بشکه ایمنی, تجهیزات ترافیکی, رنگ ترافیکی, فرتو ترافیک, مانع ترافیکی, مانع و جداکننده

صادرات انواع بشکه ایمنی درجه یک و رنگ ترافیکی به دبی، عراق، روسیه و افغانستان

صادرات رنگ ترافیکی و بشکه ترافیکی

صادرات رنگ ترافیکی و همچنین صادرات انواع بشکه ایمنی درجه یک به کشورهای مختلف جهان مانند صادرات رنگ به کشورهای دبی امارات، عراق، افغانستان، روسیه، عمان و… توسط شرکت فرتو ترافیک صورت گرفته است. این محصولات که به بشکه ترافیکی نیز مشهور هستند؛ در رنگ ها و سایزهای گوناگون تولید شده اند. از این بشکه ها جهت ایجاد ایمنی در جاده ها استفاده می شود. همچنین از رنگ ترافیکی برای خط کشی سالن های ورزشی ، مسیر های مسابقات خودرو و مسیر حرکت هواپیما در فرودگاه تعیین کردن فضای پارکینگ ها ، جهت مسیر حرکت، محدوده لاین ها و حریم جاده ها بکار می رود.

تولیدکننده رنگ ترفیکی صادراتی

صادرات رنگ ترافیکی و کاربردهای رنگ ترافیکی سرد

حتما خطوطی را که بر روی آسفالت جاده‌ها یا پارکینگ‌ها به عنوان راهنماها یا جداکننده لاین‌ها رسم شده است، دیده‌ایم. این خطوط اطلاعات مهمی را شامل می‌شوند که به ما در یافتن مسیر، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و تشخیص درست حقوق خود در حین رانندگی کمک می‌کنند. بنابراین، در رسم این خطوط باید از رنگ‌های با کیفیتی استفاده کرد که تحت تأثیر نور خورشید یا عبور و مرور خودروها و عابران پیاده رنگ خود را از دست ندهند. این مفهوم به عنوان رنگ ترافیکی شناخته می‌شود.

مکان‌های مختلفی وجود دارند که می‌توان از انواع رنگ‌های ترافیکی در آن‌ها استفاده کرد. برخی از این مکان‌ها شامل سالن‌های ورزشی، مسیرهای مسابقات خودرو و مسیرهای حرکت در فرودگاه می‌شوند. رنگ‌های ترافیکی در این مکان‌ها جهت خطوط کشی در سالن‌های ورزشی، مسیر حرکت در مسابقات خودرو و تعیین مسیر در فرودگاه‌ها استفاده می‌شوند.

صادرات رنگ ترافیکی

همچنین، رنگ‌های ترافیکی می‌توانند برای اهداف دیگری نیز استفاده شوند. برای مثال، در فضای پارکینگ می‌توان از رنگ‌های ترافیکی برای مشخص نمودن فضای پارکینگ و جهت حرکت استفاده کرد. همچنین، رنگ‌های ترافیکی می‌توانند برای مشخص کردن محدوده لاین‌ها و حریم جاده‌ها و همچنین کشیدن نمادهای ترافیکی مانند ایست، اتوبوس، خطر و حرکت نیز استفاده شوند. در این مورد، رنگ خطوط عابرپیاده، خیابان‌ها، بزرگراه‌ها و جاده‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. از افتخارات شرکت فرتو ترافیک تجربه صادرات رنگ ترافیکی به کشور های حوزه خلیج فارس مانند دبی در کشور امارات، عمان و دیگر کشور های روسیه، ترکیه و عراق را در کارنامه خود دارد.

صادرات بشکه ایمنی | صادرات انواع بشکه ایمنی درجه یک

صادرات بشکه ایمنی از رونق قابل قبولی برخودار می باشد. این بشکه ها از جنس پلاستیک محکم و با دوام بالا ساخته شده اند. یکی از مهم ترین مشخصات بشکه های ایمنی، این است؛ که می توان داخل آنها را با آب یا شن و ماسه پر کرد. این کار به منظور سنگین شدن بشکه و افزایش ایمنی صورت می گیرد.
هر ساله تعداد قابل توجهی از بشکه های ایمنی تولید شده در داخل کشور به سایر نقاط جهان صادر می گردند. این امر نشان دهنده کیفیت و کارآیی این بشکه ها می باشد.

صادرات بشکه ایمنی

فروش بشکه ایمنی با رنگ های مختلف در کشور

فروش بشکه ایمنی با رنگ های مختلف در سراسر کشور صورت می گیرد. اما به نظر می رسد؛ که بشکه های شبرنگ هاشوری زرد و مشکی، کاربرد بیشتری داشته باشند. امروزه در بسیاری از جاده های بین شهری و برخی از خیابان های درون شهر این بشکه ها را مشاهده می کنیم.
علت خرید و فروش بالای انواع بشکه ایمنی در کشور را می توان به کاربردهای آنها نسبت داد.
برخی از مصارف این محصول عبارتند از:

  • به عنوان جدا کننده ترافیکی در حاشیه مسیرها
  • افزایش ایمنی خیابان، بزرگراه، جاده، کارخانه و …
  • خروجی ها
  • جاده های دارای پیچ پر خطر

ساده ترین راه خرید بشکه ایمنی در ایران | صادرات انواع بشکه ایمنی درجه یک

ساده ترین راه خرید بشکه ایمنی در ایران

روش های مختلفی برای تهیه بشکه ایمنی در ایران وجود دارد. بهتر است؛ برای خرید این محصول به تعداد بالا به تولید کنندگان یا نمایندگان آنها مراجعه کنیم. اما برخی از فروشندگان بشکه ایمنی، این لوازم را به واسطه سایت های اینترنتی معتبر عرضه می کنند.
امروزه با توجه به همه گیر شدن اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک به نظر می رسد؛ که ساده ترین راه خرید بشکه ایمنی در ایران، استفاده از منابع اینترنتی باشد. البته بهتر است؛ از سایت های مرتبط با تولیدی ها یا مراکز اصلی پخش، کمک گرفت.

 

صادرات بشکه ترافیکی

خریداران بشکه ایمنی در کشور

خریداران بشکه ایمنی در کشور از قشر خاصی تشکیل شده اند. یکی از نکاتی که در هنگام خرید این وسیله باید به آن دقت کرد؛ اندازه بشکه ایمنی می باشد. اندازه بشکه و میزان پر کردن آن بر اساس مکانی که قرار است؛ مور استفاده قرار گیرد؛ تعیین می شود.
بشکه های ترافیکی در کلیه نقاط کشور، خریدار دارند. به عنوان مثال می توان از خریداران بشکه پلاستیکی اصفهان نام برد؛ که این کالا را با مناسب ترین قیمت بشکه پلاستیکی ترافیکی جهت افزایش ایمنی جاده های شهری و برون شهری تهیه می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *