چشم گربه ای پارکینگ دو طرفه, چشم گربه ای نگین شیشه ای

مرکز عرضه چشم گربه ای نگین شیشه ای

چشم گربه ای شیشه ای یکی از تجهیزات ترافیکی است که باعث جلوگیری از بروز حادثه می شود. فروشگاه هایی که محصولات تولید شده برای سازمان راهنمایی و رانندگی را عرضه کرده و به فروش می رسانند، مرکز عرضه چشم گربه ای نگین شیشه ای هستند.مرکز عرضه چشم گربه ای نگین شیشه ای

10 دلیل محکم برای استفاده از چشم گربه ای

10 دلیل محکم برای استفاده از چشم گربه ای یکی از تجهیزات ترافیکی که برای بالا بردن ایمنی در خیابان ها و جاده ها استفاده می شود، لوازم چشم گربه ای هستند. کاربرد چشم گربه ای برای رانندگانی است که در مه یا در شب رانندگی می کنند و بینایی ضعیفی دارند و به این افراد کمک می کند تا راه جاده را گم نکنند.

نصب چشم گربه ای در بزرگراه ها باعث می شود که نور بر روی چشم راننده بازتاب شده و در مواقع بارانی یا شرایط جوی نامناسب باعث افزایش ایمنی فرد راننده می شود. این نوع چراغ های چشم گربه ای انواع گوناگونی داشته و کاربرد متفاوتی دارند. معمولا چشم گربه ای در سمت چپ مسیر رفت و برگشت خودروها و باندهای کاهش سرعت بر روی خط ممتد نصب می شوند.

چشم گربه ای نیازی به منبع انرژی یا سیم وصل شده به برق ندارد. این محصول انرژی خورشید را در زمان صبح و تابیدن اشعه ی آفتاب در باتری موجود درون خود ذخیره کرده و شب هنگام با تاباندن نور باعث هدایت رانندگان می شود. استفاده از این محصول مزایایی مانند کیفیت استثنایی، نور و دوام بالا و هزینه ی کم را دارا است.

ورودی و خروجی تونل ها نیز محل نصب چشم گربه ای هستند زیرا به علت تغییر نور ممکن است راننده به صورت اشتباهی از لاین خود خارج شود، نصب چشم گربه ای می تواند مانع بروز تصادفات احتمالی شود. چراغ درون چشم گربه ای از نوع چراغ های led است. این نوع چراغ ها علاوه بر داشتن عمر مفید، نور ملایمی ساتع می کنند.

کارخانه چشم گربه ای نگین شیشه ای در شیراز

کارخانه چشم گربه ای نگین شیشه ای در شیراز چندین کارخانه در ایران به کار تولید چشم گربه ای نگین شیشه ای می پردازند. یکی از شهرهای تولید کننده ی چشم گربه ای شیراز بوده که انواع تجهیزات ترافیکی را با قرار دادن شرایط آسان خرید و فروش تولید و عرضه می کند.

کارخانه چشم گربه ای در شیراز این محصول را با استفاده از علم روز و استانداردهای جهانی و با استفاده از بهترین مواد موجود تولید می کند. همچنین این کارخانه علاوه بر چشم گربه ای، محصولات ترافیکی دیگری را نیز تهیه و عرضه می دارد. برای دریافت قیمت و شرایط خرید به دفتر کارخانه یا نمایندگی های فروش در سراسر کشور مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *