سرعت گیر پلاستیکی

پخش سرعت گیر پلاستیکی در مشهد

سرعت گیر یکی از ابزار هاب مهم ترافیکی محسوب می شود و از بسیار از خطرات رانندگی و بی احتیاطی رانندگان جلوگیری می کند. سرعت گیر پلاستیکی معمولا قیمت مناسب تری نسبت به انواع دیگر سرعت گیر ها دارد و پخش سرعت گیر پلاستیکی در مشهد معمولا بیش تر در جریان است زیرا فروش آن نیز بیش تر است. سرعت گیر ها در دو نوع لاستیکی و پلاستیکی تولید و عرضه می شوند که از لحاظ کارکرد، ابعاد و مواد اولیه با هم تفاوت دارند.

پخش سرعت گیر پلاستیکی در مشهد

خصوصیات سرعت گیر پلاستیکی چیست؟

خصوصیات سرعت گیر پلاستیکی چیست؟ سرعت گیر های پلاستیکی معمولا به رنگ زرد و سفید می باشند ولی دیگر خصوصیات سرعت گیر پلاستیکی چیست؟

  • سرعت گیر های پلاستیکی از پلاستیک نشکن از نوع ABS ساخته شدند.
  • یک مشخصه مهم آن ها، مقاومت این سرعت گیر ها در برابر تایر خودرو های سواری است.
  • این سرعت گیر ها در محلی که خوردو های ماشین سنگین تردد دارند نصب نمی شوند زیرا در مقابل این ماشین ها آسیب پذیر می باشند.
  • سرعت گیر های پلاستیکی معمولا دارای تعدادی شبرنگ نیز می باشند تا در شب رانندگی متوجه آن ها بشوند.
  • این سرعت گیر ها معمولا با پیج به زمین متصل می شوند تا در اثر تردد ماشین ها از زمین جدا نشوند.
  • ابعاد این سرعت گیر ها معمولا 30 در 90 سانتی متر می باشد که در کنار یکدیگر قرار می گیرند و به زمین متصل می شوند. البته در انواع ابعاد دیگر نیز تولید می شوند.
  • وزن این محصول نیز بین 2 الی 3 کیلو گرم می باشد که این هم می تواند با توجه به ابعاد آن، تغییر کند.

قیمت نهایی سرعت گیر پلاستیکی در مشهد

قیمت نهایی سرعت گیر پلاستیکی در مشهد کارشناسان ایرانی، برای کم شدن خسارات رانندگی مشغول به ساخت انواع سرعت گیر ها شده اند. با توجه به انواع مختلفی که این سرعت گیر ها دارند، قبل از خرید آن ها باید به این نکته توجه داشت که ما این سرعت گیر ها را در کجا و کدام خیابان قصد داریم نصب کنیم زیرا هر کدام برای مکان کاربرد دارند. ایران خود دارای فناوری تولید و پخش سرعت گیر می باشد و با توجه که به استفاده زیاد این سرعت گیر ها در انواع خیابان ها و جاده ها، پخش کنندگان آن نیز زیاد شده اند.

قیمت نهایی سرعت گیر مشخص نیست زیرا فروشنده های مختلف، مواد اولیه مختلف و ابعاد مختلف دارد که هر کدام از این عوامل بر قیمت سرعت گیر ها تاثر می گذارند. قیمت نهایی سرعت گیر پلاستیکی در مشهد معمولا پایین تر و مناسب تر می باشد زیرا مشهد بیش ترین تولید کننده ی سرعت گیر های پلاستیکی و لاستیکی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *