تابلو, تابلو نامگذاری معابر

فروش تابلو نامگذاری معابر شهری در مشهد

با توجه به پیشرفت روز افزون جمعیت شهری و شلوغ تر شدن شهر ها پیدا کردن مسیر آهسته آهسته دارد به یک مشکل تبدیل می شود. همه ما قطعا به شهری سفر کرده ایم که مسیر های آن را بلد نبوده ایم و حتی با وجود تابلو های معابر مسیر خود را پیدا نکرده ایم. ولی با استفاده درست از تابلو نامگذاری معابر شهری دیگر چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

فروش تابلو نامگذاری معابر شهری در مشهد

از خصوصیت تابلو نامگذاری معابر بیشتر بدانید

از خصوصیت تابلو نامگذاری معابر بیشتر بدانید امروزه برخی شهرستان ها در ایران وجود دارند که به سبب پیشرفت روز افزون حتی برای افراد ساکن آن شهر ها نیز در برخی اوقات پیدا کردن مسیر درست کار مشکلی است. دیگر مسافران که جای خود دارند. یکی از این شهر ها مشهد مقدس می باشد. این شهر با توجه به جود حرم مطهر رضوی و ویژگی توریست پذیری یکی از شلوغ ترین و پر رفت آمد ترین شهر های ایران است.
مسافران از گوشه و کنار ایران به این شهر سفر کرده و به دنبال پیدا کردن مسیر های خود در شهر می باشند. انواع تابلو نامگذاری به یاری این افراد خواهد شتافت و صد البته باعث جذب بیشتر مسافران و در نتیجه رشد اقتصادی این شهر خواهند شد.
این تابلو ها باید دارای خصوصیات خاصی باشند تا با انواع شرایط آب و هوایی سازگار باشند و دوام خود را حفظ نمایند. اولین ویژگی ضد زنگ بودن است. فلزی که در این تابلو ها مورد استفاده قرار گیرد باید یا خودش ضد زنگ باشد و یا از مواد پوشش دهنده بر روی آن استفاده گردد. ویژگی دیگری که این تابلو ها باید داشته باشند خوانا بودن آن ها است. مسافران با سرعت های متفاوت در حال عبور از خیابان ها هستند که در نتیجه نمی توانند به تابلو های راهنمایی توجه زیادی بکنند. باید این تابلو ها خوانا باشد و اطلاعات را در سریع ترین زمان ممکن به راننده ها انتقال دهد. ویژگی دیگر این تابلو ها این است که باید در برابر آفتاب و پوسیدگی نیز مقاوم باشند. این تابلو ها حدود 80 درصد از زمان استفاده شان را در زیر نور مستقیم آفتاب قرار دارند و اگر فلز بی کیفیت و یا رنگ بی کیفیت در آن ها به کار برده شود قطعا عمر زیادی نخواهند کرد به سرعت کیفیت خود را از دست می دهند.

کارخانه تولید تابلو نامگذاری معابر شهری

کارخانه تولید تابلو نامگذاری معابر شهری کارخانه ما اقدام به تولید تابلو نامگذاری کعابر شهری با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت برای مصرف کنندگان عزیز نموده است. جهت تهیه این محصولات با ما تماس حاصل نمایید. با تابلو های ما دیگر هیچکس ار راه خود رور نخواهد شد و همه به موقع به مقصد خواهند رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *