مانع ترافیکی

قیمت انواع مانع ترافیکی مخروطی

مانع ترافیکی مخروطی که به آن استوانه ترافیکی نیز می گویند که انواع مختلفی دارد مانع ترافیکی برای حفظ سلامت معابر برای مکان هایی که در حال اسفالت کشی هستند و یا اتفاقاتی نظیر رانش زمین و تصادفات استفاده می گردد. مانع ترافیکی مدل های مختلفی دارد که در وزن های گوناگون است. کارایی آن بسیار زیاد است. این محصول در راه ها و معابری که شلوغ هستند کارایی بیشتری دارد. قیمت انواع مانع ترافیکی مخروطی بستگی به جنس و اندازه این وسیله دارد.

قیمت انواع مانع ترافیکی مخروطی

مشخصات مانع ترافیکی مخروطی

مشخصات مانع ترافیکی مخروطی همانطور که می دانید برای کاهش حادثه در منطقه حادثه و خرابی و همچنین مانع تصادفات در حین درست کردن جاده ها و خرابی اسفالت و همچنین حفظ جان معابر از این استوانه های مخروطی استفاده می کنند که در رنگ بندی: قرمز، سبز، نارنجی و آبی دارد در ادامه مطلب برای افرادی که این وسیله کاربردی را نمی شناسند، مشخصات مانع ترافیکی مخروطی را عنوان می کنیم که عبارت اند از:

  • مانع ترافیکی کله قندی که به نام دیگری همچون پلاستیکی کله قندی اشاره کرد مانع ترافیکی مخروطی در چهار اندازه متفاوت و در جنس ژله ای پلاستیکی موجود است. این کله قندی برای حفظ جان و مال انسان در جاده ها و معابر تولید و عرضه می شود. کاربرد آن در پارکینگ ها، مکان هایی که نیازمند این وسیله استفاده می شود و طرفدار زیادی دارد.
  • از دیگر تجهیزات ترافیکی می توان مانع ترافیکی نیوجرسی را معرفی نمود که مانع ترافیکی سیمانی نیز می گویند که در جنس های پلی اتیلن، فلزی و پلاستیکی نیز می باشد این مانع ترافیکی بسیار سبک است و مانند دیوار بتنی در سر تا سر مسیر کشیده می شود. نصب آسانی دارد و در سریع ترین زمان می توانید از آن استفاده کنید.

مانع ترافیکی مخروطی جزء تجهیزات پارکبان می باشد که برای جلوگیری از تصادفات جاده ای و شهری از آن استفاده می کنند. با خواندن این مقاله به درک این مسله می رسید که در چه شرایطی می توانید از کدام وسیله استفاده کنید تا دید راننده بهتر باشد از این مانع ترافیکی در دور برگردان ها، جاده ها و جداسازی مسیر های رفت و برگشت استفاده زیادی می شود.

مرکز توزیع مانع ترافیکی مخروطی

مرکز توزیع مانع ترافیکی مخروطی مرکز توزیع مانع ترافیکی مخروطی به روش های مختلفی اقدام به فروش این تجهیزات با کیفیت نموده است. افراد و ارگان هایی که مایل به خرید این مانع ترافیکی هستند می توانند در سریع ترین زمان اقدام کرده و این مانع ترافیکی را با قیمت بسیار مطلوبی به فروش می رساند.

خریداران برا راحتی و آسانی می توانند به سایت زیر مراجعه کرده و انواع مانع ترافیکی را مشاهده و نسبت به خرید آن اقدام نمایند این وسیله در رنگ بندی زیاد به صورت عمده به فروش می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *