تابلوهای ترافیکی

تولید تابلو هشدار دهنده ترافیکی شبرنگ در تهران

تولید تابلو هشدار دهنده ترافیکی شبرنگ در تهران به صورت عمده انجام می شود، این تابلوها برای دید در شب تولید و ساخته می شوند تا در شب رانندگان بتوانند تابلوها را به راحتی ببیند و دچار سانحه نگردند.

تولید تابلو هشدار دهنده ترافیکی شبرنگ در تهران

معرفی اجمالی تابلو هشدار دهنده ترافیکی

معرفی اجمالی تابلو هشدار دهنده ترافیکی معرفی تابلو هشدار دهنده ترافیکی به صورت خلاصه این گونه است که:

یکی از مهمترین تابلوهایی که در جاده ها استفاده می شوند و بسیار حائز اهمیت هستند تابلوهای هشدار دهنده می باشند.

این تابلو ها راجع به خطرات احتمالی و خطرات پیش رو هشدار هایی می دهند. 
این نمونه نقش بسیار مهمی در امنیت جان مسافران و رانندگان شهری و بین شهری دارند و در خارج از شهرها نیز مورد بهره قرار می گیرند.

از تابلوهای هشدار دهنده می توان به انواع تابلوهای: پیچ های پی در پی، پل متحرک، شانه خطرناک، عبور حیوانات وحشی و جاده باریک می شود و جاده لغزنده است می توان اشاره کرد، این تابلوها برای حفظ جان افراد و جلوگیری از تصادف نصب می شوند.

این تابلوها در اندازه های مختلف به صورت مثلث، دایره و مستطیل تولید و ساخته می شوند. برای تولید این نمونه ها از ورق گالوانیزه استفاده می کنند و آن ها را به صورت فرم دار و بدون فرم به بازار عرضه می کنند، این محصولات دارای تاییدیه وزارت راه هستند.

این تابلوها را بر روی پایه هایی چند متری به وسیله ی بست، نصب می کنند.

انواع این تابلوها دارای شبرنگ مهندسی شده و یا بصورت ساده هستند که در شب به راحتی دیده می شوند و در هر جای شهر و یا بیرون شهر که باشیم حتما آن ها را خواهیم دید.

در این میان نمونه های دیگری نیز هستند که به نام تابلوی بازدارنده آن ها را می شناسند، این تابلوها به رانندگان اعلام می کنند که چه حرکاتی ممنوع است و اگر رانندگان این حرکات را انجام دهند حتما توسط پلیس جریمه خواهند شد.

قیمت انواع تابلو هشدار دهنده ترافیکی در تهران

قیمت انواع تابلو هشدار دهنده ترافیکی در تهران قیمت تابلو هشدار دهنده ترافیکی در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله:

  • جنس تابلو
  • قطر و جنس ورق
  • رنگ های کار شده بر روی تابلو
  • شب رنگ و یا بدون شب رنگ
  • ابعاد و اندازه
  • محل خرید و فروش
  • نحوه ی خرید و فروش و …

نوعی دیگر از تابلوهای هشدار دهنده هستند که خطر پرتو لیزر را هشدار می دهند که برخورد این اشعات به افراد برای چشم ها و پوست انسان ها صدمات جبران ناپذیری به وجود می آورد‌.

تابلوهای هشدار دهنده بیشتر به صورت مثلث ساخته و پرداخته می شوند، این مثلث حاشیه ای قرمز رنگ و داخلی سفید رنگ دارد و داخل آن نوع خطر به وسیله ی علائم راهنمایی رانندگی نمایش داده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *