تجهیزات ترافیکی

خرید ارزان تجهیزات ترافیکی اصفهان

خرید ارزان تجهیزات ترافیکی اصفهان همیشه بازار خوبی دارد چون با کمترین هزینه می توانید تجهیزاتی را خرید نمایید و با استفاده از آن ها از بروز بسیاری از حوادث در جاده ها جلوگیری نمایید. تجهیزات ترافیکی وسایلی می باشند که آن ها را در جاده ها و خیابان های شهری و برون شهری قرار می دهند تا عبور و مرور خودرو ها را کنترل کنند و آسیب های ناشی از تصادفات را کاهش دهند.

خرید ارزان تجهیزات ترافیکی اصفهان

کاربرد انواع تجهیزات ترافیکی اصفهان

کاربرد انواع تجهیزات ترافیکی اصفهان کاربرد انواع ترافیکی تجهیزات اصفهان شامل گزینه های زیر می شوند:

  • گاردیل ها: حفاظ های می باشند که بین دو طرف جاده یا کنار جاده ها گذاشته می شود تا در هنگام انحراف خودرو در جاده از سقوط خودرو به پرتگاه ها جلوگیری شود که باعث کاهش تلفات جاده ای می گردد.
  • سرعت گیرها: از پرکاربرد ترین و مهم ترین تجهیزات ترافیکی می باشد که می توانند باعث کاهش سرعت خودرو شوند و از بسیاری از تصادفات جلوگیری می کنند.
  • چراغ چشمک زن: با استفاده از آن می توانید حق تقدم خودرو ها را در خیابان ها و چهار راه ها مشخص کنید.
  • چراغ عابر پیاده: برای حفظ امنیت عابران پیاده کاربرد دارد.
  • گل میخ و چشم گربه ای: گل میخ در خط کشی های ممتد جدا کننده مسیرهای رو برو و خط کشی های حاشیه ای جاده ها استفاده می شود و رانندگان با حرکت بر روی آن ها هشدار داده می شود که به راه خود ادامه دهند. چشم گربه ای کار همان گل میخ را انجام می دهد و چون دارای شبرنگ می باشد در شب و حتی روز واضح تر می باشد و در جاده های که پیچ خم دارند بهترین گزینه می باشد.
  • جدا کننده های ترافیکی: در انواع مختلفی مانند بشکه ایمنی، کله قندی، استوانه ای ایمنی و بولارد ترافیکی می باشند که همه آن نقش باز دارنده دارند به عنوان نمونه استوانه ای ترافیکی را می توان در مکان های پر تردد که خودرو نباید پارک شود استفاده کرد.
  • تابلو های ترافیکی: نقش مهمی روی نظم معابر دارند علاوه بر این برخی از تابلوها به رانندگان نشان می دهند که چه حرکاتی ممنوع است و با انجام دادن آن می توانند مشمول جریمه شوند.

قیمت تولیدی تجهیزات ترافیکی اصفهان

قیمت تولیدی تجهیزات ترافیکی اصفهان قیمت تولیدی تجهیزات ترافیکی اصفهان بسته به نوع تجهیزات، کیفیت و نوع برند آن متفاوت می باشد علاوه بر این میزان عرضه و تقاضا، شرایط تورم و نرخ مبادله ارز هم از عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت ترافیکی تجهیزات  می باشند.

در هنگام خرید تجهیزات ترافیکی علاوه بر قیمت باید به با انواع آن ها آشنا باشید که ما در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • تابلوها: به دو صورت اطلاع دهنده و هشدار دهنده تقسیم بندی می شوند که در مکان های مختلفی مانند کوچه ها، مسیرهای بین شهری، خیابان ها و… استفاده می شوند.
  • چراغ ها: از بروز حوادث جلوگیری می کنند و باعث بهبود ترافیک می گردند.
  • هدایت کننده ها: این تابلو ها همان طور که از نامشان پیداست در تابلوهای دستی، تابلوهای مشخص کننده محل پارکینگ و مسیر خیابان ها استفاده می شوند.
  • بازدارنده ها: شامل  تابلوهای ایست الکترونیک، تابلو های ایست ثابت و تابلوهای ایست دستی می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *