تابلو ترافیکی سولار جهت نما

پخش کننده تابلو ترافیکی سولار جهت نما

همانطور که می دانید تابلو ترافیکی سولار از سری تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی است که بیشتر در شب، به علت محدودیت دید کارایی و استفاده دارد. این تابلو ها که تعیین کننده جهت جاده ها و مسیرهای باز یا مسدود در جاده های فرعی هستند دارای پخش کننده های زیادی در شهرهای صنعتی بزرگ مانند تهران هستند. تولید کننده عمده این تابلوها با فعالیت مستمر در شرکت های سازنده شهر مشهد به خوبی توانسته است نیازهای جاده های داخل و خارج از شهر را تامین کرده و ایران را از نظر واردات بی نیاز کند.

پخش کننده تابلو ترافیکی سولار جهت نما

هر آنچه از تابلو ترافیکی سولار نمی دانید

هر آنچه از تابلو ترافیکی سولار نمی دانید تابلو ترافیکی سولار که دارای جهت های شب نما است، در ساعات تاریک به رنگ قرمز یا نارنجی در می آید، و یکی از بهترین علائم برای نشان دادن جهت پیچ جاده و هم چنین دیگر مسیرها به منظور هدایت رانندگان می باشد. تابلو سولار مسیر عبور خودروهای سواری را در معابر شلوغ شهری مانند بازار، پارکینگ های دولتی، خصوصی، طبقاتی و مکان های عمومی را مشخص می کند، می تواند کمک زیادی به رانندگان کند تا مسیر درست را پیدا کرده و با خیال آسوده به مقصد برسند. از این تابلو هم چنین در مسیرهای ورود و خروج شهرها و مسیرهای پرداخت عوارض نیز استفاده های زیادی می کنند. جنس تابلو گالوانیزه و آلومینیوم بوده و به گونه ای ساخته شده تا در برابر نم و رطوبت پایداری زیادی از خود نشان دهد.
انواع تابلو ترافیکی:

تابلو ترافیکی سولار از مجموعه تابلوهای علائم رانندگی و انتظامی است که در کنار دیگر تابلوهای ترافیکی ال ای دی، تابلو ترافیکی وی ام اس، تابلو ترافیکی گالوانیزه و تابلو ترافیکی گاردریل ها تولید می شود و تشکیل خانواده بزرگ تابلوهای راهنمایی و رانندگی را می دهد. چون این علائم راهنمایی و رانندگی در تمام دنیا مشترک است، کشور ایران می تواند با داشتن مواد اولیه فراوان و درجه یک، بهترین و باکیفیت ترین تابلوهای علائم رانندگی را تولید کرده و در اختیار بازارهای داخلی قرار دهد. حتی می توان با قیمت مناسب این تابلوها را برای صادرات به دیگر کشورها ارسال کند و در پی آن به فکر ارزآوری و اشتغال برای جامعه باشد.     

کارخانه تابلو ترافیکی سولار جهت نما

کارخانه تابلو ترافیکی سولار جهت نما کارخانه تابلو ترافیکی در کنار دیگر تابلوهای راهنمایی و رانندگی با رنگ های مختلف و ابعاد و اندازه های متفاوت که مناسب تمامی مسیرها مانند آزاد راه ها، بزرگ راه ها، جاده های بین شهری، مسیرهای داخل شهر و گذرگاه ها می باشد، توانایی تولید انبوه تابلو سولار جهت نما را هم نیز دارد. این تابلو با جنس خوب و طراحی بی نظیری که دارد، گویی زبان جاده است و به شما در رانندگی درست و رسیدن به موقع به مقصد کمک زیادی می کند.  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *