تابلو خیابانی

برترین واردکننده تابلو خیابانی

تابلوهای ترافیکی، سرآمد همه‌ی تجهیزات ترافیکی دیگر بوده و اهمیت آنها بسیار زیاد می باشد، چرا که نه تنها به رانندگان راه را نشان می دهند، بلکه منجر به ایمنی بیشتر، چه برای خودروها و چه عابرین خواهند شد. اما یکی از تابلوهای ترافیکی پرکاربرد که در خیابان های اصلی و فرعی شهری نصب شده و کاربردی مفید را از خود نشان داده، تابلو خیابانی است که اکنون تامین مناسبی از آن به لطف وجود برترین واردکننده این گروه از محصولات رقم خورده و می توانید تابلوهای متنوع و درجه یک را بیابید.

برترین واردکننده تابلو خیابانی

کاربرد انواع تابلو خیابانی

کاربرد انواع تابلو خیابانی هر یک از تجهیزات ترافیکی با اهدافی خاص طراحی و تولید شده اند و تا کنون نتایجی اثربخش و عالی را با خود به همراه داشته اند.
از جمله‌ی این تجهیزات می توان به تابلو خیابانی اشاره کرد که در معابری مانند خیابان ها نصب و اجرا گشته و اکنون می خواهیم به معرفی انواع تابلو خیابانی یا تابلو ترافیکی شهری بپردازیم که عبارتند از:

  1. تابلو خیابانی انتظامی: فرم این تابلوها به صورت دایره ای بوده و زمینه سفید رنگ را می توان در آنها مشاهده کرد، در واقع با وجود این تابلوها که در تمامی سطح خیابان های شهری اعم از میادین، دور بریدگی ها و … نصیب می گردند، رانندگان از تمام محدودیت ها و الزامات مطلع گشته و متوجه می شوند که دقیقاً باید کجا چه اقدام مجازی در رانندگی را انجام دهند.
  2. تابلو خبری: فرم آنها از دو حالت مستطیلی و مربعی خارج نبوده و اطلاعات لازم در خصوص مسیر، پارکینگ، پمپ بنزین و … را ارائه خواهند داد.
  3. تابلو معابر شهری: اسم کوچه، خیابان، بن بست، میدان، شهرک و امثالهم روی این تابلوها درج گردیده و در یافتن آدرس توسط افراد، کمک بسزایی خواهند کرد.

خرید تضمینی تابلو خیابانی

خرید تضمینی تابلو خیابانی امروزه با گسترش تابلوهای خیابانی در تمامی سطح شهرها روبرو بوده ایم که این موضوع، نشان از اهمیت و ضرورت این تابلوها داشته و فواید بسیاری از قِبل آن متوجه رانندگان و حتی عابرین پیاده گردیده است.
در هر صورت اگر به دنبال سفارش عمده تابلو خیابانی بوده و خواهان این بوده که به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنید، می توانید با اقدام از مسیرهای مطمئنی همچون این مسیر به خرید تضمینی تابلو خیابانی پرداخته و همان نتایجی را پیش روی خود ببینید که انتظار آن را داشتید.

اما انواع تابلوهای خیابانی که از این طریق و با شرایطی عالی در اختیارتان قرار خواهند گرفت، دارای چنین مشخصاتی می باشند:

  • تابلوهای مقاوم به شرایط جوی مختلف و با ثبات رنگ و کیفیت
  • تابلوهای ساخته شده از بهترین متریال
  • قابلیت ثبت اطلاعات خوانا و واضح روی آنها
  • تابلو رنگ آمیزی شده با رنگ ثابت الکترواستاتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *