چشم گربه ای سولار پلاستیکی دو طرفه T-132

قیمت چشم گربه ای سولار پلاستیکی دو طرفه T-132

چشم گربه ای پلاستیکی دو طرفه دستگاه مسیردهی جاده می باشد. وسیله کنترل ترافیک در خودروها که کنار جاده ها نصب می شود. البته در جاده ها به عنوان یک انعکاس دهنده از طریق برخورد نور در شب به آن و انعکاس نور از آن عمل می کنند. بازار خرید و فروش خوبی در ایران از آن چشم گربه ای های سولار پلاستیکی می باشد.

قیمت چشم گربه ای سولار پلاستیکی دو طرفه T-132

مقایسه چشم گربه ای پلاستیکی دو طرفه با یکطرفه

مقایسه چشم گربه ای پلاستیکی دو طرفه با یکطرفه

اساس و شیوه کار در چشم گربه ای پلاستیکی دو طرفه از طریق سلول های خورشیدی صورت می گیرد. نوع دیگری از چشم گربه ای پلاستیکی دو طرفه با باتری های خشک کار می کنند. در چشم گربه ای دو طرفه مسیرها را با تبدیل انرژی خورشیدی به الکتریسیته پیدا می شود. 

از ویژگی های مهم و با اهمیت چشم گربه ای دو طرفه پلاستیکی مقاومت آنها در برابر برخورد خودروها می باشد علتش هم در جنس بدنه آنها خلاصه خواهد شد. مهم تر از همه اینکه دارای کارت گارانتی ضمانت می باشند. 

یکی از شاخص های مهم دیگر چشم گربه ای پلاستیکی کسب انرژی رایگان آن می باشد که از طریق روشنایی روز بدست می آید. مسیر خودروها را با نگین های ریزی که از جنس پلی کربنات است مشخص می کند. و با یک چسب به زمین متصل می شود که برای اتصالش به 100 گرم چسب نیاز است.

نام چشم گربه ای نوعی اطمینان است برای انتخابش و در جاده ها، این دستگاه عملکردهای خوبی دارد که تعداد آنها زیاد است. یکی از آن رنگ مناسبش که زرد و قرمز انتخاب شده است می باشد. و دیگریش افزایش ایمنی ترافیک است و دهها کاربرد دیگر می باشد.

اولین و تنهاترین تفاوت بین چشم گربه ای های پلاستیکی دو طرفه با یکطرفه در نحوه قرار گیری ال ای دی های چشم گربه ای ها خلاصه شده است. محل نصبشان در خط کشی های ممتد، گذرگاه عابر پیاده و ایستگاههای عوارضی و دیگر مکانهای مهم می باشد.

فروش چشم گربه ای سولار پلاستیکی دو طرفه

فروش چشم گربه ای سولار پلاستیکی دو طرفه

شرکت های مختلف چشم گربه ای سولار پلاستیکی دو طرفه با برخورداری از سایت های اینترنتی و رعایت اصول ایمنی در چشم گربه ای های پلاستیکی اقدام به خرید و فروش اینترنتی می کنند. ابزار فروش آنها ارائه استاندارد چشم گربه ای ها است، که داشتن گواهی سلامت فیزیکی هر کالا نشان دهنده کیفیت خوب آن کالا محسوب خواهد شد. که از این طرف فروش چشم گربه ای را رونق می دهند. 

با استفاده از دسترسی آسان و قیمت مناسب فروش چشم گربه ای را برای خریداران راحت تر می کنند. البته خرید و فروش ها با توجه به درخواست های صورت گرفته از جانب مشتری انجام خواهد شد. با ارائه درخواست از طریق رسانه های اینترنتی شرکت های تولید کننده به نیازهای مشتریان خود در طول شبانه و روز پاسخگو هستند.

نوع جنس بدنه به کار گرفته شده در چشم گربه ای سولار پلاستیکی دو طرفه بر قیمت آنها تاثیر خواهد گذاشت. بدنه آلومینیومی، آهنی و … که با قیمتها تعیین شده از سوی شرکتها به فروش می رسند البته بر اساس کد کالا فروش انجام می شود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *