کله قندی, کله قندی ترافیکی

عرضه کنندگان کله قندی ترافیکی 1 متری

 هدف عرضه کنندگان کله قندی ترافیکی در سایز یک متری  هدایت امور ترافیکی و مجزا ساختن مسیر به شهروندان گرامی و خصوصا رانندگانی که مدام در حال رانندگی هستند می باشد و در حقیقت ساخت کشور سربلند و عزیز ما ایران است و بسیار کاربردی است و لازم برای استفاده رانندگان خصوصا در شب و با توجه به  اینکه این مخروط ها از خاصیت  شب رنگ  بودن نیز  برخوردار هستند  قطعا رانندگان باید از ان در مواقع ضروری استفاده کنند. 

عرضه کنندگان کله قندی ترافیکی 1 متری

شناخت بیشتر انواع کله قندی ترافیکی

شناخت بیشتر انواع کله قندی ترافیکی کله قندی ترافیکی یا مخروط ترافیکی ابزاری در جهت هدایت نمودن ترافیک و مجزا ساختن مسیرها و بسیار لازم و ضروری برای رانندگان

جنس پلاستیکی که در این استوانه های ترافیکی بکار برده شده است کاملا انعطاف پذیرهستندو خاصیت شبرنگ دارند مخصوص شب های تاریک و جاده های بدون نورو روشنایی

انواع و اقسام کله قندی ترافیکی در رنگ های نارنجی و قرمز و تلفیقی از رنگ های زرد و یا خاکستری و آبی توسط تولید کنندگان با ارائه بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می گیرد. سایزهای این مخروطی شکل های ترافیکی متفاوت است و کوتاه و بلند هستند.

اصولا در عمیلات ساختمان سازی و پروژه های عظیم ساختمانی  این کله قندی ها نقش بسیار عمده و اساسی دارند. ضمن اینکه این کله قندی ها دارای یک حلقه  در نوک مخروطی ان هستند در جهت عبور راحت و آسان زنجیر یا طناب. اغلب به رنگ قرمز تولید می شوند و در سطوحی که دارای شیب هستند به خوبی خاصیت ایستایی  قابل توجهی دارند.

شرکت تولید کله قندی ترافیکی 1 متری در یزد

شرکت تولید کله قندی ترافیکی 1 متری در یزد  در راستای تولید و فراورده های تجهیزات ترافیکی شرکت تولید کله قندی در شهر با اصالت یزد شهر زیبای گنبدها و باد گیرها این محصول را در سایز یک متری با کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب در اختیار بازار قرارداده است.

شهر یزد کارخانه های صنعتی بسیار پر رونقی دارد و تولیدات بسیار خوب و قابل توجه که یکی از ان ها همین کله قندی ترافیکی است.

انواع کله قندی در کارخانه های تولیدی یزد به نحو احسن تولید می شود و استحکام بسیار بالایی دارد آن قدر که اگر بر حسب احتمال وسایل نقلیه با آن برخورد کنند مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و مانع از آسیب رسانی  خسارت به وسیله نقلیه می شوند. 

 

به شما رانندگان محترم و مهندسین محترم پروژه های ساختمانی و مراکز راهنمایی و رانندگی پیشنهاد می کنیم برای خرید حتما به یکی از سایت های معتبر ما مراجعه نموده و پس از ثبت سفارش آن را درب منزل تحویل بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *