تابلوهای معابر

عرضه کنندگان تابلو راهنمای معابر روستایی

انواع تابلو راهنمای معابر روستایی و شهری به عنوان پرمصرف ترین تجهیزات ترافیکی با چه هدفی نصب می شوند و چه کاربردهایی دارند؟ در این مقاله ضمن بررسی کامل انواع این تابلوها، فروشگاه های آنلاین و عرضه کنندگان اینترنتی را به عنوان فروشندگان مستقیم معرفی خواهیم نمود.

عرضه کنندگان تابلو راهنمای معابر روستایی

معرفی کامل انواع تابلو راهنمای معابر

معرفی کامل انواع تابلو راهنمای معابر هدف از تولید و نصب انواع تابلو راهنمایی معابر، راهنمایی کردن عابران پیاده و رانندگان برای پیدا کردن هر چه راحت تر مسیر مورد نظر و مقاصد نهایی است. ضمن اینکه برخی از آنها حامل علامت های هشدار دهنده نیز هستند. اسامی و نام های مختلفی با توجه به کارکرد این تابلوها برای آنها در نظر گرفته می شود. مانند تابلوهای اطلاعاتی راهنمای مسیر، گردش ممنوع، عبور عابر پیاده و … 
از مهمترین مشخصات فنی این تجهیزات که برای خرید آنها باید مدنظر قرار دهید عبارتند از:

  • سایز و ابعاد تابلو: طبق قوانین انواع تابلو اسامی معابر باید به شکل مستطیل و در ابعاد 80*33 و 90*35 طراحی و تولید شوند. این ابعاد برای تابلوهای دیواری 60*26 می باشد.
  • استفاده از رنگ ها: رنگ آبی برای نام معابر، رنگ سبز برای اعلان محل مکان های استراحت، پارک و مساجد و رنگ قهوه ای برای اسامی به کار برده می شوند.
  • محل نصب تابلو: ابتدای معابر و تقاطع ها و ابتدای ورودی هر دو معبر بهترین محل برای نصب تابلو هستند.
  • جنس بدنه تابلو: ورقه روغنی با ضخامت 2 میلی متر استاندارد در نظر گرفته شده برای بدنه تابلوها هستند. 
  • پایه تابلوها: ارتفاع پایه تابلو معابر روستایی و شهری باید 50 سانتی متر بوده و قطر لوله 8 سانتی متر باشد.

قیمت عمده تابلو راهنمای معابر روستایی

قیمت عمده تابلو راهنمای معابر روستایی شرکت های خدماتی بزرگترین خریداران انواع تابلو راهنمای معابر به شمار می آیند. از این رو قیمت و نرخ فروش عمده آنها برای فعالین اهمیت زیادی دارد. بدون شک عواملی نظیر قیمت مواد اولیه تولیدی مانند رنگ، ورقه روغنی، هزینه های تولید و … در تعیین قیمت ها نقش موثری دارند.
در این میان استفاده از استانداردهای بین المللی نقش مهمی در کیفیت تابلو تولیدی و مقاومت آنها در برابر عوامل محیطی مانند نور خورشید خواهد داشت. بنابراین انتخاب برند تولید کننده و مراکز پخش عمده فروش نیز نقش مهمی در قیمت ها و عرضه بهترین تابلوها با کارآیی بالا خواهند داشت.
طی سالهای اخیر در این مرکز مشاوران فروش و متخصصان حرفه ای به صورت نمایندگی در زمینه پخش عمده و صادرات انواع تابلو راهنمای معابر شهری و روستایی، تابلوهای ترافیکی و … فعالیت دارند. خرید مستقیم از عرضه کنندگان آنلاین، کاهش قیمت تابلو راهنمای و افزایش حاشیه سود شرکت های خدماتی را به همراه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *