تابلو معابر, تابلو معابر روستایی

نماینده فروش تابلو معابر روستایی

تابلو معابر روستایی از جمله تجهیزات ترافیکی می‌باشد که در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می‌گردند و جهت نشانه گذاری و نام نهادن به کوچه‌ها و خیابان‌ها به کار گرفته می شوند. با توجه به استفاده گسترده از انواع تابلو معابر روستایی معمولا نماینده فروش این تابلوها به صورت‌های مختلفی به فروش این تابلوها می‌پردازد تا ارگان های مختلف همچون شهرداری ها بتوانند با خرید این محصولات به راحتی به استفاده از این تابلوها در روستاها و جهت نشانه گذاری آنها به کار گرفته می‌شوند.

نماینده فروش تابلو معابر روستایی

معرفی انواع تابلو معابر روستایی

معرفی انواع تابلو معابر روستایی انواع تابلو معابر روستایی دارای چه استفاده های می باشد؟

امروزه انواع تابلو معابر روستایی، تابلو معابر شهری، انواع تابلو راهنمایی رانندگی، انواع تجهیزات ترافیکی و … جهت نشانه گذاری و آدرس دهی معابر، کاهش ترافیک ها مورد استفاده قرار می گیرد.

بنابراین با توجه به استفاده گسترده ای که از این ‌محصولات در روستاها جهت معرفی محیط ها و معابر روستایی به افراد می گردد بنابراین استفاده از این تابلوها روز به روز بیشتر خواهد شد.

از انواع تابلو معابر روستایی می توان به تابلوهای توقف ممنوع، تابلوهای جاده ای، تابلو اسامی معابر و … را می توان معرفی کرد.

معمولا انواع این تابلوها با توجه به مشخصات و ویژگی های مختلفی ساخته می شوند که از جمله مشخصات آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • می توان گفت تابلوهای معابر روستایی معمولا در ابعاد مختلف مستطیلی همچون۸۰*۳۳، ۹۰*۳۵ و …تولید می گردند و تابلوهای دیواری در سایز ۶۲*۲۶ ساخته می شوند.
  • معمولا در تولید این تابلوها از رنگ های مختلفی استفاده می شود مثلا رنگ های سبز برای تابلو مکان های مذهبی و پارک ها به کار گرفته می شوند و از تابلو آبی برای نامگذاری معابر استفاده خواهد شد.
  • برای نصب تابلوها باید آنها را در ابتدای معابر نصب نمود و در تقاطع و ابتدای دو معبر نیز امکان نصب این تابلوها وجود خواهد داشت.
  • معمولا بدنه این تابلوها از رنگ‌ روغن تولید شده است که دارای ضخامت ۲ میلی متر می باشد و از رنگ الکترواستاتیک برخوردار است.

آشنایی با توزیع کنندگان تابلو معابر روستایی

آشنایی با توزیع کنندگان تابلو معابر روستایی امروزه انواع تابلو معابر روستایی در ابعاد و رنگ های مختلفی تولید می گردد که بسیار کاربردی می باشد و جهت راهنمایی ها و آدرس دهی و کاهش ترافیک ها کاربرد فراوانی خواهند داشت.

بنابراین توزیع کنندگان تابلو معابر روستایی به صورت های مختلفی به فروش این محصولات می پردازند تا بتوان به راحتی در مکان های مختلف به کار گرفته می شود.

از رایج ترین روش های فروش این تابلوها می توان به فروش حضوری و اینترنتی آنها اشاره کرد که منجر به حذف واسطه ها و خرید ارزان این محصولات خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *