تابلوهای ترافیکی

مرکز عرضه تابلو ترافیکی ال ای دی

مرکز عرضه تابلو ترافیکی ال ای دی معمولا در مراکز استان ها و شهرستان های بزرگ فعالیت می کند به همین دلیل اقدام به عرضه محصول به صورت آنلاین کرده است تا دیگر مشتریان در سراسر کشور بتواند کالا را خریداری کنند تابلو ترافیکی از مهم ترین علائم هشداری در معابر، جاده و خیابان ها می باشد و استفاده از آن باعث شده از بسیاری از خسارت های جبران ناپذیر و سوانح ناگوار جلوگیری شود.

مرکز عرضه تابلو ترافیکی ال ای دی

کاربرد انواع تابلو ترافیکی

کاربرد انواع تابلو ترافیکی

کاربرد انواع تابلو ترافیکی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • تابلوهای بازدارنده و انتظامی همان طور که از نامشان مشخص است به رانندگان اخطار انجام ندادن امری را می دهد مانند تابلو توقف ممنوع که دارای شبرنگ قرمز است و ابعاد دایره ای دارد و یا تابلو ایست که به صورت 8 ضلعی می باشد.
  • تابلو های اعلام خطر مانند تابلو وجود موانع یا تابلو جاده در دست تعمیر می باشد که به رانندگان هشدار خطر داده می شود که دارای حاشیه نوار قرمز هستند و به صورت مثلثی تولید می شوند.
  • تابلو های ترافیکی آگاهی دهنده و خبر دهنده که برای دادن اطلاعاتی به رانندگان استفاده می شوند و به شکل مستطیل، دایره، مربع و مثلث تولید می گردند و در رنگ های سفید، آبی، سبز و زرد تولید می شوند.

استفاده از تابلوهای ترافیکی در جاده ها و مسیر های پیچ و خم می تواند از بسیاری از زیان های جبران ناپذیری جلوگیری کنند به همین دلیل از تابلوهای هشدار دهنده استفاده می کنند مانند تابلو پیچ های تند، مسیر پمپ بنزین ها، تابلو شیب جاده، تابلو میزان مسافت تا نزدیک ترین شهر و روستا، تابلو دوربرگردان و….

استفاده از تابلوهای ترافیکی در کلان شهر ها موجب می شود تا از بروز آشفتگی و هرج و مرج جلوگیری شود و می تواند یاری رسان رانندگان و حتی عابران پیاده باشند.

برترین مراکز فروش تابلو ترافیکی ال ای دی

برترین مراکز فروش  تابلو ترافیکی ال ای دی

برترین مراکز فروش تابلو ترافیکی ال ای دی همیشه و در هر شرایط اقتصادی کیفیت بالا را سر لوحه کار خود قرار داده اند یا حتی برخی از مواقع سود خود را فدای کیفیت می کنند.

تابلو ترافیکی LED باعث می شود تا ایمنی جاده در تاریکی شب افزایش یابد به همین دلیل استفاده از آن در مسیرهای تاریک، نقاط حاصلخیز و پر خطر و تونل ها بسیار ضروری و مهم می باشد و همین موجب گردیده مراکز فروش آن بتوانند بازار خوبی را کسب نمایند.

از مزیت های تابلو ترافیکی ال ای دی می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • دوام و طول عمر بالای دارد و باعث زیبایی مسیر و جاده می شود.
  • باعث جلب رانندگان می شود.
  • سبب می شود رانندگان در شب دید بیشتری نسبت به جاده داشته باشند که این می تواند از نظر ایمنی مهم باشد.
  • در رنگ قرمز، زرد و سفید تولید می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *