کله قندی

پخش کله قندی مخروطی 55 سانتیمتری

یکی از شیرین کننده های پرمصرف در کشور قند می باشد که در کنار چای مورد استفاده قرار می گیرد و این روزها در کارخانه های تولید کننده با استفاده از بهترین مواد اولیه در انواع کله قند، قند حبه ای و قند شکسته تولید و ارائه می شود و یکی از انواع پرفروش قند های تولید شده در کشور کله قندی مخروطی بوده که به دلیل کیفیت درجه یک و کاربرد فراوان مورد استقبال مشتریان زیادی واقع شده و از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد.

پرکاربردترین کله قندی مخروطی را بشناسید

پرکاربردترین کله قندی مخروطی کدام است؟ کله قند مخروطی شکل 55 سانتیمتری کاربرد و استفاده زیادی دارد و از زمان های قدیم تا حال کاربردهای متعددی داشته است و در روزگار گذشته ارزش مواد قندی و شیرینی ارزش بالایی داشت و به عنوان تحفه و هدیه از این محصول استفاده می کردند و در آئین سنتی ایرانیان هنگام عقد بر روی سر عروش و داماد ساییده می شود و در حال حاضر نیز در بسیاری از استان های کشور از کله قند در مراسمات شیرینی خوران و … استفاده می کنند.
قند به دو روش سنتی و صنعتی در کارگاه ها و کارخانه های متعددی در شهرهایی مانند یزد، اصفهان، تبریز، مشهد و … تولید می شود. قیمت کله قند با توجه به برند و شرکت تولید کننده، کیفیت، روش خرید و فروش، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و … متفاوت است.

مرکز تولید کله قندی مخروطی در اصفهان

مرکز تولید کله قندی مخروطی در اصفهان این محصول را با استفاده از متریال با کیفیت و توسط دستگاه های پیشرفته و مجهز و با رعایت بهداشت کامل تهیه و عرضه می کند.  در این کارخانه  از بهترین نوع بسته بندی استفاده می شود و در تمامی مراحل تولید موارد بهداشتی رعایت شده و از هیچ گونه مواد شیمیایی و افزودنی در تهیه آن استفاده نمی گردد و استانداردهای لازم در تولید این محصول رعایت می شود.
کیفیت کله قند تولید شده به شرایط و عوامل مختلفی بستگی دارد و مواردی نظیر کیفیت شکر استفاده شده، روش تولید قند، مدت زمان پخت این محصول، دانه بندی آن و … بر کیفیت این محصول تأثیر گذار می باشد. یکی از مراکز خرید و فروش انواع کله قند با کیفیتی مطلوب و قیمتی مناسب همین شرکت است و برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و سفارش محصول با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید و خرید و فروس در این مرکز به صورت عمده و با قیمت ارزان و مقرون به صرفه ای انجام می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *