رفلکتور, رفلکتور پلاستیکی

نمایندگی فروش رفلکتور پلاستیکی دوطرفه

رفلکتور پلاستیکی دوطرفه با عنوان چشم گربه ای ترافیکی هم نام گذاری شده است یکی از علائمی هستند که در جاده ها برای جدا کردن مسیر ها مورد استفاده قرار می گیرند. به منظور خرید عمده این محصول نیاز است از طریق نمایندگی اصلی و رسمی آن اقدام کنید.

نمایندگی فروش رفلکتور پلاستیکی دوطرفه

کاربرد انواع رفلکتور پلاستیکی

کاربرد انواع رفلکتور پلاستیکی رفلکتور ها یکی از تجهیزات ترافیکی پر کاربردی هستند که دارای انواع مختلفی می باشند. انواع رفلکتور پلاستیکی را می توان براساس رنگبندی آن ها تقسیم بندی کرد، بدین شکل که هر رنگ معرف یک چیزی هستند که راننده ها با دیدن آن نحوه جداسازی جاده را متوحه خواهند شد.

رفلکتورهای پلاستیکی قیمت مناسب تری نسبت به رفلکتور شیشه ای دارند، علاوه بر این در رفلکتور ها اجزایی قرار داده می شود که در انعکاس با نور رنگی را به راننده نشان می دهد، و اینگونه از مسافتی دور تر می بتواند نحوه قرار گرفتن در مسیر خود را مدیریت کند و به خوبی از تصادفات بسیاری جلوگیری می کند.

در این بخش به انواع رفلکتور و کاربرد رفلکتور پلاستیکی اشاره می کنیم.

  • رفلکتور زرد رنگ برای جدا کردن مسیرهایی که یک طرفه هستند و عموما در قسمت چپ جاده نصب می شوند.
  • رفلکتور آبی برای مشخص کردن محل شیرهای آتشانی است، تا هنگام حضور ماشین های آتش نشانی در محل در کمترین زمان محل توقف مناسب خود را برای دسترسی راحت پیدا کنند.
  • رفلکتور قرمز در جاده هایی که رفت و آمد ماشین ها زیاد است و یا جاده هایی که کوهستانی هستند نصب می شود تا اعلام خطر برای رانندگان باشد تا احتیاط را رعایت کنند.

رفلکتورها به طور کلی به دو شیوه پایه دار و بدون پایه تولید می شوند که نحوه نصب آن ها متفاوت است. رفلکتورهای پایه دار به صورت عمقی نصب می گردد اما رفلکتورهای بدون پایه توسط چسب های مخصوص روی سطح آسفالت جاده قرار می گیرد.

نکاتی مهم در تعیین قیمت رفلکتور پلاستیکی دوطرفه

نکاتی مهم در تعیین قیمت رفلکتور پلاستیکی دوطرفه عوامل مختلفی در تعیین قیمت رفلکتور پلاستیکی دوطرفه اثر می گذارد. اولین نکته کیفیت جنس به کار رفته می باشد. اینکه مواد اولیه مورد استفاده در تولید رفلکتور از چه درجه کیفیتی برخوردار هستند در نهایت محصولات تولیدی را دارای درجه بندی می کند و به دنبال آن قیمت گذاری متفاوت است.

عامل اثر گذار دیگر در تعیین قیمت پایه دار یا بدون پایه بودن آن است، علاوه بر این نحوه خرید شما می تواند به صورت مستقیم بر قیمت محصولی که خریداری می کنید اثر بگذارد. بدین شکل که هنگام خرید عمده از نماینده اصلی این فرصت را دارید که بدون هیچ واسطه ای محصول مورد نظر خود را در کم ترین زمان ثبت سفارش کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *