رفلکتور

پخش رفلکتور خورشیدی A16 مدل دو طرفه

رفلکتور خورشیدی از جمله ملزومات پرکاربرد ترافیکی به شمار می رود که انواع بسیار متنوعی دارد. مدل دو طرفه A16 این رفلکتورها کیفیت بالایی از نظر کارآیی و عمر مفید دارند. در این مقاله ضمن معرفی شرکت پخش مستقیم آنلاین این محصولات به معرفی برخی از ویژگی های بهترین مدل های تولیدی آنها خواهیم پرداخت.

پخش رفلکتور خورشیدی A16 مدل دو طرفه

7 نکته انتخاب بهترین رفلکتور خورشیدی

7 نکته انتخاب بهترین رفلکتور خورشیدی رفلکتور خورشیدی یا گل میخ سولار از جمله تجهیزات مدرنی است که جهت تامین روشنایی خیابان ها، پیاده رو، معابر و … با استفاده از باطری و انرژی خورشیدی مورد استفاده قرار می گیرد.
طبق استاندارد، عمر مفید انواع رفلکتور خورشیدی حدود پنج سال است که نسبت به مدل های باتری دار حدود سه برابر عمر مفید بیشتری دارد. پس از هر بار شارژ کامل توسط انرژی خورشیدی، این محصول قابلیت کارکرد 60 ساعت به صورت مداوم را دارا می باشد.
برای انتخاب بهترین رفلکتور خورشیدی در نظر گرفتن ویژگی های فنی، کیفی و کاربردی آن متناسب به نوع محیط اهمیت زیادی دارد. برخی از مهمترین نکات و موارد که در هنگام خرید این محصول باید مدنظر قرار دهید عبارتند از:

  • سعی کنید رفلکتورهایی با بدنه آلومینیوم و ضد زنگ را تهیه نمایید.
  • مدل هایی که قاب آنها از جنس پلی کربنات است معمولاً در برابر عوامل محیطی مقاوم تر خواهند بود.
  • به ابعاد پایه و محصول توجه داشته باشید.
  • رنگ استاندارد این محصول زرد، سبز و قرمز است.
  • فاصله دید و روشنایی مدل های استاندارد حدود 800 متر است.
  • نوع سیستم تغذیه ای آن را چک نمایید.
  • منبع ذخیره انرژی مدل های جدید خازن دو لایه با ظرفیت های مختلف است.

کارخانه رفلکتور خورشیدی A16 مدل دو طرفه

کارخانه رفلکتور خورشیدی A16 مدل دو طرفه انواع رفلکتور خورشید A16 دو طرفه، مدل های ترافیکی چشم گربه ای و … در کارخانه های تولید تجهیزات و لوازم خیابانی و ترافیکی با بهره گیری از تکنولوژی روز و دستگاه های تمام اتوماتیک تولید می شوند.
توجه کنید که کیفیت تولید و اطمینان از کارآیی این محصولات نقش مهمی در تضمین کیفیت و کاربرد آنها به ویژه به عنوان تجهیزات ترافیکی دارد. رفلکتورها با توجه به محیطی که در آن نصب می شوند باید مقاومت بالایی در برابر ضربه، گرد و خاک، عوامل جوی نامساعد مانند یخبندان یا گرمای شدید داشته باشند.
به همین علت استفاده از مواد اولیه در کارخانه رفلکتور تولیدی اهمیت زیادی خواهد داشت. به همین منظور توصیه می کنیم برای خرید بهترین نوع رفلکتورها حتماً برندهای معتبر ایرانی یا وارداتی را انتخاب نمایید.
خوشبختانه طی سالهای اخیر در این مرکز، مدرن ترین انواع تجهیزات جاده ای، ترافیکی و … به صورت عمده توسط نمایندگان پخش آنلاین در اختیار خریداران عمده و شرکت های خدماتی مربوطه قرار می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *