تجهیزات ترافیکی, مانع ترافیکی

مرکز واردات مانع پارک خودرو پلاستیکی

در معرفی یکی از تجهیزات کارآمد و موثر می توان به مانع پارک خودرو پلاستیکی اشاره کرد که روشی موثر برای پیشگیری از پارک کردن خودروهای مزاحم به شمار رفته و برای آنها مانند مانع ظاهر می شود تا نتوانند در حریم شخصی دیگران پارک نمایند. حال با توجه به ضرورت این محصول، شاهد توزیع مناسب آن توسط برترین مرکز واردات تجهیزات ترافیکی در کشور می باشیم که حاوی بالاترین حد کیفیت می باشند.

مرکز واردات مانع پارک خودرو پلاستیکی

کاربرد مانع پارک خودرو

کاربرد مانع پارک خودرو امروزه تجهیزات ترافیکی نقش مهمی را در کنترل ترافیک ایفا کرده و به وضعیت رانندگی و جاده ها سروسامان بخشیده اند، با وجود این تجهیزات، علائم مشخصی برای رانندگان تعیین گشته که موظف به رعایت آنها بوده و با این وجود شاهد سوانح و تصادفات کمتر و نظم و انضباط بیشتر در خیابان ها و به طور کلی مسیرها می باشیم.

اما یکی از این تجهیزات که با کاربرد روزافزون روبرو گشته، مانع پارک خودرو می باشد که در ادامه به ذکر کاربرد آن خواهیم پرداخت:

  1. از مانع پارک خودرو در مسیرهایی مانند پیاده روها استفاده به عمل آمده و در این صورت جلوی ورود موتورها به پیاده رو گرفته خواهد شد.
  2. همچنین از این وسیله در جلوی درب پارکینگ، مغازه و به طور کلی مسیرهایی که جزو حریم شخصی محسوب می شوند، استفاده شده و نظم و امنیت کامل برقرار خواهد گشت.
  3. البته در قسمت های دیگر شهری هم از مانع پارک خودرو بر حسب ضرورت، کاربرد به عمل آورده و جلوی پارک خودروهایی که ممکن است مانع جدی محسوب شوند را می گیرتد.

بررسی قیمت روز مانع پارک خودرو پلاستیکی

بررسی قیمت روز مانع پارک خودرو پلاستیکی مانع پارک خودرو که اکنون در تمامی سطوح شهری و غیر شهری از آن مشاهده می شود، به انواع مختلفی طبقه بندی شده و بر همین اساس می توان اعلام داشت که قیمت روز مانع پارک خودرو به درجات مختلفی تقسیم می گردد.
اما انواع این محصول که قیمت های مختلف آن را خواهید دید، شامل این موارد شده و بنابراین بنا به نوع نیاز می توانید آنها را انتخاب نمایید:

1. مانع ترافیکی مخروطی:

همانطور که از نام این مانع بر می آید، به شکل مخروطی بوده و جنس آن از پلاستیک می باشد، این مانع در انواع فضاهای بیرونی قابل استفاده بوده و از ویژگی های بارز آن، شبرنگ بودن می باشد، یعنی در مواقعی که محیط خیلی تاریک است، به خوبی دیده شده و لذا به رانندگان کمک زیادی خواهد کرد، همچنین این مانع به رنگ قرمز بوده و به دلیل ساختار مناسبی که دارد، در هنگام تماس خودرو با آن، آسیب جزئی ای را وارد خواهد نمود.

2. مانع ترافیکی نیوجرسی:

در انواع خیابان های فرعی و اصلی استفاده شده و اگر هم آسیب ببیند، به راحتی ترمیم خواهد شد، ضمناً در مقابل عوامل جوی مختلف، مقاومت بسیار خوبی داشته و همچنان کیفیت خوب خود و عملکرد عالی اش را حفظ خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *