استاپر مستطیل مدل T-102

تولید استاپر مستطیل مدل T-102

تولید استاپر مستطیل در مدلهای مختلف و با استفاده از بهترین مواد اولیه در کارخانه های تولیدی ما صورت می گیرد و با قیمت های مناسب و فوق العاده روانه بازارهای خارجی و داخلی شده اند و استفاده زیادی از آنها می شود. 

تولید استاپر مستطیل مدل T-102

آشنایی با شکل ظاهری استاپر مستطیل

آشنایی با شکل ظاهری استاپر مستطیل انواع استاپر ها در کارخانه های ما به شکل مستطیل و گرد تولید می شوند و همچنین با توجه به درخواست خریداران و مشتریان در رنگ‌های مختلفی از جمله سفید قرمز و دیگر رنگ ها تولید می‌شوند و بعد از تولید توسط مهندسین چک شده و روانه بازارهای مختلف می‌شوند.

استاپر های مستطیل شکل در واقع توسط رول و پلاک به کف جاده ها و بزرگراه ها متصل می‌شوند و بیشترین کارایی را در عوارضی ها و بزرگراه های مختلف کشورمان خواهند داشت. شکل ظاهری آن ها به صورت مستطیلی بوده و همچنین از مواد پلی اتیلن برای ساخت آنها در کارخانه ها استفاده شده است.

نصب استاپر مستطیل در کف جاده‌ها و در نزدیک پلیس راه ها سبب میشود که از خود سرعت خودرو ها کاسته شده و بدون اینکه به خودرو آسیبی وارد شود سرعت آن را کم کرده و هیچ لرزشی را هم در آنها ایجاد نخواهد کرد و فقط از سرعت اتومبیل  کم می کند.

استاپر ها همان سرعت گیر ها بوده که در بهترین‌ جنس تولید می‌شوند و بیشترین کارایی را در جاده های ما دارند و یکی از مزیت‌های آنها این است که سبب هوشیاری رانندگان شده و از ایجاد تصادفات هم جلوگیری خواهند کرد.

مهندسین ما تلاش می‌کنند که با استفاده از علم و تکنولوژی مدل های جدیدتری از استاپر های مختلف را در شکل های ظاهری متفاوت و با رنگ های متنوع تولید کنند که نصب آنها بسیار راحت باشد و همچنین وزن آنها هم کم باشد و با قیمت های مناسب تر و مقرون به صرفه تر وارد بازار شوند.

صادرات بدون واسطه استاپر مستطیل به ترکیه

صادرات بدون واسطه استاپر مستطیل به ترکیه صادرات استاپر مستطیل ساخته شده در ایران به کشورهای همسایه نظیر افغانستان، پاکستان، ترکیه، بحرین، قطر، عربستان و دیگر کشورها با قیمت های مناسب و عالی انجام می‌شود و صادرات بدون واسطه استاپر مستطیل به ترکیه درآمد خوبی را برای شرکت های تولیدی ایرانی خواهد داشت.

صادرات استاپر های مستطیل شکل ایرانی به کشورهای دیگر بسیار رونق گرفته است چون این استاپر ها دارای مزیت های فراوانی می باشند که عبارتند از، مقاوم بودن آنها در برابر انواع سرما و گرما ها در جاده‌ها و همچنین نصب آسان آنها و داشتن گارانتی می باشد. نصب و استفاده از استاپر مستطیل باید بر اساس استانداردهای لازم باشد و باید آنها را در مکان های خاصی نصب کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *