محافظ ستون

صادرات انواع محافظ گوشه ستون

امروزه صادرات انواع محافظ گوشه ستون به علت کیفیت بالای آن بسیار زیاد شده است و به خصوص به کشور های عراق و آذربایجان بسیار زیاد صادر می شود.
محافظ ستون به دست بهترین تولید کنندگان و در انواع مدل ها و سایز ها و با دوام بسیار بالا ساخته شده است. این محصول به سراسر کشور فرستاده شده و فروش خوبی هم داشته، اما در شهر هایی که تولیدی آن وجود دارد قیمت مناسب تری دارد.

صادرات انواع محافظ گوشه ستون

مشخصات محافظ گوشه ستون

مشخصات محافظ گوشه ستون محافظ گوشه ستون در مدل های متفاوت کاربرد های زیاد و بی نظیری دارد؛ مثلا برای رفع خطر وجود ستون ها برای افراد به کار می رود و یا در جاده ها برای راهنمایی رانندگان در تاریکی به کار می رود.

جنس شب رنگی این محصول در محل های کم نور و تاریک تعبیه می شود و به راحتی توسط هر فرد با چسب مخصوصی که دارد چسبانده می شود. اما حتما باید به جنس ستون خود توجه کنید بعد چسب را انتخاب کنید.

جنس آن معمولا از پلاستیک فشرده است و بادوام بالا است. محافظ ستون معمولا دارای ضمانت های بالا هستند. انواع محافظ ترافیکی هم از همین جنس هستند و در ابعاد متفاوت درست می شوند و این محصول در کشور ما هم تولید داخلی آن وجود دارد و هم جنس وارداتی آن. که اگر شما در انتخاب چسب هوشمندانه عمل کرده باشید این دو جنس فرق زیادی با هم ندارند.

فروش ویژه محافظ گوشه ستون

فروش ویژه محافظ گوشه ستون محافظ گوشه ستون انواع مختلفی دارد که یک نوع از آن که در لایه ی پشتی آن یک لایه فلز قرار گرفته است و چون ورق گالوانیزه قیمت مناسب تری نسبت به مواد پلاستیکی دارد، این محصول فروش بهتری دارد و می تواند جزء فروش ویژه محافظ گوشه ستون قرار گیرد.

نوعی که از آن با عنوان محافظ ستون دو جداره یاد می شود، این جنس کاملا پلاستیکی بوده وزن آن هم سنگین نیست و مشبک است و بعد از نصب باعث نرم شدن ستون می شود و در ضربه گیر بودن بهتر عمل میکند و در هنگام برخورد کودکان با آن برخورد جدی به وجود نمی آورد.

از مهم ترین مزایای آن می توان گفت که قیمت مقرون به صرفه ای دارد. نوع سوم محافظ ستون که با نام محافظ گوشه ستون لاستیکی یاد می شود، بهترین نوع محافظ ستون است که در برابر نوع قبل جنس بهتری دارد.

حتی با برخورد شدید ماشین با آن مشکلی برای این محافظ ستون نمی افتد و در تولید آن از پلاستیک بیشتری استفاده شده است. البته این نکته را فراموش نکنید که این مدل محافظ ستون نسبت به سایر مدل ها وزن بیشتری هم دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *