محافظ ستون

توزیع انواع محافظ ستون پارکینگ

توزیع انواع محافظ ستون پارکینگ را می توان از موفق ترین محصولات ایرانی نام برد که در عرصه ی تولید و صادرات حرفی برای گفتن دارد و در جنس های مختلف و در کیفیت های متفاوت ساخته شده است. این محصول با توجه به کاربردی که دارد و جایی که می خواهد از آن استفاده شود، در ابعاد و اندازه و جنس مخصوص خود ساخته می شود. کاربرد محافظ ستون پارکينگ در دور ستون ها است.

توزیع انواع  محافظ ستون پارکینگ

همه چیز درباره محافظ ستون

همه چیز درباره محافظ ستون محافظ ستون پارکینگ فقط برای پارکینگ ها قابل استفاده نیست، بلکه در مهد کودک و یا در مدرسه ها و یا حتی بیمارستان ها برای جلوگیری از آسیب بچه ها در هنگام برخورد استفاده می شود. یا حتی برای زیبایی آن ها در رنگ های متفاوت تولید می شود.

این محصول از مقاومت خمشی بسیار بالایی برخوردار است و تغییر آب و هوا گرمای بیش از حد ویا سرمای بیش از حد روی آن تاثیر ندارد ونمی تواند آن را از بین ببرد و ویژگی شب رنگ بودن آن به این دلیل است که وقتی محافظ ستون پارکینگ در روی ستون نصب شده است، راننده از فاصله ی دور به وجود ستون پی می برد. انواع محافظ ستون پارکينگ به ما کمک می کند با توجه به نقشه های متفاوت پارکینگ ها محافظ ستون مناسب را برای پارکینگ خود انتخاب کنیم.

روش نصب ضربه گیر به قدری آسان است که فقط با خواندن کاتالوگ آن به راحتی می توانید آن را نصب می کنید. این محصول برای نصب بر روی دیواره ها در انواع مختلفی تولید شده است و برای ایمن کردن پارکینگ ها نیز از محافظ ستون پارکینگ استفاده می شود.

بهترین تولیدکنندگان محافظ ستون پارکینگ

بهترین تولیدکنندگان محافظ ستون پارکینگ امروز بهترین تولیدکنندگان محافظ ستون پارکینگ موفق به تولید محافظ ستونی شده اند که از پلاستیک فشرده ساخته شده و مقاومتی دارد که وقتی ماشین با آن برخورد می کند از داخل لایه ها پاره نمی شود و آسیبی به آن وارد نمی شود از انعطاف بسیار بالایی برخوردار است. کاربرد محافظ ستون پارکینگ شاید قبل از نصب خیلی مهم به نظر نیاید، اما بعد از نصب و استفاده از آن متوجه ی سهولت کار و ایمنی ایجاد شده می شوید.

امروزه با گسترش فروشگاه ها و تولیدی های لوازم پارکینگ محافظ ستون پارکینگ به آسانی و با بهترین قیمت ها در بازار یافت می شود. این محافظ ستون پارکینگ ها معمولا به گوشه های تیز ستون ها و یا دیوار نصب می شود و در هنگام تاریکی نقش خود را ایفا می کند و از برخورد شما به آنها جلوگیری می کند.

نصب محافظ ستون پارکینگ مزایای زیادی از جمله ندادن هزینه ی تعمیر ماشین، خراب نشدن گچ کاری یا سنگ کاری در پارکینگ و سالم ماندن آن می شود و وجود شبرنگ های هشدار دهنده باعث ایجاد زیبایی در پارکینگ می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *