گل میخ, گل میخ پلاستیکی, گل میخ ترافیکی, گل میخ چدنی ترافیکی, گل میخ سرامیکی, گلمیخ, گلمیخ ترافیکی, گلمیخ چدنی

تولید کنندگان گل میخ پلاستیکی رفلکتور دار مستطیل

گل میخ از جنس پلاستیک ساخته شده است که مدل های گوناگونی دارا می‌ باشد و برای نشان دادن مسیر در جاده ها، اتوبان ها، بزرگراه هاو…‌استفاده می شوند تا از خطرات و تصادفات جاده ای کاهش دهد.

بهترین و پرکاربردترین گل میخ، دارای رنگی زرد است ،زیرا این رنگ‌بسیار جلب توجه می کند و دید بهتری دارد، دارا بودن رفلکتور نیز باعث دید بهتری می شود

حال میخواهیم در مورد انواع گل میخ پلاستیکی اطلاعاتی کاربردی در اختیارتان قرار دهیم.

تولید کنندگان گل میخ پلاستیکی رفلکتور دار مستطیل

معرفی کامل انواع گل میخ پلاستیکی

معرفی کامل انواع گل میخ پلاستیکی گل میخ های پلاستیکی انواع بسیار زیادی دارند از جمله؛ گل میخ چشم‌ گربه ای، ترافیکی دو طرفه، گل میخ یک‌طرفه، گل میخ سولار، گل میخ چشم‌ببری، هر کدام از این گل میخ ها کاربرد خاص خود را دارند و برای انجام کاری متفاوت طراحی شده اند.

این گل میخ ها را برای مشخص کردن و واضح تر کردن مسیر های باریک و طولانی، مشخص کردن خط های ویژه اتوبوس، اطراف پل ها، پرتگاه ها استفاده می شود.

استفاده از این‌گل میخ ها مزیت های بسیاری را در پیش دارد زیرا؛ مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع گوناگون آب و هوا دارند، قابلیت تحمل کردن فشار های بالا را دارند، بسیار مقرون به صرفه هستند، نصب کردن آن ها خیلی سریع و راحت انجام‌ می شود.

گل میخ چشم‌‌ گربه ای با انعکاس نور خودرو، دید راننده را افزایش می دهد و به دلیل اینکه شباهت بسیاری به چشمان گربه دارد این نام را برایش‌ گذاشته اند و این نوع گل میخ ها بر روی جاده ها نصب می شوند.

گل میخ سولار نیز بر روی زمین نصب می شود و در هوای مه آلود، بارانی کمک زیادی به دید رانندگان می‌کند و اکثر این گل میخ های سولار با استفاده از نور خورشید شارژ می شوند.

از گل میخ چشم‌ ببری برای بزرگراه ها و حاشیه های کنار جاده که کم‌نور هستند نصب می شوند و باعث راحت پیدا کردن مسیر می شود این نوع گل میخ شامل یک لنز محدب که انعکاس بسیار بالایی دارد است.

به طور کلی گل میخ های جایگزین خط های جاده ها هستند که دوام و تاثیر خاصی نداشته اند، هستند.

قیمت انواع گل میخ پلاستیکی رفلکتور دار

قیمت انواع گل میخ پلاستیکی رفلکتور دار شرکت ما، از برترین تولید کنندگان گل میخ پلاستیکی رفلکتور دار است که با استفاده از تمام نکات، و استفاده از مواد اولیه مرغوب، محصولی با کیفیت و کاربردی را تولید کرده است تا تصادفات جاده‌ای را کاهش دهد.

شما مشتریات گرامی می توانید برای دریافت اطلاعات از نحوه تولید ، فروش و همچنین قیمت گل میخ، در مدل های گوناگون، به وب سایت شرکت مراجعه فرمایید و در صورت تمایل به خرید حضوری، به مراکز فروش ما در سر تا سر کشور مراجعه فرمایید و محصولی با کیفیت و با دوام را خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *