تابلو ایمنی ترافیکی راهنمایی رانندگی

قیمت تابلو ایمنی ترافیکی راهنمایی رانندگی

مهمترین نقش تابلو ایمنی ترافیکی در راهنمایی و رانندگی اطلاع رسانی به مخاطبان مانند عابرین پیاده و راننده جهت دفع خطر احتمالی است و قیمت آن ها در دسته بندی های مختلف کارگاهی و ترافیکی محاسبه گردیده و در بازار ارائه می گردد.

قیمت تابلو ایمنی ترافیکی راهنمایی رانندگی

معرفی کامل انواع تابلو ایمنی ترافیکی

معرفی کامل انواع تابلو ایمنی ترافیکی در مجموع تابلو ایمنی ترافیکی در انواع مختلف انتظامی و اخباری و اخطاری و ترافیکی تولید می گردد که در این مقاله سعی داریم یک معرفی کامل از انواع تابلو ایمنی و کاربرد آن ها را در ایمنی ترافیک جاده های درون شهری و برون شهری را توضیح دهیم.

تابلو انتظامی: نشان دهنده باز دارندگی در هنگام رانندگی است که با استفاده از علائم ، نوع ممنوعیت نشان داده می شود و بیشتر شکل تابلو به صورت 8 ضلعی و یا علامت   STOP می باشد.

تابلو اخباری: که رنگ  و شکل های مختلف برای آنها در نظر گرفته شده است و از مهمترین این نوع تابلوها می توان به تابلو تعیین مسیر، حداقل سرعت مجاز، جهت نما و خیابان یک طرفه اشاره کرد.

تابلو اخطاری: این تابلو خطرات بالقوه ای مانند سراشیبی، عبور دوچرخه سوار، ریزش سنگ و دست انداز را به راننده گوشزد می کنند و بیشتر به شکل مثلثی و با رنگ اطراف قرمز و داخل سفید در جاده های برون شهری طراحی و  تولید و نصب می گردند.

تابلو ترافیکی: نقش تعیین کننده در راهنمایی رانندگی در خیابان و کوچه های درون شهری را ایفا نموده و بیشتر در تقاطع خیابان و چهارراه های اصلی نصب شده و هویت شهری را گوشزد می کنند و هدایت کننده مسیر صحیح هستند.

فروش انواع تابلو ایمنی ترافیکی در اصفهان

فروش انواع تابلو ایمنی ترافیکی در اصفهان تابلو ایمنی ترافیکی نقش تعیین کننده در جاده های پر خطر در اصفهان داشته است و  خرید و فروش انواع آن جهت تجهیز و کاهش تصادف و افزایش ایمنی راه در دستور ارگان های مرتبط با سازمان حمل و نقل جاده ای است.

فروش تابلو ایمنی جهت هدایت صحیح ترافیک صورت گرفته که دارای مزایای بی شماری هستند  که در زیر به ذکر چند مورد بسنده می گردد.

کمک به انتخاب مسیر صحیح رانندگی و کاهش سردرگمی بخصوص برای راننده تازه وارد را میسر می سازد.

بهبود مدیریت زمان برای سرنشینان و کاهش سوخت برای راننده در شهرهای پرجمعیت.

در تابلوهای اعلام خطر، سرعت مجاز در مواجه با دست انداز و یا عابرین پیاده به راحتی قابل رویت است.

تابلو ایمنی ترافیکی باید شبرنگ باشند و قابلیت دید در شب را بهبود ببخشند و علائم نوشتاری آنها خوانا و استاندارد باشد و رنگ آنها در برابر عوامل جوی و نور آفتاب به راحتی تغییر نکند و به صورت کاملا مهندسی احداث گردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *