سرعت گیر, سرعت گیر پلاستیکی

قیمت سرعت گیر پلاستیکی ماشین شبرنگ

سرعت گیر پلاستیکی ماشین در بازار در انواع رنگ و ابعاد وجود دارد که نقش مهمی را در کاهش تصادفات داشته است و یکی از برندهای معتبری که به تولید این محصول مشغول است مارک شبرنگ می باشد که طیف های مختلفی از سرعت گیر را با بهترین کیفیت ارائه می کند و قیمت های آن نیز بسته به مدل، کیفیت و سایز مختلف می باشد.

قیمت سرعت گیر پلاستیکی ماشین شبرنگ

همه چیز در مورد سرعت گیر پلاستیکی ماشین

همه چیز در مورد سرعت گیر پلاستیکی ماشین سرعت گیر پلاستیکی ماشین دارای سایز و ابعاد مختلفی بوده و از جنس پلاستیک ای بی اس نشکن می باشد به دلیل مقاومت خوبی که دارد در برابر وزن خودرو و ضربات تایر مقاوم است. این سرعت گیر در انواع رنگ و شکل تولید می شود که نزدیک به چهار راه ها و خیابان های فرعی و مکان های پر رفت و آمد و شلوغ نصب می شود.

سرعت گیر نقش مهمی در کاهش تصادفات داشته و در رنگ های ثابتی ارائه می شوند که رنگ آنها در برابر اشعه خورشید مقاوم می باشد. این محصول قابلیت جابجایی دارد و در صورت نیاز به آسفالت مجدد از محل برداشته و بعد از آسفالت نمودن نصب خواهد شد.

سرعت گیر پلاستیکی از دوام و طول عمر بالایی برخوردار بوده و به دلیل اینکه نرم و قابل انعطاف هستند دچار شکستگی نخواهند شد و نصب آنها نیز با رول پلاک و پیچ خواهد بود. آنها دارای رنگ هشدار دهنده بوده اند و در شب ها نیز قابل مشاهده هستند و به دلیل مواد اولیه مرغوب و باکیفیتی که در آن بکار رفته در برابر شرایط مختلف جوی مقاوم می باشند.

کارخانه سرعت گیر پلاستیکی ماشین شبرنگ

کارخانه سرعت گیر پلاستیکی ماشین شبرنگ کارخانه سرعت گیر پلاستیکی ماشین شبرنگ فعالیت گسترده ای در این عرصه دارد و با بهترین مواد اولیه و تجهیزات پیشرفته ای که در اختیار دارد به تولید این محصول می پردازد و در فرایند تولید آن استاندارد ها و اصول مهم رعایت شده و بعد از تایید کیفیت در آزمایشگاه های کنترل کیفی وارد بازار می شود. 

این تولید کننده طیف های مختلف سرعت گیر را در رنگ های مختلفی تولید نموده و آنها را بدون واسطه و مستقیم وارد بازار می کند و سفارشات مشتریان را نیز در هر نوعی می پذیرد. سرعت گیر در مدل های مختلفی تولید می شود که بسته به کیفیت و سایز دارای قیمت های مختلفی می باشد.

قیمت خرید عمده سرعت گیر بسیار ارزان بوده و در صورتی که بدون واسطه تهیه شود ارزانتر و باصرفه تر خواهد بود. این محصول استفاده های گسترده ای در کشور داشته و خریداران آن نیز بیشتر اداره پلیس است چون نصب آن بر عهده این ارگان می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *