تابلوهای ترافیکی

عرضه تابلو ترافیکی سولار در مشهد

علائم و نشانه گذاری ترافیکی، به وسیله تابلوها کوچک و بزرگی در جاده و بزرگراه ها صورت می گیرد. این نوع از محصولات را در رنگ ها، اشکال و ابعاد مختلفی ارائه می کنند. عرضه تابلو ترافیکی مشهد که نور چراغ های آن به وسیله سولار تامین می گردد، با کیفیت ها و قیمت های گوناگونی انجام می شود. 

عرضه تابلو ترافیکی سولار در مشهد

از انواع تابلو ترافیکی بیشتر بدانید

از انواع تابلو ترافیکی بیشتر بدانید از میان تجهیزات ترافیکی، تابلوها نقش بسیار زیادی را ایفاء می کنند و به نوعی در نبود آنان شرایط سخت می گردد و ممکن است که باعث تصادفات جاده نیز بشود. اما ما در این جا می خواهیم به معرفی این وسایل بپردازیم و به این گونه از انواع تابلو ترافیکی بیشتر بدانید. آنان را عموماً به چهار دسته زیر تقسیم بندی می کنند:

  • تابلوهای اخطاری
  • تابلوهای انتظامی
  • تابلوهای متمم
  • تابلوهای اطلاعاتی یا اخباری

این تابلوها از جنس های بیشتر فلزی و کمتر پلاستیکی ساخته می شوند. آنان ابعاد گوناگونی هم دارند که دارای اشکال مثلثی، دایروی، چهارگوش و مستطیلی می باشند. هر یک از این علائم، رنگ های خاص خود را هم دارد که اغلب ما آنان را به الوان قرمز، زرد، مشکی، سفید، سبز و نارنجی مشاهده می کنیم.

گفتنی است که آنان را از نظر کاربردی به دو دسته معمولی و شبرنگ تقسیم می کنند. بیشتر تابلوهای شبرنگ، دارای نوارهای مخصوص پلاستیکی هستند که باعث می شود تا رانندگان در هنگام تاریکی شب، به راحتی تابلوها را مشاهده کرده و بر اساس آن به راه خود ادامه دهند.

در حال حاضر، کارگاه های کوچک و بزرگ زیادی اند که انواع تجهیزات ترافیکی را می سازند و عرضه می کنند.

قیمت انواع تابلو ترافیکی سولار در مشهد

قیمت انواع تابلو ترافیکی سولار در مشهد برخی از تابلوهای ترافیکی نیاز به برق دارند تا چراغ هایی که بر روی‌ ‌شان نصب شده، در شب هنگام روشن شود. عموماً داخل شهر از برق شهری استفاده می کنند؛ ولی در خارج از محدوده شهری، از سولار کار می گیرند؛ ولی از قیمت انواع تابلو ترافیکی سولار در مشهد مطلع هستید؟ 

باید بگوییم که نرخ ها متفاوت می باشد و علت های گوناگونی هم دارد؛ مثلاً این که ابعاد سولار چقدر است و به چه میزان برق تولید می کند، از جمله موارد بسیار مهمی اند که به کیفیت محصول ربط دارد و همین امر، سبب تغییراتی در خصوص نرخ ها می گردد.

قیمت تابلو ترافیکی همچنین به موضوع نحوه خرید و فروش هم بستگی دارد که عمدتاً مشتریان عمده یعنی مالکان پروژه های بزرگ و فروشندگان جزئی، آن را با نرخ های پایین ترین تهیه می کنند. در کل، می توانید با تماس به فروشندگان این مجموعه، قیمت های تازه را به دست آورید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *