سرعت گیر

تولیدکنندگان سرعت گیر ترافیکی پلاستیکی 50 سانتیمتری

سرعت گیر ترافیکی پلاستیکی اخطار لازم برای کم کردن سرعت رانندگانی که تندرو هستند تولید و در خیابان ها نصب شده اند.

تولیدکنندگان سرعت گیرهای ترافیکی این محصول را در دو رنگ سفید و زرد به بازار عرضه می کنند همچنین این محصول بسته بندی خاصی نداشته و درون گونی های سفید رنگ ارائه می شوند.

تولیدکنندگان سرعت گیر ترافیکی پلاستیکی 50 سانتیمتری

از سرعت گیر ترافیکی پلاستیکی بیشتر بدانید

از سرعت گیر ترافیکی پلاستیکی بیشتر بدانید امروزه به خاطر وجود ماشین های پرسرعت در سطح شهرها و همزمان وجود عابران و کودکان و غیره استفاده از سرعت گیر تبدیل به یک امر ضروری شده است.

همچنین با گسترش استفاده از وسایل نقلیه مثل موتور سیکلت ها، اتومبیل و خودروهای سواری، حل مشکلات ترافیکی کلان شهرها که به یکی از بزرگترین مشکلات مدیریت شهری تبدیل شده است. در این میان سرعت غیر مجاز بعضی از رانندگان باعث شده است که استفاده از تجهیزات ترافیکی کاهش و کنترل سرعت لازم و ضروری است و سرعت گیرهای ترافیکی پاسخ خوبی برای این نیاز محسوب می شوند.

سرعت گیر یا سرعت کاه یکی از تجهیزات ایمنی و ترافیکی جاده ها و راه هاست. که باعث کم شدن و کاهش سرعت اتومبیل ها و همچنین باعث افزایش ایمنی برای عابران در هنگام عبور از خیابان می شود.

اساس و پایه سرعت گیرهای ترافیکی به وجود آمدن ذهنیت وجود داشتن یک مانع آسیب رساننده در مسیر به خودرو و به تبعیت از آن کم شدن سرعت خودرو از طرف راننده بوده است‌.

سرعت گیرهای ترافیکی به دو دسته تقسیم می شوند لاستیکی و پلاستیکی که هرکدام اندازه های مختلفی دارند.

بدنه سرعت گیرهای پلاستیکی از جنس پلاستیکی abs نشکن می باشد که خاصیت تصلی این نوع پلاستیک سختی بالای آن در برابر برخورد تایر خودروهای سواری است‌.

بدنه پلاستیکی این محصول در برابر وزن خودروهای سواری و ضربه های تایر مقاوم هستند.

سرعت گیرهای ترافیکی پلاستیکی بسته به اندازه طول و عرض آنها دارای تعدادی حفره برای اتصال به زمین بوده اند.

سرعت گیر استاندارد را معمولا از آسفالت یا پلاستیک درست می کنند که امروزه به خاطر راحت بودن کار با سرعت گیرهای پلاستیکی از آنها بیشتر استفاده می کنند چون نصب این محصولات پلاستیکی نیاز به صرف زمان و هزینه زیادی نداشته و به راحتی قابل اجراست و استفاده از آن باعث امنیت بیشتر برای عابران پیاده می شود.

کارخانجات سرعت گیر ترافیکی پلاستیکی 50 سانتیمتری

کارخانجات سرعت گیر ترافیکی پلاستیکی 50 سانتیمتری کارخانجات سرعت گیر این محصول را جهت استفاده در خیابان ها برای کم کردن و کاهش سرعت رانندگان تندرو خودروها تولید و به بازار عرضه کرده اند.

سرعت گیر پلاستیکی تولید داخل بوده و کارخانه ها آن را در کیفیت و ابعاد مورد تایید وزارت راه در سایزهای مختلف و متفاوتی تولید می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *