تابلو ترافیکی شبرنگ جاده

عرضه کنندگان تابلو ترافیکی شبرنگ در شیراز

تابلو ترافیکی شبرنگ از جمله تابلوهای راهنمایی و رانندگی می باشد که در بازار ایران می توان آن ها را در نمونه های مختلفی تهیه کرد. در کشور ایران شرکت های تولیدی زیادی وجود دارد که تابلو ها ترافیکی را به صورت عمده تولید می کنند. تابلو ترافیکی شیراز یکی از محصولاتی است که در شرکت های تولیدی شیراز تولید و توسط عرضه کنندگان به بازار عرضه می شود.

عرضه کنندگان تابلو ترافیکی شبرنگ در شیراز

با انواع تابلو ترافیکی آشنا شوید

با انواع تابلو ترافیکی آشنا شوید تابلوهای ترافیکی از مهم ترین علائم هشداری در جاده‌ها به حساب می آیند. تابلوهای ترافیکی از مواد مقاوم به شرایط محیطی ساخته شدند و علائم راهنمایی و رانندگی را به خوبی نمایش می دهند. ابعاد تابلوهای ترافیکی بستگی به شکل تابلوها دارد. مشخصات فنی یک تابلو ترافیکی: رنگ آن در برابر تابش آفتاب و نفوذ رطوبت از بین نمی‌رود، دچار پوسیدگی نمی‌شود، خوانا و قابل فهم هستند، کلمات از بین نمی‌رود و کم رنگ نمی‌شوند، آلودگی‌های جاده نظیر گرد و غبار را به خود جذب نمی‌کنند، شبرنگ هستند و قابلیت دید در شب را دارند.انواع تابلو ترافیکی با توجه به نوع کاربرد ابعاد و مشخصات فنی آن بستگی دارد. تابلوهای انتظامی و بازدارنده:  تابلوهایی‌ که از رنگ های هشدار دهنده و شبرنگ قرمز ساخته شده اند و ابعاد دایره ای شکل دارند، تابلوهای خطر: برای هشدار جاده، این تابلو مثلثی شکل و با حاشیه نوار قرمز می باشد.

تابلوهای ترافیکی: خبر دهنده و آگاهی بخش به رنگ های سبز، زرد، آبی، سفید و با اشکال هندسی دایره، مثلث، مربع و مستطیل هستند. از ویژگی‌های شاخص تابلوهای ترافیکی می‌توان به موارد مهمی اشاره کرد: کنترل و هدایت ترافیک، کنترل تردد، افزایش ایمنی، نظم و هماهنگی در شهر، جلوگیری از تصادفات، کاهش خسارت ها ، سرعت مجاز را به راننده گوشزد می‌کند، نام خیابان‌ها،معابر،مکان‌های عمومی و مقدار مسافت رسیدن به مقصد را عنوان می‌کند،مدت زمان رسیدن به مسیر را به حداقل می رساند،  اعلام آگاهی یا الزام راننده از کاربردهای مهم تابلوهای ترافیکی می باشد علاوه بر ویژگی های بارزی که داشت.

صادرات تابلو ترافیکی شبرنگ به ترکیه

صادرات تابلو ترافیکی شبرنگ به ترکیه با توجه به موقعیت استراتژیک کشور بزرگ ایران از لحاظ دسترس پذیری و داشتن مرز های آبی و زمینی با کشور های زیادی در ارتباط می باشد، به همین دلیل صادرات به کشورهای های دیگر کمک زیادی به ایران می کند از جمله این صادرات ها، صادرات تابلو ترافیکی به دیگر کشور ها کمک بزرگی به اقتصاد کشور می کند و سرمایه زیادی را به اقتصاد کشور وارد می کند. کشور های مختلفی وجود دارند که وارد کننده تابلو های ترافیکی شبرنگ ساخت ایران هستند، از جمله این کشور ها می توان به عراق، ترکیه، روسیه و غیره اشاره نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *