تجهیزات پارکینگ, ضربه گیرخودرو, گارد کرنر, محافظ ستون, محافظ ستون پارکینگ

قیمت عمده گارد کرنر و بزرگ ترین خریداران آن در کشور

خریداران گرامی برای کسب اطلاع از قیمت عمده گارد کرنر و بزرگترین خریداران آن در کشور می‌توانند،  به  فروشگاه های اینترنتی و وب سایت های آنلاین سراسر کشور مراجعه کرده و محصول با کیفیت را خریداری نمایند.

گارد کرنر چیست؟

پاسخ به این سوال راحت است. بسیاری از افراد هنگام پارک و یا خروج خودرو خود  از پارکینگ با ترس و دلهره مواجه هستند که مبادا خودروی آنها با اصابت به ستون، آسیب ببیند.  برای رفع این مشکل شما می توانید از گارد کرنر یا ضربه گیر ستون استفاده کنید تا میزان خسارت در اثر برخورد خودرو به ستون پارکینگ را به حداقل برسد.

جنس ضربه گیر ستون به گونه‌ای است که نور را در فاصله ی بسیار زیاد بازتاب داده و شما می توانید از فاصله‌ی دور متوجه ستون‌ها شوید.

قیمت عمده گارد کرنر و بزرگ ترین خریداران آن در کشور

بزرگ ترین خریداران گارد کرنر در کشور

بزرگ ترین خریداران گارد کرنر در کشوربزرگترین خریداران گارد کرنر در کشور، این محصول را به عنوان ضربه گیر در پارکینگ ها استفاده می کنند.

تولید این محصول در طرح ساده و وزن کم باعث ارزان تر شدن  قیمت  گارد کرنر شده است.  نصب این  محصول به وسیله چسب بسیار ساده انجام می گیرد.

لیست قیمت فروش گارد کرنر در کشور

لیست قیمت فروش گارد کرنر در کشورفروشندگان گارد کرنر، در تلاشند تا این محصوب را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت به دست مصرف کنندگان برسانند. قاعدتا قیمت خرید گارد کرنر عمده مقرون به صرفه تر خواهد بود.

با توجه به اینکه اثر حوادث و تصادفات در پارکینگ در هنگام پارک کردن و در اثر برخورد خودرو با گوشه اتفاق می‌افتد،  استفاده از محصولات محافظ ستون در  پارکینگ، امری بسیار تاثیرگذار در کاهش تصادفات و نظم دادن به فضای پارکینگ می باشد.

تهیه عمده گارد کرنر در کشور

تهیه عمده گارد کرنر در کشورخریداران‌ گرامی، جهت تهیه ی عمده ی گارد کرنر در کشور می توانند به نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز اینترنتی مراجعه کرده و محصول مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایند.

بازرگانی گارد کرنر، پخش کننده محصولی با کیفیت به قیمت درب کارخانه می باشد.

لازم به ذکر است که بر روی بدنه ضربه گیر ستون، خطوطی شبرنگ وجود دارد که در پارکینگ‌هایی که میزان نور مناسب نمی باشد،  در اثر بازتاب نور  اتومبیل شما را متوجه ستون ها می کند تا بتوانید به راحتی پارک کنید و یا از پارک خارج شوید.

نمایندگی فروش گارد کرنر در کشور

نمایندگی فروش گارد کرنر در کشورما به خریداران گرامی پیشنهاد می کنیم که با مراجعه به نمایندگی های فروش گارد کرنر در کشور به صورت آنلاین، محصول خود را خریداری کنند و آن را به قیمت درب کارخانه تحویل بگیرند.

همچین خریداران برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی لیست قیمت گارد کرنر و ویژگی های این محصول می توانند به کارشناسان و مشاوران خبره مراجعه کرده و پاسخ تمامی سوالات خود را در اسرع وقت دریافت نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *