بشکه پلاستیکی

عرضه کنندگان بشکه پلاستیکی ایمنی ارتفاع 85 سانتیمتر

بشکه پلاستیکی ایمنی از محصولاتی است که امروزه کاربرد های فراوانی دارد.در این مطلب قصد داریم خصوصیات بشکه پلاستیکی و قیمت بشکه پلاستیکی را توضیح دهیم.

عرضه کنندگان بشکه پلاستیکی ایمنی ارتفاع 85 سانتیمتر

5 خصوصیات بارز بشکه پلاستیکی ایمنی را بدانیم

5 خصوصیات بارز بشکه پلاستیکی ایمنی را بدانیم  هیچ کس نمی خواهد مجبور به تمیز کردن ظروف سرباز یا مسافر شود – و هنگامی که با مواد شیمیایی حمل و نقل سروکار دارید ، تمیز کردن ظرف غذا بسیار دشوار ، خطرناک و پرهزینه است.  بنابراین ، پیشگیری همیشه راه است. استفاده از یک بشکه پلاستیکی 55 گالنی یا طبل شیمیایی 15 گالنی برای حمل مواد شیمیایی صنعتی یک گزینه حمل و نقل محبوب است.  این درام های پلاستیکی از محبوب ترین کالاهای موجود هستند ، بنابراین ما فکر می کنیم مهم است که مشتریان ما بهترین اطلاعات را در مورد نحوه ایمن نگهداری ، حمل و انتقال مواد شیمیایی از آنها داشته باشند.  این پنج نکته را هنگام برخورد با مواد شیمیایی در یک طبل پلاستیکی در ذهن داشته باشید تا به یک محیط کار ایمن و تولیدی کمک کنید.

 ۱. بدانید که مواد شیمیایی را نمی توان در درام های HDPE ذخیره کرد. بشکه های نگهدارنده پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) گزینه بسیار خوبی برای اکثر مواد شیمیایی است زیرا در برابر تقریباً هر ماده مشترک مقاوم هستند.  با این حال ، برخی از مواد شیمیایی بسیار خورنده و واکنش پذیر هنوز هم نباید در این درام ها ذخیره شوند.  حتماً لیست کاملی از فعل و انفعالات HDPE را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مواد شیمیایی شما با HDPE سازگار است.

۲. مراحل ایمنی را با جزئیات بیشتر بیاموزید و نسخه های کتاب راهنمای واکنش اضطراری را به طور دستی نگه دارید. هیچ تعویضی برای آگاهی کامل و عمیق از رویه های ایمنی مربوطه وجود ندارد.  کتاب راهنمای واکنش اضطراری یک سند به خصوص مهم است ، زیرا دستورالعمل های دقیقی در مورد نحوه پاسخ به انواع حوادث خطرناک ارائه می دهد.  اطمینان حاصل کنید که شما و کارمندانتان نیز با روشهای ایمنی مطابق آنچه مسئولین مانند CFR ، کد کالاهای خطرناک IATA و کد IMDG بیان کرده اند ، آشنا هستید.

 ۳. مطمئن شوید که همه درامها به درستی نشاندار شده اند. دانش قدرت است و برچسب زدن مناسب به کارکنان می دهد دانش و قدرت لازم را برای ایمن کردن طبل های شیمیایی داشته باشند.  در مورد الزامات برچسب زدن شیمیایی GHS بخوانید تا بدانید که آیا مواد شیمیایی شما خطرناک تلقی می شود و آیا برای بشکه های حمل و نقل آنها به برچسب hazmat نیاز دارند.  اگر برچسب ها و اعلامیه های hazmat لازم است ، اطمینان حاصل کنید که فرم های اعلامیه حمل و نقل حمل و نقل Hazmat را نیز برای شرکت حمل بار خود پر کرده اید.

۴.فقط درام های بازپرداخت شده را از شرکتی خریداری کنید که از یک فرآیند بازپرداخت دقیق استفاده کند.

 درام های پلاستیکی بازسازی شده می توانند مبلغ قابل توجهی را برای شما صرفه جویی کنند ، اما شما نمی خواهید در این روند کیفیت قربانی کنید.  بنابراین ، طبل های بازپرداخت شده فقط باید از یک منبع واجد شرایط مانند کانتینرهای دریای هوایی خریداری شوند.  ما از جدیدترین تکنیک ها برای تمیز کردن درام های خود استفاده می کنیم و اطمینان حاصل می کنیم که آنها از باقیمانده عاری هستند.  (با این حال ، توجه داشته باشید که طبل های بازپرداخت هنوز برای برنامه های غذایی و آشامیدنی توصیه نمی شوند.)

۵.تجهیزات ایمنی مانند سینی های ریخته گری و درام های نجات را در صورت بروز اضطراری آماده نگه دارید.

 داشتن تجهیزات ایمنی مناسب می تواند همه شرایط را در شرایط اضطراری تغییر دهد.  بنابراین ، شما همیشه باید تجهیزات کلیدی مانند رک های مهار ریختن و درام های نجات را آماده کنید تا در صورت لحظه لحظه ای نشت آب را در خود جای دهند.  همچنین باید بررسی کنید که کپسول های آتش نشانی با انواع موادی که در آن ذخیره می کنید سازگار است و نوع صحیحی در دست دارند.

قیمت ویژه بشکه پلاستیکی ایمنی در کرج

قیمت ویژه بشکه پلاستیکی ایمنی در کرج شما می توانید این بشکه ها را در قیمت مناسب از اکثر جاها به خصوص از کرج تهیه کنید . فروش این بشکه ها بصورت عمده و جزیی در بالاترین کیفیت انجام می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *