سرعت گیر, سرعت گیر پلاستیکی

فروش سرعت گیر پلاستیکی در اصفهان

سرعت گیر پلاستیکی اصفهان یکی از تولیدات و تجهیزات ترافیکی و لوازم مورد نیاز در فضای امروز جامعه است. این محصول که ساخت استاد کاران ماهر و زبردست اصفهان می باشد، در کاهش آمار تلفات و حوادث رانندگی بسیار موثر عمل کرده است.

سرعت گیر پلاستیکی و مشتقات آن در فضای شهری و شرایط حمل و نقل داخلی هر منطقه و شهر یکی از ضروریات حفظ سلامت شهروندان آن می‌باشد، چرا که بالاترین آمار خطرات وسایل نقلیه موتوری و خودرویی در سطح شهر به خاطر داشتن سرعت زیاد آنها است .

فروش سرعت گیر پلاستیکی در اصفهان

از انواع سرعت گیر پلاستیکی چه می دانید؟

از انواع سرعت گیر پلاستیکی چه می دانید؟

این محصول در دنیای امروز واجب ترین اقلام در صنعت حمل و نقل و فضای ترافیک شهری می باشد. به عقیده خیلی از کارشناسان حمل و نقل و تصادفات، بیشترین آمار حوادث رخ داده از جراحت تا فوت و نقص عضو، به دلیل عدم رعایت قوانین راهنمایی رانندگی و همچنین سرعت زیاد است.

از انواع سرعت گیر پلاستیکی معمولاً در محدوده خیابان ها و معابر اصلی، نزدیک به تقاطع ها سر چهارراه‌ها، ورودی مدارس، بیمارستان ها و مراکز خرید استفاده می شود. این محصول را می توان در دو مدل  لاستیکی و پلاستیکی تهیه کرد .

از جمله موارد مهم در بحث کیفیت سرعت گیر اندازه و مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن ها می باشد، محصول استاندارد و بادوام باید قابلیت تحمل فشار وارده توسط خودروهای مختلف مانند خودروهای سبک و سنگین را داشته باشد، تا با مرور زمان بر اثر رفت و آمد و اصطکاک بالا . از طریق خودروهای عبوری متلاشی نشود. باید دارای رنگی باشد که در تمام شرایط آب و هوایی و هر زمان از شب و روز برای رانندگان قابل دید و تشخیص نیز باشد .

صادرات انواع سرعت گیر پلاستیکی در اصفهان

صادرات انواع سرعت گیر پلاستیکی در اصفهان

کشور ما با کمک و همت جوانان برومند در عرصه های زیادی توانسته در بین کشورهای منطقه در بحث صادرات جایگاه خوبی را به دست آورد. صادرات سرعت گیر پلاستیکی اصفهان یکی از این موارد و توانمندی هاست که علاوه بر تامین نیاز بازار داخل، درخواست‌ها و نیاز های بازار منطقه و کشورهای همسایه نیز به خوبی پاسخ گو باشد.

بر اساس تحقیقات انجام شده به خاطر بالا بودن کیفیت محصولات تولید شده در این استان و همچنین داشتن قیمت مناسب موفق شده‌اند هر ساله با صادرات انواع مختلف سرعت گیر در مدل های متنوع ارز آوری خوبی را برای اقتصاد کشور به ارمغان بیاورند.

اگر شما هم می‌خواهید برای خرید سرعت گیر اقدام کنید می توانید با مراجعه به سایت ما محصولی با کیفیت با دوام و با قیمت مناسب را تعیین نمایید .


فروش سرعتگیر پلاستیکی اصفهان

سرعت گیر می تواند سرعت وسایل نقلیه را به حداقل سرعت مورد نیاز جاده های برون شهری و درون شهری تقلیل دهد.خوشبختانه و به لطف خدا شرکت فرتو ترافیک توانسته به بورس فروش سرعت گیر و تجهیزات ترافیکی و پارکینگی تبدیل شود. فروش سرعت گیر پلاستیکی اصفهان به این دلیل بهتر است زیرا کارخانه تولید کننده سرعت گیر پلاستیکی در اصفهان توانسته نیاز مشتریان از لحاظ کیفیت را برآورده کند. همکاران ما همه روزه آماده مشاوره به شما مشتریان عزیز هستند. برای اطاع از قیمت سرعت گیر پارکینگ،قیمت انواع سرعت گیر لاستیکی، قیمت سرعت گیر جاده ای و سرعت گیر خیابان با ما تماس بگیرید. از لحاظ نصب نیز نصب سرعت گیر پلاستیکی بسیار آسان می باشد.

سرعت گیر پلاستیکی اصفهان

نوشته های مشابه

7 دیدگاه در “فروش سرعت گیر پلاستیکی در اصفهان

  1. نجمه امیدیان گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید ،ممنون از محصولات با کیفیت شما ،موفق و پایدار باشید

  2. طاهر عزیزی گفت:

    سلام درود و عرض ادب دارم خدمت عزیزان در سایت ترافیک ساز لطفاً در مورد قیمت سرعت گیر های پلاستیکی بفرمایید

  3. admin گفت:

    سلام طاهر عزیز. وقت بخیر
    جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

  4. اسماعیل احمدی گفت:

    با سلام و صبح بخیر خدمت ادمین عزیز
    همان طور که میدانید سرعت گیر پلاستیکی یکی از تجهیزات ترافیکی است که با قرار گرفتن آن در خیابان های بین شهری باعث کم شدن سرعت ماشین هاشده در نتیجه تصادفات نیز کمتر شده
    تشکر ویژه دارم از مجموعه ی فرتو به خاطر ساختن تجهیزات ترافیکی از جمله سرعت گیر،استوانه ی ایمنی و کله قندی پلاستیکی و…که با قیمت مناسب و بدون هیچ واسطه ای در اختیار مردم میگذارد

  5. محمد عیسی گفت:

    سلام سرعت گیرعلاوه برکیفیت باید درست هم نصب شود وگرنه موجب اختلال در عبورومرور میگردد

  6. طاهر عزیزی گفت:

    ممنونم از سایت ترافیک ساز که محصولات بسیار خوب و با کیفیتی برای ما ارسال کردند. سرعت گیر های پلاستیکی بسیار کارآمد هستند و باعث می‌شود که جدا از اینکه جاده خراب نشه و زیبایی جاده از بین نره احتیاط بیشتری در جاده هم اتفاق بیفته

  7. هاله حسين زاده گفت:

    سلام عليكم سرعت گيرهاي پلاستيكي اصفهان كيفيت بسيار عالي دارد كه براي حل ترافيك شهري نقش بسزايي دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *