تجهیزات پارکینگ, ضربه گیرخودرو, کار استاپر, گارد کرنر, محافظ ستون, محافظ ستون پارکینگ

واحد فروش گارد کرنر با مناسب ترین قیمت ها و بالا ترین کیفیت ها در کشور

امروزه برای محافظ دیوار پارکینگ گاردهای پلاستیکی طراحی و ساخته می شود؛ که این امر مانع آسیب به درب و بدنه خودرو می شود. این محصول در مدل ها و طرح های مختلفی مطابق سلیقه مصرف کننده تولید می شود. به دلیل استفاده بالا از این ابزار کاربردی امروزه واحد فروش گارد کرنر با مناسب ترین قیمت ها و بالاترین کیفیت ها در کشور بیشترین فروش را دارد. این تجهیزات پارکینگ همچون خرید کار استاپر بسیار ضروری هستند؛ و مانع آسیب به خودرو می شود.


لیست قیمت محافظ ستون لاستیکی ( قیمت گارد کرنر یا ضربه گیر ستون)لیست قیمت محافظ ستون لاستیکی | قیمت گارد کرنر یا ضربه گیر ستونواحد فروش گارد کرنر با مناسب ترین قیمت ها و بالا ترین کیفیت ها در کشور

واحد فروش گارد کرنر با بالا ترین کیفیت در کشور

واحد فروش گارد کرنر با بالا ترین کیفیت در کشوروجود واحد فروش گارد کرنر عمده با کیفیت بالا در بیشتر شهرهای کشور زمینه خریدی راحت تر را برای مشتری فراهم می کند. مصرف کننده در هر کجا که باشد حتی مناطق دور افتاده به این ابزار دسترسی دارد؛ و می تواند خرید خود را صرف زمان اندک انجام دهد.
دریافت قیمت ضربه گیر ستون پارکینگ و خرید مستقیم از این مراکز و به صورت عمده باعث می شود تا مشتری هزینه کمتری را بابت ابزار خریداری شده پرداخت کند. این امر برای او بسیار مقرون بصرفه است.


خرید گارد کرنر با مناسب ترین قیمت ها در کشور

خرید گارد کرنر با مناسب ترین قیمت ها در کشورآپارتمان های بزرگ اداری و تجاری و مسکونی که خود پارکینگی بررگ و مجزا دارند؛ بزرگترین خریداران گارد کرنر با قیمت مناسب هستند. آنها به دلیل مصرف زیاد به صورت عمده و در تعداد بالا خرید می کنند.
گاهی مشتری برای اینکه ابزار را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کند؛ خود به صورت مستقیم و بدون واسطه به سراغ تولید کننده می رود و در آنجا خرید خود را انجام می دهد. قیمت مناسب باعث جذب بیشتر مشتری می شود.


عوامل موثر در قیمت گذاری گارد کرنر در کشور

عوامل موثر در قیمت گذاری گارد کرنر در کشوراز مهمترین عوامل موثر درتعیین  قیمت گارد کرنر می توان به کیفیت و مدل و سایز محصول اشاره کرد. نوسانات بازار و قیمت مواد اولیه ای که برای ساخت این ابزار استفاده می شود؛ در قیمت گذاری آن نقش اساسی دارد.

هر چر ابزار کیفیت و مقاومت بالاتری داشته باشد ارزش بیشتری دارد. گاهی کارخانه برای اینکه بازدهی فروش را بالاتر ببرد؛ خود قیمت ها را شکسته و محصولات را با بهای کمتر به بازار عرضه می کند.

گارد کرنر چیست؟

گارد کرنر چیست؟ | قیمت گارد کرنرافرادی در مورد این ابزار اطلاعی ندارند از خود می پرسند گارد کرنر چیست؟ این محصول محافظ ستون است که از پلاستیک فشرده ساخته شده و با نصب در کنج و لبه تیز ستون مانع از آسیب به بدنه و درب خودرو می شود.
به دلیل مشبک بودن وزن سبکی دارد و به راحتی قابل حمل است. برندهای معتبر و با کیفیت دارای طراحی بی نقصی بوده و با وجود نوارهای شبرنگ در شب قابل رویت است و دید راننده را راحت تر می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *