بشکه ایمنی

تامین کنندگان بشکه ایمنی ترافیکی 105cm

بشکه ایمنی ترافیکی یکی دیگر از تجهیزاتی می باشد که از آن در جدا کردن مسیرها و هدایت رانندگان در این مسیرها مورد استفاده قرار می گیرند. تامین کنندگان این محصولات انواع مختلفی از آنها را جمله بشکه ایمنی 105 سانتی متری را تولید نموده و در اختیار خریداران قرار می دهند.

تامین کنندگان بشکه ایمنی ترافیکی 105cm

با انواع بشکه ایمنی ترافیکی بیشتر آشنا شوید

با انواع بشکه ایمنی ترافیکی بیشتر آشنا شوید تجهیزاتی مختلفی در زمینه جداسازی مسیرهای حرکتی خودروها مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین تجهیزاتی نظیر استوانه های ایمنی به منظور بخش بندی محوطه هایی خاص و یا مسیر بندی در برخی مکان ها استفاده می شوند.

اما یکی از تجهیزات مهم دیگری که نقش ویژه ای در این زمینه ایفا می کنند بشکه های ایمنی ترافیکی می باشند. این بشکه ها در انواع مختلفی تولید می شوند. بشکه های ایمنی را می توان بر حسب اندازه دسته بندی کرد. در این خصوص می توان مثال هایی از جمله بشکه های 105 و 85 سانتی متری را مثال زد.

از طرفی گاهی این بشکه ها را با وزن همچون بشکه 7 کیلوگرمی معرفی می کنند. جنس بشکه های ایمنی ترافیکی پلی اتیلن بوده و استفاده از مواد اولیه با کیفیت سبب ماندگاری و مقاومت و استحکام آنها می شود. این تجهیزات علاوه بر جداسازی مسیر و هدایت رانندگان به عنوان ضربه گیر نیز به کار می روند.

رنگ این محصولات معمولاً زرد می باشد. البته اغلب علایمی به رنگ های مشکی و آبی و نارنجی بر روی آنها قرار دارد. این شن ها با استفاده از شن و آب پر می شوند تا وزن کافی داشته باشند.

مقاومت این بشکه ها در برابر تابش خورشید و شرایط جوی مختلفی همچون باد و سرما و یخبندان بسیار بالا می باشد. علاوه بر رنگ زرد که سبب دید بهتر در شب می شود، شبرنگ های مورد استفاده در این تجهیزات نیز تاثیر ویژه ای در این زمینه دارند.

قیمت بشکه ایمنی ترافیکی پلاستیکی 105cm

قیمت بشکه ایمنی ترافیکی پلاستیکی 105cm انواع بشکه ایمنی قیمت های مختلفی دارند. قیمت بشکه ایمنی 105 سانتی متری به دلیل استفاده از مواد اولیه بیشتر در آن، از بشکه های 85 سانتی متری بیشتر می باشد.

همچنین استفاده از مواد اولیه با کیفیت نیز در قیمت این محصول تاثیر می گذارد. هر چه وزن این محصول بیشتر باشد، این مسئله به آن معناست که مواد اولیه بیشتری در آن مورد استفاده قرار گرفته است. بالا رفتن میزان مواد اولیه استفاده شده در این بشکه ها، سبب افزایش قیمت آنها می شود.

بشکه ایمنی ترافیک را همچون دیگر تجهیزات ترافیکی می توانید به روش های مختلفی تهیه و خریداری کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص با استفاده از روش های معرفی شده با ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *