جداکننده پلاستيکی

تولید انواع جداكننده پلاستيكي

جداکننده پلاستیکی از جنس پلاستیک فشرده و مقاومی می باشد که به روش های مختلفی از جمله: استوانه، شبرنگ دار، جاده های کم عرض و همچنین جهت جداسازی خیابان ها قابلیت نصب دارد. این جداکننده انواع مختلفی دارد که نصب آن بسیار آسان است. جداکننده پلاستیکی عرض 50 سانتی متری دارد و معمولا به آن جداکننده ترافیکی نیز می گویند. تولید انواع جداكننده پلاستيكي در اکثر شهر ها به صورت کاملا استاندارد انجام می گیرد. قیمت این جدا کننده بسیار مقرون به صرفه است.

تولید انواع جداكننده پلاستيكي

صفر تا صد انواع جداکننده ترافیکی را بدانید

صفر تا صد انواع جداکننده ترافیکی را بدانید همانطور که می دانید ایرانیان در ساخت انواع جدا کننده پلاستیکی بسیار توانا هستند و دارای انواع دستگاه های ساخت می باشند که به راحتی انواع جداکننده تولید می کند که بسیار کاربردی می باشد. در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا صفر تا صد انواع جداکننده ترافیکی را بدانید. انواع جداکننده عبارت انداز:

  • اولین و بهترین جداکننده ترافیکی جنس پلاستیکی می باشد که کارایی زیادی دارد این جداکننده پلاستیکی نصب آسانی دارند و دارای رنگ بندی زیادی می باشد که به راحتی می توانید برای هر مکان از آن استفاده کنید. سبک است و با هر وسیله ای می توانید آن را می توانید جابجا کنید، جداکننده پلاستیکی را می توانید به راحتی بازیافت کنید کاربرد جداكننده پلاستيكي در خیابان های کم عرض و کنار خیابان های شبرنگ کاربرد دارد.
  • جدا کننده سیمی که به جداکننده ترافیکی نیز شهرت دارد. این جداکننده انعطاف پذیر است. این جداکننده از چهار ریسمان از جنس سیم کشی استفاده شده است این سیم کشی ها بر پایه محکمی متصل شده اند این جدا کننده از بروز تصادفات و آسیب جانی افراد پیشگیری می کند. این جدا کننده عمر طولانی دارد و برای بازیافت نیز مناسب است.
  • جدا کننده بتنی از دیگر نمونه های جداکننده ترافیکی است این جداکننده جنس مقاومی دارد و هیچوقت خراب نمی شود و سالیان سال می توانید از آن استفاده نمایید این جداکننده بسیار سنگین است و دربرابر باد و هوای بارانی و طوفانی مقاومت زیادی دارد.

عرضه بی واسطه جداكننده پلاستيكي

عرضه بی واسطه جداكننده پلاستيكي تولیدکنندگان جداکننده پلاستیکی این کالا را بی واسطه از طریق سایت زیر عرضه می کنند. همچنین می توانید به صورت حضوری آن را با قیمت بسیار پایین بدست آورید. این جداکننده کیفیت بسیار بالایی دارد و افراد زیادی در هنگام ساخت ساختمان و درست کردن خیابان از این جداکننده می توانید استفاده نمایید و کاربرد بسیار زیادی دارد.

خریداران واقعی می توانند از طریق سایت زیر این کالای با کیفیت و مرغوب را در رنگ بندی متنوع و در ابعاد مختلف بدست آورید از آنجا که بدون واسطه می توانید آن را بدست آورید با قیمت استثنایی می توانید آن را خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *