سرعت گیر, سرعت گیر پلاستیکی

عرضه سرعت گیر لاستیکی پارکینگ با روکش شبرنگ

سرعت گیر لاستیکی پارکینگ یکی از انواع سرعت گیرهای موجود در بازار می باشد. این سرعت گیرها معمولاً با روکش شبرنگ تولید می شوند. عرضه این محصولات به صورت عمده و جزئی و با قیمت مناسب صورت می پذیرد.

عرضه سرعت گیر لاستیکی پارکینگ با روکش شبرنگ

آنچه باید از سرعت گیر لاستیکی پارکینگ بدانیم

آنچه باید از سرعت گیر لاستیکی پارکینگ بدانیم سرعت گیرهای لاستیکی پارکینگ ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارند. در این بخش از مقاله قصد داریم نکاتی را در خصوص آشنایی بیشتر با این سرعت گیرها بیان کنیم.

سرعت گیر های لاستیکی تحمل وزن بسیار بالایی دارند. در ساختار این سرعت گیرها از مواد شبرنگ استفاده می شود. استفاده از این مواد سبب دید بهتر رانندگان در شب به خاطر انعکاس نور توسط این تجهیزات می شود.

یکی دیگر از نکاتی که باید در خصوص سرعت گیر لاستیکی پارکینگ بدانیم، قابلیت نصب آسان آن می باشد. این محصولات معمولاً به وسیله پیچ های رول پلاک به سطح آسفالت وصل می شوند و به همین دلیل به راحتی قابل جداسازی از آن هستند. این خود یک مزیت بسیار بزرگ در این محصولات می باشد.

مقاومت این سرعت گیر ها محدود به استحکام در برابر وزن زیاد نشده و این محصولات در مقابل ضربه نیز بسیار مقاومت هستند. از دیگر سو دوام این سرعت گیرها در برابر تابش نور مستقیم بسیار بالا بوده و در درازمدت سبب پوسیدگی و تغییر شکل آنها نمی شود.

همچنین این سرعت گیرها قابلیت دوام بالایی در برابر تغییرات شدید آب و هوایی داشته و سرما و یخ زدگی باعث ایجاد شکنندگی در آنها نشده و از طول عمرشان نمی کاهد.

قیمت سرعت گیر لاستیکی پارکینگ با روکش شبرنگ

قیمت سرعت گیر لاستیکی پارکینگ با روکش شبرنگ سرعت گیرهای لاستیکی پارکینگ در اندازه ها و انواع مختلفی تولید می شوند. این محصولات در ارتفاع، پهنا و وزن دارای تنوع می باشند.

عواملی از این دست که سبب تنوع در ظاهر و نوع سرعت گیرها می شوند، تاثیر مستقیمی بر قیمت این محصولات داشته و تفاوت قیمت را در آنها به همراه دارند.

امروزه تولیدکنندگان مختلفی در کشور اقدام به تولید این سرعت گیرها نموده و آنها را با کیفیت های متنوعی تولید کرده و به فروش می رسانند. مواد اولیه مختلفی در ساخت این محصولات به کار می روند. هر چه این مواد اولیه کیفیت بیشتری داشته باشند و در واقع از بین مواد اولیه درجه یک انتخاب شوند، کیفیت محصول نهایی و در نهایت قیمت آن نیز افزایش می یابد.

قیمت سرعت گیر لاستیکی علاوه بر عوامل مطرح شده در بالا، با توجه به موارد دیگری نیز متغیر است. این عامل که در زمینه قیمت همه محصولات موجود در بازار تاثیرگذار است، نحوه خریداری آن می باشد. خرید مستقیم و بدون واسطه این کالا از مراجع معتبر و مجاز (اینترنتی و غیر اینترنتی) موقعیتی را فراهمی می کند که بتوانید این محصول را با قیمت پایین تری خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *