آدمک پرچم زن

صادرات آدمک پرچم زن سه بعدی

یکی از انواع تجهیزات ترافیکی که نقش مهمی در اطلاع ‌رسانی محدوده خطر برای رانندگان دارد آدمک پرچم زن سه بعدی است که حین انجام عملیات عمرانی به ویژه در راه ها کاربرد بسیار زیادی دارد. آدمک پرچم زن سه بعدی وسیله ای بسیار کاربردی که توسط تولید کننده داخلی این محصول ساخته و صادرات آن به کشورهای مختلف انجام می ‌شود. اهمیت صادرات آدمک در معرفی هرچه بیشتر محصولات ترافیکی داخلی بوده و علاوه بر آن در درآمد ارزی مناسبی را نیز برای کشور کسب می کند.

صادرات آدمک پرچم زن سه بعدی

چند نکته راجع به آدمک پرچم زن سه بعدی

چند نکته راجع به آدمک پرچم زن سه بعدی

طی انجام عملیات عمرانی در جاده ‌ها و راه های بین ‌شهری و شهری استفاده از آدمک های پرچم زن به جای نیروی کارگری می تواند هم از نظر اقتصادی به صرفه باشد و هم این که خطرات کمتری را متوجه کارگران نمایند.

از ویژگی‌های این آدمک ها نوع لباس مخصوص آنها است که شبرنگ هستند و چندین عدد پرچم ثابت و متحرک را در دست دارند. وجود لباس شبرنگ آدمک باعث می شود که رانندگان از فواصل دور از خطراتی که آنها را تهدید می ‌کند مطلع شوند و به این دلیل سرعت خود را کاهش دهند.

از نکاتی که حین خرید این آدم ها باید به آن توجه نمود جنس آنها می باشد معمولاً این آدمک ‌ها از پلاستیک ساخته می ‌شوند و استفاده از پلاستیک مرغوب و با کیفیت باعث بالا بردن دوام و ماندگاری آنها می ‌گردد. این محصول ممکن است به دلایل مختلف تحت تأثیر ضربه یا فشار قرار گیرد بنابراین جنس پلاستیک سازنده این آدمک تاثیر قابل توجهی در طول عمر آن دارد.

این آدمک ها دارای ارتفاع ۲ متر هستند و 3 عدد پرچم به همراه یک چراغ ال ای دی اخطار دهنده به آنها متصل می باشد. توجه داشته باشید که باتری این چراغ باید از نوع قابل شارژ باشد و در حداقل زمان یعنی دو ساعت بتواند شارژ شود و حداکثر روشنایی یعنی برای ۲۴ ساعت را تامین کند. توجه داشته باشید که این آدمک ها از نوع چرخ دار باشند زیرا چرخ باعث سهولت در حمل و نقل و جابجایی آنها می شود.

عرضه آدمک پرچم زن سه بعدی

عرضه آدمک پرچم زن سه بعدی

شرکت عرضه آدمک پرچم زن سه بعدی اقدام به ارائه این محصول به بازارهای داخلی و خارجی نموده است. این شرکت یکی از بهترین انواع این محصول را تولید و در اختیار شرکت های راه سازی و عمرانی قرار می دهد تا آنها بتوانند جهت امنیت کارگران و سرعت بخشیدن به فعالیت های خود از آن استفاده کنند.

عرضه این آدمک از طرف وب سایت فروشگاهی شرکت ارائه کننده آن انجام می ‌شود و خریداران می ‌توانند با مراجعه به این وب سایت اطلاعات لازم در مورد قیمت این محصول و مشخصات آن را به طور کامل جویا شوند. خریداران می ‌توانند به صورت اینترنتی از این سایت سفارش خود را اعلام کنند و در کوتاه ترین زمان آن را دریافت نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *