استوانه ایمنی

پرفروش ترین استوانه ایمنی ترافیکی 75 سانتی متری

استوانه ایمنی ترافیکی یکی از ابزار مورد استفاده در سطح جاده ها و پارکینگ ها و محل تردد خودرو ها می باشد. از پرفروش ترین انواع این محصول نوع 75 سانتی متری آن می باشد.
پرفروش ترین استوانه ایمنی ترافیکی 75 سانتی متری

مشخصات بهترین استوانه ایمنی ترافیکی

مشخصات بهترین استوانه ایمنی ترافیکی استوانه ایمنی یکی از تجهیزات مهمی ست که در خیابان ها و انواع جاده ها مشاهده می شود. نصب آن در نقاط مختلف به عنوان هدایت گر رانندگان آنها را به مسیرهای درست راهنمایی کرده و سبب می شود که رانندگان از مسیرهای درست منحرف نشوند.

استفاده از این محصولات سبب بالا رفتن سطح ایمنی تردد شده و همچنین دید رانندگان را افزایش می دهد.

در خصوص مشخصات بهترین انواع این استوانه ها، می توان موارد مختلفی را طرح کرد. در سطرهای بعد به برخی از این ویژگی ها می پردازیم.

یکی از ویژگی های یک استوانه ایمنی استاندارد، ارتفاع کافی و مناسب آن می باشد. همچنین این تجهیزات نیاز است که انعطاف پذیری کافی ای داشته باشند. چرا که ممکن است مورد اصابت خودروها واقع شوند و در این صورت باید بتوانند به راحتی و بدون دیدن هیچ گونه آسیبی به حالت اولیه خود بازگردند.

مقاومت در برابر نور خورشید یکی از فاکتورهای بسیار مهم در این تجهیزات می باشد. این استوانه ها در محل های مختلفی در جاده ها و یا پارکینگ ها به طور دائم نصب می شوند. به این دلیل باید بتوانند در مقابل تابش مداوم آفتاب دوام بالایی داشته باشند.

علاوه بر گرما و اشعه مستقیم خورشید، در فصل های سرد سال این استوانه ها در معرض برف و یخ زدگی نیز قرار دارند. همچنین باد، باران و رطوبت از دیگر عواملی هستند که این تجهیزات می بایست بتوانند در برابر آنها کیفیت و خواص خود را حفظ کنند.

از دیگر مشخصات مهم این محصولات، رنگ آنها می باشد. روشن بودن رنگ، استفاده از شبرنگ برای بازتاب نور در شب از مقوله هایی هستند که در این خصوص می توان به آنها اشاره کرد.

قیمت استوانه ایمنی ترافیکی عمده در تهران

قیمت استوانه ایمنی ترافیکی عمده در تهران مشخصات بهترین استوانه ایمنی را در بخش معرفی کردیم. حال که نگاه دقیق تری نسبت به این محصول داریم می توان مطالب بیشتری را در خصوص قیمت آن طرح کرد.

در حالت کلی قیمت هر محصولی با کیفیت آن رابطه مستقیمی دارد. کیفیت نیز درگیر فاکتورهای مختلفی می باشد. استفاده از مواد اولیه مناسب، رنگ مناسب، ماندگاری و دوام کافی از جمله پارامترهایی هستند که تعیین کننده کیفیت و به طبع قیمت یک استوانه ایمنی می باشند.

به عنوان مثال نمی توان در خصوص قیمت این محصول به صورت عمده در تهران یک عدد خاص را بیان کرد. چرا که این قیمت به کیفیت، برند، اندازه، نوع و عوامل دیگری وابسته است.

چنانچه قصد کسب اطلاع در خصوص قیمت استوانه ایمنی را دارید با ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *