تابلو, تابلو سرکوچه ای

سفارش عمده تابلو سرکوچه ای

تابلو سرکوچه ای از جمله تابلوهای محبوب و ارزشمندی بوده که در هر محله و خیابانی نیاز به وجود چنین تابلوهایی خواهیم داشت. از این رو این نوع از تابلوهای شهری از میزان تقاضای بسیار بالایی برخوردار گردیده و افراد زیادی تمایل به خرید و استفاده از آن را خواهند داشت.

البته افراد بیشتر تمایل به سفارش عمده تابلو سرکوچه ای خواهند داشت. زیرا در این راستا می توانند تابلوی مورد نظر خود را در حجم زیاد و به صورت مستقیم تهیه نمایند.

سفارش عمده تابلو سرکوچه ای

مشخصات انواع تابلو سرکوچه ای

مشخصات انواع تابلو سرکوچه ای در حقیقت تابلو سرکوچه ای از نمونه تابلوهای پرکاربرد و ضروری بوده که به منظور معرفی و نام گذاری کوچه های مختلف در بخش های مختلف از شهر و محله طراحی و تولید گردیده است.

البته لازم به ذکر است که این دسته از تابلو های شهری بر اساس نوع سفارش و ابعاد از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند. از این رو در این بخش به منظور شناخت بهتر به به بررسی مشخصات انواع تابلو شهری سرکوچه ای خواهیم پرداخت.

  • در حقیقت این نوع از تابلوها باید ابعاد و اندازه های مناسب داشته باشند. به گونه ای که افراد ناشناس بتوانند به راحتی تابلو را پیدا کرده و اطلاعات مکان مورد نظر را کسب نمایند.
  • از سویی دیگر این دسته از تابلوها باید خط خوانا و رنگ مشخصی داشته باشد. تا در تمام زمان های شبانه روز، نوشته های روی تابلو قابلیت خواندن را داشته باشد.
  • تابلو های سرکوچه ای باید نصب آسانی داشته باشند. به گونه ای که تابلو ها بر اساس ابعاد کوچه می تواند به صورت پایه دار بوده و یا بر روی دیوار نصب گردد. البته لازم به ذکر است که تابلو های نصب شده باید مستحکم بوده و ایمنی بالایی داشته باشند و در برابر عوامل جوی نظیر باد و طوفان از محل خود کنده نشوند.
  • هم چنین انواع تابلو مخصوص کوچه، باید در برابر عواملی نظیر برف، باران، سرما، گرما و نور خورشید مقاوم بوده و از رنگ ثابتی برخوردار باشد و هم چنین نوشته های آن کم رنگ یا پاک نشود.

بررسی قیمت خرید تابلو سرکوچه ای

بررسی قیمت خرید تابلو سرکوچه ای در واقع تابلو سرکوچه ای از جمله تابلوهای شهری متنوع و پرکاربرد می باشد. به گونه ای که همین تنوع در محصول باعث شده تا تابلو قیمت های متفاوتی داشته باشد. از این رو در این بخش به بررسی قیمت خرید تابلو سرکوچه ای خواهیم پرداخت.

  • در ابتدا برای قیمت گذاری باید به کیفیت تابلو، جنس تابلو، نوع و ابعاد آن توجه ویژه نمود.
  • در ضمن قیمت تابلو سرکوچه ای با توجه به عوامل مختلفی نظیر شرکت تولید کننده محصول، نحوه فروش تابلو سرکوچه ای، نوسانات بازار تابلوهای ترافیکی و سایر هزینه های جانبی بستگی خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *