گارد کرنر, گارد کرنر پارکینگ

عرضه مستقیم گارد کرنر پارکینگ

گارد کرنر پارکینگ که اسم دیگر آن محافظ ستون می باشد از محصول‌های کلیدی و تجهیزات ایمنی پارکینگ بوده که با بهره بردن از محافظ ضربه گیر ستون در پارکینگ می توان در زمان پارک خودرو از آسیب دیدن بدنه ماشین و همین‌طور شکستن لبه ستون‌های پارکینگ جلوگیری کرد که عرضه مستقیم این کالاها از طریق کارخانه‌های تولید کننده و شرکت‌های پخش از طریق سایت های اینترنتی انجام می شود.

عرضه مستقیم گارد کرنر پارکینگ

همه چیز درباره گارد کرنر پارکنیگ

همه چیز درباره گارد کرنر پارکنیگ کرنر گاردها دارای انواع مختلفی هستند که وظیفه حفاظت از برخوردهای خودرو با لبه‌های ستون را بر عهده دارند که دارای جنسی پلاستیکی با قابلیت ضربه گیری می باشند. از موارد کاربرد گارد کرنر می توان گفت که در هنگام برخورد ماشین با ستون پارکینگ گذشته از محافظت ستون مانع از آسیب دیدن بدنه ماشین می گردد که کشور ایران تنها تولیدکننده ای است که گاردهای تولید شده در آن از این مزیت برخوردار می باشند که این خود به علت دوجداره بودن گاردهای کرنر پارکینگ تولید شده توسط کارخانه‌های ایرانی است.

ضربه گیر یا همان محافظ ستون پارکینگ ماشین در انواع ضربه گیرهای لاستیکی ستون برای بهره بردن در دور ستون در مجموعه تجهیزهای پارکینگ و به عنوان ضربه گیر دیواری برای نصب بر روی دیوار پارکینگ قابل استفاده هستند.

همین طور این کالاها در دسته تجهیز های ترافیکی و در انواع تجهیزات ایمنی پارکینگ قرار داشته که از مهمترین لوازم ایمنی برای پارکینگ‌ها به حساب می آیند. چرا که سبب جلوگیری از آسیب دیدن بدنه و ستون ماشین در زمان پارک کردن خودرو می گردد.

محافظ ستون پارکینگ ته تنها برای ایمن کردن ستون‌ها در پارکینگ بلکه در مدرسه‌ها و مهد کودک‌ها برای ایمن کردن محیط بچه‌ها و حتی در بیمارستان‌ها برای مانع شدن از برخورد برانکارد در زمان حمل و نقل مورد بهره و استفاده قرار گرفته اند.

بررسی قیمت انواع گارد کرنر پارکینگ

بررسی قیمت انواع  گارد کرنر پارکینگ گارد کرنر دارای انواع گوناگون و مختلف زیادی در بازار می باشد که هر یک دارای موارد کاربرد و مزیت های خاص خود است. همین اختلاف ها و انواع متفاوت سبب گشته که دارای قیمت‌های متنوعی در بازار باشند.

بررسی قیمت انواع گارد کرنر نشان داده است که این محصولات در نسبت به کیفیت و مزایای زیادی که دارند دارای قیمتی مناسب و مقرون به صرفه هستند که همین کاربردهای فراوان آنها سبب شده دارای متقاضیان زیادی در سراسر دنیا گردند. همچنین بررسی ها نشان داده که با خرید کردن کلی، عمده و مستقیم این محصولات می توان با قیمت‌های مناسب‌تری آنها را تهیه و خریداری کرد.

یک راه راحت برای بررسی قیمت محافظ‌ها استفاده کردن از شبکه های اینترنتی و ارتباط برقرار کردن با کارشناسان فروش این محصولات است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *