تابلو معابر

ساخت تابلو معابر | ارزان ترین قیمت تابلو معابر

ساخت تابلو معابر با اهداف مختلفی صورت می گیرد. این تابلوها انواع و اقسام مختلفی دارند نظیر تابلو خیابانی، تابلوهای هدایت مسیر و … . یکی از مواردی که استفاده از تابلو معابر را ضروری تر کرده است، احداث بیشتر جاده ها و بزرگتر شدن آنهاست.معابر به مکانی گفته می شود که در آن انواع وسایل نقلیه از جمله: موتور ، ماشین ، دوچرخه و … در حال رفت و آمد هستند .

قیمت تابلو معابر به عوامل مختلفی از جمله مواد اولیه به کاربرده شده در تابلو، روند تولید تابلو و همچنین دیگر ویژگی های درخواستی خریداران بستگی دارد. 

تابلوهای معابر به دلیل اینکه مورد استفاده عده کثیری از افراد جامعه قرار می گیرند ، بصورت با کیفیتی تولید و  سپس به فروش می رسند  و چون قیمت چندان بالایی ندارند، عمده فروشی آنها دارای سود بیشتری است. تابلوهای معابر هرکدام برای منظوری نصب می شوند؛ برخی از آنها برای نشان دادن علائم راهنمایی رانندگی و برخی دیگر برای نشان دادن مسیر به رانندگان .

یکی از این نوع تابلوها، ساخت تابلو شبرنگ می باشد. بطور عمده این تابلوها از جنس ورق گالوانیزه ساخته می شوند و روکش آنها، از نوع شبرنگ مرغوب با ماندگاری بالا می باشد.مهمترین کاربرد تابلوهای راهنمای مسیر در معابر شهری، مسیریابی سریع رانندگان برای انتخاب کوتاه ترین و بهترین مسیر در جهت کاهش زمان سفر و دست یابی آسانتر به مقصد است. معابر به مکانهایی گفته می شوند که در آن انواع وسایل نقلیه از جمله موتور، ماشین، دوچرخه و … در حال رفت و آمد هستند. 

ساخت تابلو معابر | ارزان ترین قیمت تابلو معابر

خرید و فروش ارزان تابلو های معابر

خرید و فروش ارزان تابلو های معابرتابلو های معابر با قیمت های ارزان در هر جایی به فروش می رسند که به دلیل استفاده بیشتر این تابلو ها در مکان های عمومی ، به صورت عمده خریداری می شوند .

این تابلوها توسط نمایندگی های سایت ها و همچنین نمایندگی های مختلف خرید و فروش در هر جای جهان به فروش می رسند .

نمایندگی سایت ها به فروش آنلاین این تابلو ها مشغول می باشند که کاربران مب توانند در هرجای دنیا تابلوی مورد نظر خود را انتخاب و آن را درب منزل تحویل بگیرند .

اصلی ترین کاربرد این تابلوهای معابر برای مقصد یابی و رعایت قوانین در جاده و خیابان و معابر می باشد .

برای تقاضای بهترین و با کیفیت ترین تابلو و برای اینکه به صورت ارزان خریداری شود می توان آن را به صورت عمده از نمایندگی سایت های مختلف یا از نمایندگی های خرید و فروش در کشور تهیه کرد .

مشخصات تابلو های معابر

مشخصات تابلو های معابرتابلو معابر را می توان از وسایل راهنمایی و رانندگی به حساب آورد؛ از بهترین کیفیت در ساخت برخوردار هستند دلیل آن هم استفاده عمده از این تابلو ها می باشد .

همچنین این تابلو ها دارای مشخصات ، ویژگی ها و وظایف مختلفی نیز هستند .

برخی از مشخصات مشترک تابلو های معابر که زیبایی خاصی نیز دارند عبارت اند از :

  • قلم زیبای استفاده شده در تابلو
  • اشکال استفاده شده در تابلو
  • علائم تصویری
  • رنگ خاص

قیمت تابلو معابر عوامل گوناگونی بر قیمت تابلو معابر تاثیر می گذارند همچنین قیمت تابلوهای معابر با استفاده از شرایط خاصی تعیین می شود .

نصب این تابلو ها در معابر زیاد سخت نیست و هزینه ناچیزی به همراه دارد.

فروشندگان و نمایندگان فروش این تابلو ها همه روزه و در هرساعتی در اختیار تمامی کاربران می باشند و بهترین و با کیفیت ترین تابلو را در هرجای دنیا به دست خریداران می رسانند .ساخت تابلو جاده ای نیز از این قضیه مستثنا نیست. این تابلوها در گروه تجهیزات ترافیکی قرار گرفته و برای راهنمایی رانندگان و عابران جهت پیدا کردن مقصد نصب می شوند.

مرکز طراحی و ساخت تابلو معابر

مرکز طراحی و ساخت تابلو معابردر ایران مراکز مختلف و متنوعی در جهت ساخت تابلوهای با کیفیت فعالیت می کنند. این مراکز که دارای نمایندگی های در سراسر کشور نیز می باشند متناسب با استانداردهای مشخص شده، و ویژگی های موردنیاز محصولات، به طراحی آنها پرداخته و روش های فروش متنوعی را نیز طراحی و استفاده می کنند. این طراحی ها، با توجه به اندازه سفارش، جنس، تاریخ شبرنگی تابلوها و استراتژی مرکز طراحی و ساخت تابلو متفاوت می باشد. این مراکز دارای وب سایت های مختلفی در زمینه تولید محصول خود می باشند که سعی دارند تا با گسترش تنوع محصولات خود جایگاه مناسبی را در بازار پیدا کنند. همچنین می توان گفت که قیمت تابلو معابر به عوامل مختلفی از جمله مواد اولیه به کار برده شده و …. بستگی دارد. 

عرضه ابعاد مختلف تابلو معابر

عرضه ابعاد مختلف تابلو معابرابعاد مختلفی برای تابلوهای معابر مشخص شده است. برای مثال ابعاد تابلو کوچه می تواند 33*80 و یا 33*60 باشد که نوع نوشته و رنگ تابلو، بر اساس سفارش مشتری تغییر می کند. فروشندگان مختلف سعی می کنند با عرضه ابعاد مختلف تابلو معابر، کیفیت و تنوع محصولات تولیدی خود را افزایش دهند تا از این راه ، بتوانند رضایت مشتریان و خریداران را جلب کنند. از آنجا که استاندارها و ضوابط مشخصی در رابطه با تولید این تابلوها وجود دارد، توجه به این ضوابط حائز اهمیتی اساسی در زمینه خرید، فروش و همچنین تولید این محصولات دارد. در سالهای اخیر طراحی و ساخت این تابلوها، در انواع و اقسام مختلف صورت گرفته است. اغلب این تابلوها را با ورق و سطح کامپوزیت می سازند که جندان از لحاظ شکل ظاهری با دیگر نمونه ها تفاوت چندانی ندارد.

فروشنده انواع تابلو معابر

فروشنده انواع تابلو معابرهمانطور که پیشتر نیز گفته شد، فروشندگان مختلفی در سطح خرد و کلان، جزئی فروشی یا عمده فروشی، مبادرت به فروش انواع تابلو معابر میکنند. این فروشندگان اگر خود واسطه باشند، نخست از تولید کننده تابلوهای ترافیکی ، محصولات و سفارشات موردنظر را خریداری کرده و سپس با احتساب سود خود، آنها را به مصرف مشتری می،رسانند. همچنین این محصولات بصورت حضوری و اینترنتی در بازار به فروش می رسند. فروشندگان تابلو معابر، جایگاه ویژه ای در بازار خرید و فروش محصولات ترافیکی برای خود کسب کرده اند. نصباین تابلو ها در معابر، چندان سخت نیست و هزینه نسبتا ناچیزی به همراه دارد. در واقع فروشندگان و نمایندشگان فروش این تابلوها، همه روزه و در هر ساعتی در اختیار خریداران هستند و کوشش می کنند تا محصولات خود را همراه با بهترین خدمات به مشتری عرضه کنند.

لیست قیمت تابلو معابر

لیست قیمت تابلو معابرلیست قیمت تابلو معابر با توجه به گروه بندی های مختلف متفاوت است. باتوجه به اینکه نرخ تامین مواد اولیه ساخت این محصولات، چندان ثابت نیست نمی توان با دقت، قیمت مشخصی را معین کرد. با این وجود برخی سایتها، قیمت روز این محصولات را در صفحات مختلف وبلاگ یا سایت خود درج می کنند که شما می توانید با مراجعه به آنها و همچنین مقایسه آنها با یکدیگر دیدی نسبی در رابطه با قیمت این محصولات به دست آورید. این تابلوها در قیمت های مختلفی طراحی شده و به فروش می رسند. همچنین با کمی گشت و گذار در لیست قیمت شرکت های مختلف شما می توانید محصولات نسبتا ارزان را بیابید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *