چشم گربه ای

تامین کنندگان چشم گربه ای آلومینیومی جاده

چشم گربه ای یکی از تجهیزات ایمنی جاده ها است که امروزه در بسیاری از شرکت های مختلفی که در زمینه تولید انواع محصولات ترافیکی و ایمنی فعالیت می کنند، ساخته می شود. ما در این مطلب قصد داریم شما را با تامین کنندگان چشم گربه ای آلومینیومی جاده آشنا کرده و علاوه بر آن اطلاعات مفیدی را در مورد نحوه کارکرد انواع چشم گربه ای جاده در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر شما نیز قصد خرید و فروش در حوزه تجهیزات ترافیکی از جمله چشم گربه ای را دارید کافی است مطلب زیر را تا انتها دنبال کنید. 

تامین کنندگان چشم گربه ای آلومینیومی جاده

نحوه کارکرد انواع چشم گربه ای جاده

نحوه کارکرد انواع چشم گربه ای جاده همان طور که پیش تر نیز اشاره شد چشم گربه ای ها انواع متفاوتی دارند که با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و همچنین نوع نیاز جاده ها هر کدام از انواع چشم گربه ای در مکان های مخصوصی مورد استفاده قرار می گیرند. 

در مطلب زیر ضمن معرفی مهم ترین انواع چشم گربه ای شما را با نحوه کارکرد انواع چشم گربه ای جاده ها آشنا خواهیم نمود.

در زیر لیستی از انواع چشم گربه ای آورده شده است. 

  • چشم گربه ای دائم : نحوه کار کرد چشم گربه ای های دائم به این صورت است که این نوع از چشم گربه ای موظف می باشد به عابران و رانندگان طی مدتی طولانی هشدار دهد. 
  • چشم گربه ای موقت : همان طور که از نام این محصول پیداست چشم گربه ای موقت در شرایط خاص و گذرایی همچون زمان های فعالیت عمرانی و یا تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرد. 
  • چشم گربه ای سولار : این نوع چشم گربه ای یک پنل خورشیدی دارد که توسط سلول های خورشیدی سیلیکونی  انرژی خورشیدی را ذخیره سازی کرده و شب ها به جاده ها روشنایی می دهد. 
  • چشم گربه ای یک طرفه : این نوع چشم گربه ای در حواشی جاده ها نصب شده و به دلیل انعکاس نور در یک طرف آن به نام چشم گربه یک طرفه مشهور شده است‌. 
  • چشم گربه ای دو طرفه : چشم گربه ای های دو طرفه نیز با بازتاب نور از دو طرفشان در اعلام هشدار به رانندگان و یافتن مسیر حرکت آن ها کمک فراوانی می کنند.

قیمت چشم گربه ای آلومینیومی جاده در یزد

قیمت چشم گربه ای آلومینیومی جاده در یزد قیمت چشم گربه ای ها بر اساس نوع آن ها و کارایی آن ها بسیار متفاوت می باشد.

امروزه شرکت های بسیار زیادی در سراسر کشور ایران به تولید چشم گربه ای ها می پردازند که یکی از معروف ترین آن ها شرکت هایی است که در شهر یزد در زمینه تجهیزات ایمنی و ترافیکی فعالیت دارند.

قیمت چشم گربه ای آلومینیومی جاده در یزد بسیار مناسب بوده و همین امر سبب شده تا این محصول در این استان با استقبال زیادی مواجه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *