استوانه ایمنی, استوانه ترافیکی

صادرکنندگان استوانه ایمنی ترافیکی پلاستیکی

صادرکنندگان استوانه ایمنی ترافیکی پلاستیکی محصول را با بهترین کیفیت و برند روانه بازار خارجی می کنند به همین دلیل به خوبی توانسته اند پاسخگویی مشتریان خارجی باشند استوانه ایمنی ترافیکی از جنس پلی یورتان یا فلز می باشد در واقع به عنوان نوعی جدا کننده و تقسیم کننده در جاده ها و معابر استفاده می شود استحکام بالای دارد و در مقابل ضربات مقاومت آن عالی است.

صادرکنندگان استوانه ایمنی ترافیکی پلاستیکی

ویژگی های استوانه ایمنی ترافیکی

ویژگی های استوانه ایمنی ترافیکی ویژگی های استوانه ایمنی ترافیکی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • در مقابل تغییرات جوی مقاومت عالی دارد و بسیار انعطاف پذیر و نرم می باشد.
  • از پلاستیک فشرده ساخته شده است به همین دلیل عمر بالای دارد.
  • روی آن شبرنگ وجود دارد تا رانندگان بتوانند در تاریکی شب آن را به خوبی مشاهده کنند.
  • در برابر اشعه خورشید مقاومت قابل قبولی دارد.

این نوع تجهیز ترافیکی کاربرد های مختلفی دارد که می توان به کنترل سرعت خودرو ها، مشخص کردن حریم مسیر ها و جلوگیری از پارک خودرو های مزاحم اشاره کرد و با توجه به مکانی که از آن استفاده می شود دارای اندازه های مختلفی می باشد ولی ارتفاع استاندارد برای استوانه ترافیکی 75 سانتی متر و 1 متر می باشد.

شما با خرید آن به راحتی توسط 4 تا 6 پیچ می توانید آن را روی زمین نصب کنید نه تنها در جاده ها و خیابان ها از این محصول استفاده می کنند بلکه شما می توانید در ملک های شخصی خود هم از آن استفاده نمایید معمولا در رنگ زرد و نارنجی تولید می شود و به دو صورت وجود دارد برخی از آن ها با پیچ روی زمین نصب می شوند یعنی ثابت در جای خود برای همیشه قرار می گیرند و برخی دیگر به صورت متحرک می باشند یعنی قابلیت جا به جا شدن دارند و برای مواقعی که باید به صورت موقت از استوانه ترافیکی استفاده کرد کاربرد دارد.

جدیدترین قیمت استوانه ایمنی ترافیکی پلاستیکی

جدیدترین قیمت استوانه ایمنی ترافیکی پلاستیکی جدیدترین قیمت استوانه ایمنی ترافیکی پلاستیکی با توجه به تغییرات مداوم نرخ ارز دارای نوسان می باشد البته بسته به مدل ( متحرک یا ثابت )، کیفیت و ارتفاع آن قیمت متفاوتی دارد علاوه بر قیمت در هنگام خرید این محصول باید به نکات زیر هم توجه بفرمایید:

  • استوانه ترافیکی دارای جنس های مختلفی مانند لاستیکی، پلاستیکی و پی وی سی می باشد ولی جنس پی وی سی آن استاندارد تر است و در هنگام خرید بهتر است جنس pvc آن را تهیه کنید.
  • برخی از نمونه های این محصول دارای جنس پلی اورتان می باشند که عمر 5 ساله است و این جنس انعطاف پذیر تر می باشد به همین دلیل اگر انعطاف پذیری استوانه ترافیکی یا استوانه ایمنی برای شما مهم است می توانید این نمونه را خریداری نمایید.
  • به سراغ برند های معتبر و صاحب نام بروید.
  • با توجه به نیاز خود ( دائمی و موقت ) می توانید نمونه های ثابت یا متحرک آن را خریداری کنید.
  • اگر در مکانی که می خواهید از استوانه ترافیکی استفاده نمایید در شب دید کافی ندارد حتما نمونه ای که دارای شبرنگ می باشد را خرید کنید.
  • با توجه به مکان مورد نظر ارتفاع آن را انتخاب نمایید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *