استاپر پیاده رو

عرضه استاپر پیاده رو جدید در تهران

پیاده رو به عنوان مهم ترین بخش در خیابان و پارک می باشد، و به صورت مسیر ممتدی به موازات خیابان و در امتداد طولی و عرضی پارک ها طراحی شده است، جهت بالا بردن امنیت اشخاص استفاده از راهبند یا استاپر از اهمیت بالایی برخوردار است. 

استاپر پیاده رو در شهر تهران توسط نمایندگی معتبر فروش این محصول انجام می شود، متقاضیان جهت مشاوره در زمینه خرید و فروش انواع جدید استاپر می توانند با نمایندگی تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایند. 

عرضه استاپر پیاده رو جدید در تهران

8 اصل برای استفاده از انواع استاپر پیاده رو

8 اصل برای استفاده از انواع استاپر پیاده رو

حتما برای بسیاری از شما پیش آمده که در حین راه رفتن و یا پیاده روی در طول پیاده رو با انواع موتور و موتور سوار و یا عبور برخی ماشین ها مواجه شده اید و بسیار آزار دهنده می باشد، از اینرو شهرداری هر منطقه با اتخاذ تصمیمی مبنی بر استفاده از استاپر در پیاده رو، به این مشکل تا حدودی پایان داده است اما باز متاسفانه گاهی شاهد قانون شکنی و عبور موتور سیکلت در پیاده روها هستیم. 

استاپر به عنوان یک وسیله مکانیکی جهت راهبند کردن و یا محدودیت عبور در محل های پر تردد مانند پیاده رو استفاده می شود و در بخش های متفاوتی مانند کارهای عمرانی، محل ورود و خروج افراد در مکان هایی مانند بیمارستان، کارخانه و…، پیاده رو، پارک و مکان های بزرگ و عمومی کاربرد دارد. 

استاپر پیاده رو یکی از پرکاربردترین انواع استاپر می باشد که در انواع مختلفی مانند، اهرمی، ستونی، زنجیری و متحرک و…  ساخته می شود. 

جهت استفاده از انواع استاپر پیاده رو رعایت چند نکته لازم و ضروری می باشد که در زیر به آنها اشاره شده است: 

  1. عدم استفاده از مواد تیز و خطرناک برای عابرین 
  2. جانمایی درست در پیاده رو 
  3. قابل مشاهده 
  4. استفاده مناسب در مکان های پرتردد 
  5. ساخته شده از مواد با کیفیت و مقاوم 
  6. مانعی برای عبور و تردد ماشین و موتور 
  7. عدم جابجایی و خراب شدن توسط عوامل مختلف 
  8. بالا بردن سطح امنیت برای عابرین و افراد 

در طراحی و استفاده از استاپر در طول پیاده رو بهتر شرایط افراد خاص همچون نابینا ها و افراد دارای ویلچر نیز در نظر گرفته شود تا برای آنها ایجاد مزاحمت ننماید. 

قیمت عمده استاپر پیاده رو در تهران

قیمت عمده استاپر پیاده رو در تهران

قیمت استاپر با توجه به نوسانات بازار دارای نرخ های متفاوتی می باشد، برای اطلاع از قیمت تکی و عمده این محصول با کارشناسان فروش تماس گرفته و از قیمت و انواع مختلف آنها آگاهی یابید. 

خاطر نشان می شود که قیمت عمده استاپر بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *