تجهیزات پارکینگ, ضربه گیرخودرو, گارد کرنر, محافظ ستون, محافظ ستون پارکینگ

قیمت گارد کرنر در بازار و فروش آن به ارزان ترین قیمت ها در کشور

گارد کرنر از محصولات کلیدی و اساسی تجهیزات پارکینگ به شمار می آید. شما با استفاده از این محافظ در پارکینگ می توانید از آسیب دیدن بدنه ماشین و شکستن لبه ستون های پارکینگ جلوگیری کنید. برای آشنایی با قیمت گارد کرنر در بازار  و نحوه ی خرید و تهیه گارد کرنر  مقاله زیر را دنبال کنید‌.

قیمت گارد کرنر در بازار و فروش آن به ارزان ترین قیمت ها در کشور

لیست قیمت فروش گارد کرنر در کشور

لیست قیمت فروش گارد کرنر در کشورمحافظ ستون پارکینگ از جنس تمام لاستیک بوده که دارای مقاومت خمشی بالا،مقاوم در مقابل نوسانات دما (گرما و سرما )بوده، که وظیفه اصلی آن حفاظت از بدنه خوردو در اثر برخورد باستون است و بر روی آن شبرنگ هایی تعبیه شده است، دارای انواع زیادی با طرح ها و جنس های متفاوتی است.

شما می توانید برای خرید گارد کرنر به سایت ها و فروشگاها مراجعه کرده و ضمن بازدید از انواع و جنس و قیمت کالای مورد نظر، خرید خوبی را داشته باشید.

خرید گارد کرنر به قیمت ارزان در کشور

خرید گارد کرنر به قیمت ارزان در کشورتولید گارد کرنر در انواع مختلفی وجوددارد، که باتوجه به نوع آن قیمت های متفاوتی دارد.

دارای سه مدل : تمام پلاستیکی،  دوجداره و پشت فلزی به بازار ارائه می شود.

یکی از عواملی که باعث ارزان تر شدن  آن می شود، وزن کم و طرح ساده در این گارد ها است.

شما می توانید از سایت های آنلاین برای خرید عمده در کشور استفاده کنید.

این سایت ها علاوه بر ارائه محصول باکیفیت ، تخفیفات ویژه ای هم  برای مشتری قرار می دهند که می توانید از آن بهره مند شوید.

عرضه مستقیم گارد کرنر در کشور

عرضه مستقیم گارد کرنر در کشورمحافظ ستون از جمله تجهیزات ایمنی پارکینگ می باشد که جهت محافظت از بدنه خودرو و همچنین لبه ی ستون های پارکینگ کاربرد دارد.

کرنر گارد یا محافظ ستون پارکینگ از جنس لاستیک با قابلیت ضربه گیری بالا می باشند، از همین روهنگام برخورد خودرو با ستون پارکینگ ، از آسیب دیدن بدنه خودرو و ستون پارکینگ جلوگیری می کنند.

برای پارک ایمن در پارکینگ های تنگ و تاریک از گارد کرنر استفاده نمایید چرا که از صدمه دیدن خودرو و ساختمان جلوگیری می کند.

عرضه مستقیم این کالا به سرتاسر کشور وجوددارد. که شما به راحتی می توانید با مراجعه حضوری محصول خود را انتخاب و خرید کنید.

همچنین سایت ها آنلاین امروزه خرید آسان را برای شما فراهم کرده اند. خرید مستقیم از طریق سایت های معتبر و فروشگاه های آنلاین وجوددارد.

جهت خرید و اطلاع از قیمت محافظ ضربه گیر ستون به سایت های مربوطه مراجعه کنید. 

 

فروش عمده گارد کرنر در کشور

فروش عمده گارد کرنر در کشور

پخش گارد کرنر به صورت عمده نیز در شهرهای مختلف وجوددارد. اگرشما دسترسی به فروشگاه ها ندارید  به راحتی می توانید با مراجعه به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی از قیمت محصول و انواع آن مطلع شوید و همچنین با تولید کنندگان و کارشناسان مربوطه مشورت کنید، تا بتوانید علاوه بر خرید بک محصول با کیفیت هزینه کمتری نیز بپردازید، از تخفیفات بهره مند شوید و از خرید خود لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *