تابلو ترافیکی

تولید تابلو ترافیکی 8 ضلعی مرغوب

تابلوهای ترافیکی دارای انواع مختلفی هستند که با رنگ، اشکال هندسی مختلف و اندازه های گوناگونی تولید می شوند که یک نمونه از آنها تابلو ترافیکی 8 ضلعی می باشد که در مکان های خاص قابل استفاده می باشد، تولید تابلو ترافیکی 8 ضلعی مرغوب، با استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک و به کمک دستگاه های روز دنیا، توسط واحد تولید کننده آن انجام می شود و در اختیار بازار فروش، مراکز وابسته و به خصوص شهرداری ها و راهنمایی و رانندگی قرار می گیرد. 

تولید تابلو ترافیکی 8 ضلعی مرغوب

دسته بندی انواع تابلو ترافیکی

دسته بندی انواع تابلو ترافیکی تجهیزات ترافیکی طیف وسیعی از کالاها و تجهیزات مختلف را شامل می شود که هدف اصلی از تولید و استفاده از آنها، کاهش خطر، اعلام خطر، جلوگیری از بروز تصادف و خطر در مکان های مختلف درون شهری و برون شهری می باشد که هرکدام با رنگ ها و علایم خاصی تولید و استفاده می شوند و به عنوان مهمترین بخش در فرهنگ ترافیک و راهنمایی رانندگی محسوب می شوند که جهت اطلاع و آگاهی افراد مورد استفاده قرار می گیرند. 

همانطور که گفته شد تابلوهای ترافیکی دارای انواع مختلفی می باشند که دارای تنوع زیادی از طرح، رنگ، مدل و علائم ترافیکی می باشند که در این بخش آنها را باهم بررسی می کنیم. 

تابلوهای اخطاری 

این نمونه تابلوها برای اعلام و اخطار خطر تولید و در مکان هایی که ممکن است افراد از بروز خطر آگاه نباشند، نصب می شوند و دارای اشکال مثلثی با زمینه سفید و حاشیه قرمز رنگ می باشند. 

تابلوهای انتظامی 

این نمونه تابلو برای محدودیت، ممنوعیت و یا ضرورت انجام کارهای مختلف نصب می شوند و دارای زمینه سفید با حاشیه قرمز رنگ می باشند و به اشکال دایره ای می باشند. 

تابلوهای اخباری 

این نمونه، دارای اشکال مربع یا مستطیل می باشند که برای آگاهی افراد از مسیر، مکان های مختلف و… استفاده می شوند. 

تابلو های متمم 

این نمونه نیز در جهت تکمیل اطلاعات تابلوهای دیگر استفاده می شود و جنبه آگاهی به افراد خاص را دارد. 

پخش تابلو ترافیکی 8 ضلعی مرغوب

پخش تابلو ترافیکی 8 ضلعی مرغوب تابلو ترافیکی 8 ضلعی که جنبه اخطار و آگاهی افراد و یا در جهت ممانعت از حرکت وسایل نقلیه استفاده می شود، دارای رنگ قرمز سفید می باش که با اندازه های استانداردی تولید می شود. 

پخش تابلو ترافیکی 8 ضلعی مرغوب توسط واحد پخش و عرضه کننده آن انجام می شود، پخش این تابلو به صورت عمده و با بهترین کیفیت و قیمت صورت می پذیرد. 

واحد پخش کننده تابلو ترافیکی با ایجاد این سایت اینترنتی امکان پخش، فروش و خرید آنلاین و اینترنتی را فراهم نموده است و با درج راه های ارتباطی در آن، توانسته با مشتریان خود در سراسر کشور ارتباط برقرار نماید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *