تابلو ترافیکی

مرکز فروش تابلو ترافیکی 8 ضلعی

تابلو ترافیکی 8 ضلعی از جمله محصولاتی است که در مراکز فروش تجهیزات ترافیکی عرضه می شود؛ البته این کالا به نوبه خود انواع مختلفی داشته و به سه گروه باز دارنده، اخطاری و اخباری تقسیم می شود؛ علاوه بر این تابلوهای ترافیکی، ممکن است؛ از نظر جنس، میزان استحکام و بسیاری ویژگی های دیگر با یکدیگر فرق داشته باشند؛ مثلاً امروزه در یک مرکز عرضه لوازم ترافیکی، شاهد فروش محصولاتی مانند تابلو ترافیکی شبرنگ یا تابلو ال ای دی می باشیم.

مرکز فروش تابلو ترافیکی 8 ضلعی

مشخصات تابلو ترافیکی 8 ضلعی

مشخصات تابلو ترافیکی 8 ضلعی تقریباً همه مردم تا حدودی با تابلوهای ترافیکی آشنا هستند؛ همان تابلوهایی که در کناره خیابان ها، کوچه ها و جاده ها نصب شده؛ وسیله ای جهت راهنمایی رانندگان یا سایر استفاده کنندگان از معابر به شمار می روند.

می دانیم که هر تابلو ترافیکی با علائم و اشکال خاصی شناسایی می شود؛ به عنوان مثال در اینجا به انواع تابلو ترافیکی 8 ضلعی اشاره می کنیم.
همان طور که در قسمت قبل بیان شد؛ تابلوهای 8 ضلعی ترافیکی در یکی از گروه های تابلو علائم ترافیکی باز دارنده، تابلوهای هشدار دهنده (یا اخطاری) و تابلوی آگاهی دهنده (اخباری) قرار می گیرند.

در خصوص مشخصات تابلو ترافیکی 8 ضلعی، باید گفت که ویژگی های این محصول تا حدودی به نوع تابلو وابسته است؛ به عنوان مثال برخی از آنها دارای زمینه سفید با حاشیه قرمز می باشند؛ در حالی که برخی دیگر به علت اهمیت خاصی که دارند؛ کاملاً قرمز رنگ بوده و حاشیه سفید دارند؛ مثلاً می توان به تابلوی بازدارنده ایست اشاره کرد که در دسته مهم ترین تابلوهای انتظامی 8 ضلعی قرار می گیرد؛ در میان زمینه کاملاً قرمز رنگ این تابلو، کلیه ایست یا stop با رنگ سفید نوشته شده است.

عرضه کنندگان برتر تابلو ترافیکی 8 ضلعی

عرضه کنندگان برتر تابلو ترافیکی 8 ضلعی با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه تابلو ترافیکی 8 ضلعی، تعداد تولید کنندگان و عرضه کنندگان آن بسیار زیاد بوده و نام بردن از بهترین آنها بسیار مشکل خواهد بود؛ اما به طور کلی می توان گفت که عرضه کنندگان برتر این محصول به جنبه های مختلف آن توجه می کنند.

یک تابلو 8 ضلعی ترافیکی خوب و مناسب در درجه اول باید از مواد اولیه مرغوب تولید شده باشد؛ چرا که میزان استحکام، دوام و طول عمر این لوازم بسیار مهم است؛ همچنین از آنجا که تابلوهای نصب شده در معابر، همواره در معرض هوا، آلودگی، باد، باران و یا گرمای زیاد قرار دارند؛ میزان مقاومت آنها در برابر دمای بالا و رطوبت از اهمیت زیادی برخوردار است.

علاوه بر آنچه در بالا بیان شد؛ امروزه عرضه کنندگان برتر تابلو ترافیکی 8 ضلعی به ویژگی هایی مثل شبرنگ بودن و دیده شدن تابلو از فاصله دور نیز توجه می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *