استوانه ترافیکی

عرضه استوانه ترافیکی پلی اورتان با شبرنگ کره ای

استوانه ترافیکی پلی اورتان یکی از تجهیزات ایمنی است که در شرایط و موقعیت های مختلف به عنوان جدا کننده مورد استفاده قرار می گیرد. رایج ترین کاربرد استوانه های ترافیکی را می توان در جاده ها و خیابان های پر تردد مشاهده کرد. در طراحی و ساخت این استوانه ها، برای بهتر دیده شدن و افزایش کارایی آن، از شبرنگ کره ای استفاده می شود. استوانه ترافیکی توسط تولیدکنندگان و عمده فروشان به بازار عرضه می شود.

عرضه استوانه ترافیکی پلی اورتان با شبرنگ کره ای

7 کاربرد مهم استوانه ترافیکی پلی اورتان چیست؟

7 کاربرد مهم استوانه ترافیکی پلی اورتان چیست؟ استوانه ترافیکی، جنسی پلاستیکی دارد که البته این پلاستیک مقاوم و فشرده شده است تا استحکام مناسب را داشته باشد. علاوه بر این، در ساخت استوانه ترافیکی از پلی اورتان نیز استفاده می شود. پلی اورتان یک ماده اصلی در تولید استوانه ترافیکی است که موجب انعطاف و نرمی آن می شود تا در صورت برخورد با ماشین، آسیبی به آن نرساند. در ادامه، به هفت مورد از کاربرد استوانه ترافیکی پلی اورتان اشاره شده است.

  1. جدا کننده مسیر عبور وسایل نقلیه در خیابان های داخل شهر
  2. تعیین کننده محدوده پارک خودرو در پارکینگ های مختلف
  3. نشان دهنده حد و مرز عبور و مرور در جاده ها
  4. نظم دهنده حرکت خودروها در عوارضی ها
  5. تعیین کننده محدوده دور خودرو در دوربرگردان ها
  6. نمایش دهنده محدودیت ورود در اماکنی مانند بیمارستان، پارک و… 
  7. ایجاد کننده مانع موقت برای ورود و خروج در شرایط اضطراری

استوانه ترافیکی به طور معمول در رنگ های زرد یا نارنجی تولید می شوند. این لوازم کاربرد راحتی دارند و تنها با استفاده از پیچ و مهره به زمین متصل می شوند. شبرنگ های کره ای که در این محصولات تعبیه می شوند، موجب وضوح آن در تاریکی می شوند.

تولیدکنندگان استوانه ترافیکی پلی اورتان در اصفهان

تولیدکنندگان استوانه ترافیکی پلی اورتان در اصفهان برترین تولیدکنندگان استوانه ترافیکی پلی اورتان در اصفهان مستقر هستند. این تولیدکنندگان، استوانه ترافیکی را با بهترین کیفیت تولید کرده و به بازار عرضه می کنند. به طور کلی اساسی ترین ویژگی هایی که استوانه های ترافیکی احتیاج دارند عبارتند از:

  • در برخورد با خودرو به آن صدمه نزنند.
  • در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و در برابر نور آفتاب مقاوم باشند.
  • مجهز به بهترین و با کیفیت ترین شبرنگ برای دید در شب باشند.
  • عمر بالایی داشته و برای استفاده های بلند مدت مناسب باشند.

برای تهیه استوانه ترافیکی و استفاده از آن، بهتر است سراغ عرضه کنندگان این محصول در کیفیت بالا رفت. از طریق خرید اینترنتی می توان به استوانه های ترافیکی مناسب و با کیفیتی که توسط تولیدکنندگان اصفهان عرضه می شود، دست یافت. البته به شرطی که این فروشندگان معتبر و قابل اعتماد باشند. خرید اینترنتی استوانه ترافیکی پلی اورتان، یک خرید بدون واسطه است که مهمترین مزیت آن، خرید با نازلترین قیمت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *