کله قندی, کله قندی شبرنگ دار

پخش کله قندی شبرنگ دار زیر لاستیک

کله قندی شبرنگ دار یک استوانه  مخروطی شکل است که برای مشخص شدن جای پارک اتومبیل ، کنترل تردد وسایل نقلیه به یک محل مشخص ، جلوگیری از پارک وسایل نقلیه در محل مورد نظر و همچنین در جاهایی که ماشین شما در بین راه و در مکان نامناسبی قرار دارد برای جلوگیری از تصادف و حوادث مورد استفاده قرار می گیرد.

علائم ترافیکی نقش بسار زیادی در زندگی ما داشته که در ادامه به بررسی بیشتر آن ها می پردازیم.

در ادامه ی مقاله به بررسی انواع کله قندی ها می پردازیم پس با ما همراه باشید.

پخش کله قندی شبرنگ دار زیر لاستیک

بهترین مشخصه کله قندی شبرنگ چیست؟

بهترین مشخصه کله قندی شبرنگ چیست؟

مخروط های ترافیکی ، که به آن ها مخروط ، مخروط بزرگراه ، مخروط ایمنی ، مخروط های کانال سازی  ساختمانی یا  کله قندی شبرنگ دار گفته می شود نشانگرهای مخروطی هستند که در جاده ها قرار می گیرند.  یا پیاده راه هایی برای هدایت موقت ترافیک به روشی ایمن هستند.

آن ها معمولاً در ایجاد پروژه های جدا سازی یا ادغام خطوط در طول پروژه های راه سازی یا تصادفات خودرو مورد استفاده قرار می گیرند ، برای کارهای سنگین تر و طولانی تر ، از نشانگرها یا علائم دائمی تر استفاده می شود اگر این انحراف برای مدت طولانی در محل خود باقی بماند.

مخروط های ترافیکی برای اولین بار در سال 1958  مورد استفاده قرار گرفته و  این مخروط های ترافیکی جایگزینی برای مشعل های فانوس قرمز بودند که در هنگام ساخت و ساز در جاده ها  مورد استفاده قرار می گرفتند.

اگرچه در اصل از بتونی ساخته شده است ، اما نسخه های امروزی معمولاً مخروط های ترموپلاستیک یا لاستیک با رنگ روشن است.

 PVC های بازیافت شده از بطری ها می توانند برای ایجاد مخروط های ترافیکی مدرن استفاده شوند.

همه مخروط های ترافیکی مخروطی نیستند. ستون های متحرک به شکل ستونی استاده عملکردی مشابه را انجام می دهند. 

مخروط های ترافیکی به طور معمول در حین کار در جاده یا سایر موقعیت ها در خارج از منزل استفاده می شوند که نیاز به تغییر مسیر ترافیک و یا اخطار قبلی از خطرات یا خطرات یا جلوگیری از ترافیک دارند.

 مخروط های ترافیکی همچنین برای مشخص کردن محل بازی کودکان یا مسدود کردن منطقه از آن استفاده می شود.

 برای افزایش زمان استفاده در شب یا شرایط کم نور ،برای افزابش دید در شب در  مخروط های ترافیکی یک آستین شبرنگ نصب می کنند. در بعضی مواقع ، به همین دلیل در بعضی از کله قندی ها ممکن است مخروط های ترافیکی با چراغ های چشمک زن تعبیه شوند.

پرفروش ترین کله قندی شبرنگ دار زیر لاستیک

پرفروش ترین کله قندی شبرنگ دار زیر لاستیک

مخروط های ترافیکی به گونه ای طراحی شده اند که قابل مشاهده و به راحتی قابل حمل باشند. اندازه های مختلفی استفاده می شود ، معمولاً از حدود 30 سانتی متر  تا کمی بیش از 1 متر وجود دارند.

 مخروط های ترافیکی در رنگ های مختلفی به چشم می خورند که نارنجی ، زرد ، صورتی و قرمز رایج ترین رنگ ها به دلیل درخشندگی آنها است.

برخی دیگر به رنگ سبز و آبی دیده می شوند و همچنین ممکن است نوار بازتابنده ( نوار شبرنگ) داشته باشند تا دید خود را افزایش دهند.

مجموعه ی ما سعی در تلاش تولید و عرضه پرفروش ترین کله قندی ها و عرضه ی مستقیم بدون واسطه ی آن ها است.

همین حالا می توانید با مشاورین فروش ما تماس بگیرید تا شما را در زمینه ی شرایط خرید و عرضه آگاه سازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *