنگ کیوالایت ژاپن- kiwalite و شبرنگ اوری امریکا- avery و شبرنگ تری ام امریکا- ۳m
و شبرنگ DM و شبرنگ TAT و شبرنگ پریسماتیک و غیره به صورت شبرنگ ۳ ساله، ۵ ساله و ۷ساله نیز استفاده میشود.

انواع تابلوهای ترافیکی شهری موجود در لیست قیمت تابلو ترافیکی :

انواع تابلوهای ترافیکی شهری موجود در لیست قیمت تابلو ترافیکی :

  1. تابلوهای انتظامی
  2. تابلوهای اخطاری
  3. تابلوهای اخباری
  4. تابلوهای محلی

تابلوهای ترافیکی نقش اساسی در کنترل عبور و مرور درست خودروها و همچنین هدایت هرچه بهتر رانندگان ایفا میکند.
با انجام انتخاب صحیح تابلوهای هدایت مسیر مطابق با لیست قیمت تابلوهای راهنمای مسیر و نصب صحیح و کاربری و ساخت تابلو جاده ای  بصورت اصولی
تابلوهای ترافیکی شهری و تجهیزات ترافیکی میتوان باعث هدایت درست هرچه بهتر رانندگان شده و تداخل در رانندگی و شلوغی راهها  و تصادفات زنجیره ای را کاهش داد.

نکته مهم و حائز اهمیت پیشگیری از تصادف  و مواظبت درست از آنهاست، زیرا این امر نه تنها به بهبود شرایط ترافیکی کمک میکند بلکه از نظر اقتصادی به صرفه تر خواهد بود.
لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید تا قیمت نهایی تابلوهای ترافیکی خورشیدی و لیست قیمت تابلو ترافیکی به روز برایتان ارسال گردد.

لیست قیمت تابلوهای ترافیکی

لیست قیمت تابلوهای ترافیکیقیمت تابلو معابر و تابلو ترافیکی بر اساس اندازه و نوع و کاربردو کیفیت مواد اولیه آنها متفاوت است. شرکت های تولیدی قیمت گذاری این علائم را بر عهده دارند و فروش عمده و بدون واسطه آنها ارزان تر است. قیمت کله قندی ترافیکی نیز بسته به کیفیت مواد اولیه متفاوت است. تابلوهای ترافیکی بر اساس استانداردهای مشخصی صورت می گیرد که تعیین کننده مشخصات فنی آنهاست مواردی از قبیل ساده فهم بودن٬ خوانا بودن از فواصل دور٬ مقاومت مکانیکی و شیمیایی مطلوب برای نصب در محیط باز٬ امکان رویت در محیط تاریک و شب٬ و بسیاری از موارد دیگر که باید به آنها توجه نمود در نقاط حساس و حادثه خیز به منظور جلب توجه از تابلوهای ال ای دی استفاده می شود که جدید هستند و با ذخیره انرژی در خود هنگام تاریکی روشن می ماند.

عوامل موثر در قیمت گذاری تابلوهای ترافیکی

عوامل موثر در قیمت گذاری تابلوهای ترافیکیعوامل موثر بر قیمت گذاری تابلو های ترافیکی جنس تابلو است که از گالوانیزه باشد یا آهن یا آلومینیوم و کیفیت شبرنگ و سایز نیز بر قیمت تاثیر گذار است و جنس پوشش و بست و پایه تابلو بر مقاومت و قیمت تاثیر گذار است. طرح استفاده شده درساخت تابلوهای کنترل ترافیکی و علائم عمدتا به صورت الگوی واحد و زبان بین المللی است و اما مواد اولیه و تجهیزاتی که در آن ساخته شده کیفیت و عمر و محبوبیت برند قیمت تابلوهای ترافیکی را تعیین می کند.

هنگام نصب علائم باید به محل نصب ابعاد ٬ جنس٬ ارتفاع تابلو توجه کرد معمولا تابلو های ترافیکی عابرین پیاده برای مشاهده در فواصل نزدیک طراحی شده و تابلوها در اتوبان و آزاد راه ها برای مشاهده در فواصل دور طراحی شده اند.

پخش عمده تابلوهای ترافیکی

پخش عمده تابلوهای ترافیکیشرکت های تولیدکننده تابلوهای ترافیکی اولین پخش کننده عمده این تابلوها هستند که این شرکت ها از طریق نمایندگی های خود اقدام به پخش انواع تابلوهای ترافیکی می کنند و شرکت های خرید و فروش تابلوهای ترافیکی هستند که واسطه بین شرکت تولیدی و خریداران هستند که این تابلوها را به صورت عمده از تولید کننده خریداری می کنند و به خریداران می فروشند که این شرکت ها روشی بدون واسطه برای پخش و فروش تابلوهای ترافیکی از طریق سایت های اینترنتی نیز نموده اند که راهی بسیار آسان برای مشتریان است.

برند های معروف تولید کننده تابلوهای ترافیکی

برند های معروف تولید کننده تابلوهای ترافیکیساخت تابلوهای ترافیکی توسط شرکت های تولید کننده این تابلوها انجام می شوند که برخی از این برندها شامل موارد زیر است:

برند های تری ام٬ کیوالایت٬ اوری٬ اورافول٬ دی ام٬ پرسپولیس٬ اورانوس٬ الماس.

تابلوها و رنگ ترافیکی در اندازه ها و متراژ مختلف تولید می شوند این تابلوها اگر ریفلکس خوب و و کیفیت مطلوبی نداشته باشند در جاده برای راننده خطر آفرین هستند بنابراین باید از برندی معتبر و با کیفیت استفاده شود برخی از علائم کاربرد بیشتر و تولید و فروش بیشتری نیز دارند. برای ساخت تابلوهای ترافیکی باید توجه به نیاز بازار به یاد داشت برخی شرکت ها کار طراحی تجهیزات و تابلوهای ترافیکی را انجام می دهند برای طراحی تابلو درخشندگی کیفیت و دوام و اندازه فونت نوشتار نقش موثری در حفظ جان و مال افراد دارد شرکت های پخش تابلوهای ترافیکی به خرید و فروش تجهیزات مربوط به ترافیک شهری و جاده ای می پردازند و سازمان هایی که از تابلوهای جاده ای استفاده می کنند سازمان هواپیمایی٬ سازمان راه و جاده٬ سازمان نظامی٬ نیرو انتظامی٬ بیمارستانها٬ ارگان های خصوصی دولتی هستند.

بزرگترین بازار فروش تابلوهای ترافیکی در کشور

بزرگترین بازار فروش تابلوهای ترافیکی در کشورفروشگاه لوازم ترافیکی بزرگ در استان ها وجود دارد که انواع تابلوهای ترافیکی را به صورت جزئی و کلی در کشور به فروش می رسانند.   خرید علائم ایمنی توسط شهرداری ها ٬ پلیس راهنمایی رانندگی٬ شهرک های صنعتی٬ وزارت دفاع هوا و نیرو٬ فرودگاه٬ ایستگاه قطار٬ کارخانجات٬ پارکینگ خودرو٬ و مکانهای عمومی هستند. همچنین فروشگاه های اینترنتی تجهیزات ترافیکی، تابلوهای مختلف ترافیکی تولید شده را در انواع تابلو ترافیکی استوانه ای و کله قندی به فروش می رسانند این تابلوها میزان فروش و تولید بالایی دارند.                                علائم راهنمایی و رانندگی پارکینگ و ایستگاه اتوبوس از پر فروش ترین آنها است که مربوط به شهرداری ها است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *